LewyZąb Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Zalezy kiedy masz okres rozliczeniowy, jeśli np 14 a pismo wpłynie 13 to umowa rozwiązuje się Tobie 14, nie musisz włączać sport hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 nie musisz wyłączać nawet extra HD i przechodzić na Sport HD. Mozesz wypowiedzieć Przecież w Extra HD nie ma Polsat Futbol, więc niby dlaczego może wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Koledzy tu o Polsat Futbol a mnie jeszcze nie potwierdzono rozwiązania umowy w związku w TVN HD+1. Wysłałem im ksero PWU i nadal dostaje głupkowate odpowiedzi. Dekoder mam swój i nie mogę włączyć Prepaid bo w ICOK nadal widnieje zaległość. To się nazywa [beep]e w CH... z klientem, a trwa to już od lutego. Wiecie gdzie oni maja nasze prawa. Rozmawiałem z prawnikiem i jedyne co można zrobić to oddać sprawę do Sądu i zażądać Zwrotu Kosztów Zastępstwa Procesowego, bo inaczej sprawę oczywiście przegrają ale nic ich to nie będzie kosztować, a tak będą musieli zapłacić za mojego adwokata itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 nie musisz wyłączać nawet extra HD i przechodzić na Sport HD. Mozesz wypowiedzieć Przecież w Extra HD nie ma Polsat Futbol, więc niby dlaczego może wypowiedzieć? Jak mówię, że może mimo, ze ma extra HD włączony tzn że może i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Aboneci posiadający umowy w Multiofercie muszą pamiętać o warunku zapisanym w regulaminie obowiązku: 6. Abonent zawierający Umowę, przez cały czas trwania Okresu podstawowego, obowiązany jest do: a) Utrzymywania aktywnej Umowy Abonenckiej dotyczącej korzystania z: i. Promocji Premium ii. Jednego z następujących Pakietów Programów: Mini HD, Rodzinny HD, Familijny HD oraz liczby Pakietów dodatkowych aktywowanych zgodnie z Promocyjnymi Warunkami Umowy. Terminowego uiszczania należności na rzecz Cyfrowego Polsatu; c) Nie dokonywania dezaktywacji Cyklicznego pakietu danych lub zmiany Cyklicznego pakietu danych na niższy niż wybrany w momencie zawierania Umowy, w czasie trwania Okresu podstawowego (Abonent uprawniony jest do dokonania zmiany Cyklicznego pakietu danych wybranego w momencie zawierania Umowy na pakiet wyższy, a następnie może powrócić do Pakietu aktywowanego w dacie zawarcia Umowy). 7. W przypadku naruszenia postanowień § 3 ust. 6 pkt. a) - c) albo cofnięcia zgody na wystawianie oraz przesyłanie drogą elektroniczną przez Cyfrowy Polsat obrazu dokumentów rozliczeniowych, Cyfrowy Polsat obciąży Abonenta Opłatą abonamentową za Internet i Telefon (zależnie od wybranego Multizestawu) zgodną z obowiązującym Cennikiem odpowiednio: usług telekomunikacyjnych w abonamentowej ofercie uniwersalnej PolsatNet w Cyfrowym Polsacie i/lub usług telekomunikacyjnych w ofercie abonamentowej Telefon w Cyfrowym Polsacie. Czyli opłata abonamentowa za 200MB zamiast 1zł rośnie do cennikowego 29zł Mam tylko taka prosbe. Nie wprowadzaj w blad. Jezeli jest to umowa Multi umowa zostanie rozwiazana w calosci. Wiem ze RKS tak Wam mowia ze jak zrezygnuje z DTH to pozostanie cennikowy TELCO lub INT ale to jest nie prawada. CP rozwiaze cala umowe poniewaz jest to jedna i ta sama umowa. Zmiana warunkow powoduje iz abonent ma prawo do jej wypowiedzenia. Taka sama sytuacja bylaby gdyby np. CP podniosl jakakolwiek cene w cenniku TELCO czy INT - i w tym przypadku tez gdbyby abo nie zgodzil sie na nia CP rozwiaze cala umowe wlacznie z DTH. Nie wiem czy zauwazyles ale CP teraz "cisnie" w APS na umowy w cross promocji i tu jest czarno na bialym - jak klient wypowie DTH to zostanie mu INT i odwrotnie. Takze Multi bedzie rozwiazane w calosci i mam na to dowody - chociazby przypadek TVNHD+1 - CP rozwiazal wszystkie umowy Multi i np. w moim przypadku z dwoch umow Multi TELCO i INT uslugi te zostaly wylaczone dokladnie 12.03 - oczywiscie DTH rowniez. I na koniec nie pracuje w zaden sposob na rzecz CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Dokładnie tak jest. Umowa jest rozwiązywana w całości, stąd od jakiegoś czasu CP zaleca podpisywanie 2 umów w cross promocji zamiast multioferty. To o czym pisze @swojadroga ma zastosowanie kiedy klient sobie wymyśli, że bez przyczyny rezygnuje tylko z TV (płaci karę w trakcie umowy, albo wypowiada tylko TV po umowie), bazowego elementu multioferty i wtedy internet może pozostawić, ale już bez promocji. Sytuacja czysto teoretyczna bo nikt tego nie robi, bo się nie opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 W dniu jutrzejszym kanał Polsat Futbol kończy nadawanie, w związku z tym mam pytanie czy Cyfrowy Polsat w jakikolwiek sposób o tym fakcie informuje swoich abonentów? Mam na myśli na przykład scroll, wiadomości, których nie widzę, gdyż korzystam z modułu CAM. Na stronie Cyfrowego Polsatu także nie widzę takiej informacji (nie licząc Biura Prasowego, które dla abonentów nie jest przeznaczone.