Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy tu o Polsat Futbol a mnie jeszcze nie potwierdzono rozwiązania umowy w związku w TVN HD+1. Wysłałem im ksero PWU i nadal dostaje głupkowate odpowiedzi. Dekoder mam swój i nie mogę włączyć Prepaid bo w ICOK nadal widnieje zaległość. To się nazywa [beep]e w CH... z klientem, a trwa to już od lutego. Wiecie gdzie oni maja nasze prawa. Rozmawiałem z prawnikiem i jedyne co można zrobić to oddać sprawę do Sądu i zażądać Zwrotu Kosztów Zastępstwa Procesowego, bo inaczej sprawę oczywiście przegrają ale nic ich to nie będzie kosztować, a tak będą musieli zapłacić za mojego adwokata itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aboneci posiadający umowy w Multiofercie muszą pamiętać o warunku zapisanym w regulaminie obowiązku:

 

6. Abonent zawierający Umowę, przez cały czas trwania Okresu podstawowego, obowiązany jest do:

a) Utrzymywania aktywnej Umowy Abonenckiej dotyczącej korzystania z:

i. Promocji Premium

ii. Jednego z następujących Pakietów Programów: Mini HD, Rodzinny HD, Familijny HD oraz liczby Pakietów

dodatkowych aktywowanych zgodnie z Promocyjnymi Warunkami Umowy.

B) Terminowego uiszczania należności na rzecz Cyfrowego Polsatu;

c) Nie dokonywania dezaktywacji Cyklicznego pakietu danych lub zmiany Cyklicznego pakietu danych na niższy niż wybrany w

momencie zawierania Umowy, w czasie trwania Okresu podstawowego (Abonent uprawniony jest do dokonania zmiany

Cyklicznego pakietu danych wybranego w momencie zawierania Umowy na pakiet wyższy, a następnie może powrócić do

Pakietu aktywowanego w dacie zawarcia Umowy).

7. W przypadku naruszenia postanowień § 3 ust. 6 pkt. a) - c) albo cofnięcia zgody na wystawianie oraz przesyłanie drogą elektroniczną

przez Cyfrowy Polsat obrazu dokumentów rozliczeniowych, Cyfrowy Polsat obciąży Abonenta Opłatą abonamentową za Internet i

Telefon (zależnie od wybranego Multizestawu) zgodną z obowiązującym Cennikiem odpowiednio: usług telekomunikacyjnych w

abonamentowej ofercie uniwersalnej PolsatNet w Cyfrowym Polsacie i/lub usług telekomunikacyjnych w ofercie abonamentowej

Telefon w Cyfrowym Polsacie.

 

Czyli opłata abonamentowa za 200MB zamiast 1zł rośnie do cennikowego 29zł ;)

 

Mam tylko taka prosbe. Nie wprowadzaj w blad. Jezeli jest to umowa Multi umowa zostanie rozwiazana w calosci. Wiem ze RKS tak Wam mowia ze jak zrezygnuje z DTH to pozostanie cennikowy TELCO lub INT ale to jest nie prawada. CP rozwiaze cala umowe poniewaz jest to jedna i ta sama umowa. Zmiana warunkow powoduje iz abonent ma prawo do jej wypowiedzenia. Taka sama sytuacja bylaby gdyby np. CP podniosl jakakolwiek cene w cenniku TELCO czy INT - i w tym przypadku tez gdbyby abo nie zgodzil sie na nia CP rozwiaze cala umowe wlacznie z DTH. Nie wiem czy zauwazyles ale CP teraz "cisnie" w APS na umowy w cross promocji i tu jest czarno na bialym - jak klient wypowie DTH to zostanie mu INT i odwrotnie. Takze Multi bedzie rozwiazane w calosci i mam na to dowody - chociazby przypadek TVNHD+1 - CP rozwiazal wszystkie umowy Multi i np. w moim przypadku z dwoch umow Multi TELCO i INT uslugi te zostaly wylaczone dokladnie 12.03 - oczywiscie DTH rowniez.

I na koniec nie pracuje w zaden sposob na rzecz CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest. Umowa jest rozwiązywana w całości, stąd od jakiegoś czasu CP zaleca podpisywanie 2 umów w cross promocji zamiast multioferty. To o czym pisze @swojadroga ma zastosowanie kiedy klient sobie wymyśli, że bez przyczyny rezygnuje tylko z TV (płaci karę w trakcie umowy, albo wypowiada tylko TV po umowie), bazowego elementu multioferty i wtedy internet może pozostawić, ale już bez promocji. Sytuacja czysto teoretyczna bo nikt tego nie robi, bo się nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W dniu jutrzejszym kanał Polsat Futbol kończy nadawanie, w związku z tym mam pytanie czy Cyfrowy Polsat w jakikolwiek sposób o tym fakcie informuje swoich abonentów? Mam na myśli na przykład scroll, wiadomości, których nie widzę, gdyż korzystam z modułu CAM. Na stronie Cyfrowego Polsatu także nie widzę takiej informacji (nie licząc Biura Prasowego, które dla abonentów nie jest przeznaczone.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ale informowanie abonentów o tego typu zmianach jest obowiązkiem Cyfrowego Polsatu, który to wynika z regulaminu. A regulamin powinien być przestrzegany przez obie strony umowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest, CP może Ci powiedziec, że wysyłał scrolle na tym kanale oraz informował na kanale dla abonentów, a Ty nie będziesz w stanie do końca tego zweryfikować, bo oni będą mówić, ze mogło się wyświetlac kiedy tego nie oglądałes i takie odbijanie piłeczki. Jak będziesz grzeczny albo odwrotnie jak będziesz ich straszył to wtedy pójdą Ci na rękę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ze scrollem może być problem, ale kanał Dla Abonentów mogę nagrać i pokazać im, że nic nie było. :)

Najwyżej zgłoszę sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tyle, widziałem N listów od rzeczników Praw Konkurencji i Konsunentów i aż mi się ręce załamywały jak ludzie o doświadczeniu prawniczym mogą pisać takie głupoty. Nie mam wglądu do scrolli ani komunikatów z kanału dla abonentów z pozycji konta klienta, wiec jak takowy zadzwoni to mówi się, ze powinny być wysyłane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem tu nowy,a le to najlepsze z tego co widzę forum do załatwienia tego typu sprawy.

 

A więc chciałbym rozwiązać umowę z CP zawartą w dniu 23-07-2011, w której mam zawarte, że jestem posiadaczem familjny HD i sport HD, tak więc posiadam polsat futbol i z powodu jego wycofania chciałbym rozwiązać umowę. Tyle, że zgadzając się na ten pakiet w opcji na 6 miesiecy z extra hd dostałem drugi dekoder z pakietem rodzinny. Jak więc wygląda sprawa z rozwiązaniem umowy ? Może ktoś napisać mi co mam im wysłać i co tam napisać ?

 

Nie chciałbym z braku wiedzy obciążyć się kosztami rozwiązania umowy itp.

 

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...