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Standardowo powinny być scrolle na kanale polsat futbol i tylko tam oraz informacje na kanałach dla abonentów, a jak jest z tym w praktyce każdy wie, ze nie zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ale informowanie abonentów o tego typu zmianach jest obowiązkiem Cyfrowego Polsatu, który to wynika z regulaminu. A regulamin powinien być przestrzegany przez obie strony umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No to jest, CP może Ci powiedziec, że wysyłał scrolle na tym kanale oraz informował na kanale dla abonentów, a Ty nie będziesz w stanie do końca tego zweryfikować, bo oni będą mówić, ze mogło się wyświetlac kiedy tego nie oglądałes i takie odbijanie piłeczki. Jak będziesz grzeczny albo odwrotnie jak będziesz ich straszył to wtedy pójdą Ci na rękę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ze scrollem może być problem, ale kanał Dla Abonentów mogę nagrać i pokazać im, że nic nie było. Najwyżej zgłoszę sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Powiem Ci tyle, widziałem N listów od rzeczników Praw Konkurencji i Konsunentów i aż mi się ręce załamywały jak ludzie o doświadczeniu prawniczym mogą pisać takie głupoty. Nie mam wglądu do scrolli ani komunikatów z kanału dla abonentów z pozycji konta klienta, wiec jak takowy zadzwoni to mówi się, ze powinny być wysyłane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buk1991 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam Jestem tu nowy,a le to najlepsze z tego co widzę forum do załatwienia tego typu sprawy. A więc chciałbym rozwiązać umowę z CP zawartą w dniu 23-07-2011, w której mam zawarte, że jestem posiadaczem familjny HD i sport HD, tak więc posiadam polsat futbol i z powodu jego wycofania chciałbym rozwiązać umowę. Tyle, że zgadzając się na ten pakiet w opcji na 6 miesiecy z extra hd dostałem drugi dekoder z pakietem rodzinny. Jak więc wygląda sprawa z rozwiązaniem umowy ? Może ktoś napisać mi co mam im wysłać i co tam napisać ? Nie chciałbym z braku wiedzy obciążyć się kosztami rozwiązania umowy itp. Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Przejrzyj troche ten wątek a dowiesz się wszystkiego, szukanie nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buk1991 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Uwierz mi, że czytałem prawie od początku znam regułkę do napisania, nie mniej jednak chciałbym dowiedzieć się od osoby kompetentnej, która na tym forum na pewno jest, jak to jest z moim pakietem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Piszesz, ze wypowiadasz, bo masz to zagwarantowane i tyle, proste i logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buk1991 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No tak, ale czy w ten sposób zrezygnuję z obu dekoderów (tego chcę), bo na jednym miałem familijny hd plus extra hd i sport hd ale po 6 miesiącach zrezygnowałem z extra hd. A na drugim mam rodzinny. Mam do obu pakietów jedną umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 A ile umów zawierałeś? Jedną czy dwie? To już masz odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 W końcu pojawiła się informacja Cyfrowego Polsatu o zakończeniu emisji Polsatu Futbol. http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/aktualnosc-ofertowa-nowe-kanaly-w-ofercie-cp-juz-wkrotce-28052012.cp Oczywiście ta informacja to jedno zdanie na samym końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No to już masz odpowiedź Informacja jest? Jest Nie będzie więc podstaw o to, że ktoś czegoś nie wiedział, wiem wiem, świnstwo itp, ale tak się niestety robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 A jak ma się dowiedzieć tego człowiek który jeszcze nie ma Internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 To sandardowo według scrolli i informacji na kanale dla abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Tak napiszą planszę że zlikwidowali Polsat Futbol a nic na pewno o prawie do rezygnacji od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Masz to w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ja mam, a co mają zrobić osoby które nie mają neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.