pyra116 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Rozmawiałem przed chwilą z kuzynką, która pracuje na infolinii cp i powiedziała mi, że od wczoraj paczka discovery znów jest gwarantowana od familijnego hd, napewno do końca 2012 roku. nie wiem ile w tym prawdy ale przez godzinę mi mówiła że 100 % prawda. Jeśli to zły dział to proszę o przesunięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Temat ten już był wielokrotnie tutaj wałkowany, ale dzisiaj się pojawił szeroki komentarz co do wypowiadania umów, jeżeli operator zmienia ofertę. Kto chce się dokładnie dowiedzieć jak to jest i lubi dużo czytać, niech się uda pod ten link: http://media2.pl/telekomunikacja/87299-Operatorzy-telekomunikacyjni-Zmiana-oferty-TV-a-wypowiedzenie-umowy.html Z tego tekstu dowiecie się, że jeżeli zniknie TVN HD +1, to wszyscy którzy zawarli umowy przed wprowadzeniem tego kanału, też mogą bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Rozmawiałem przed chwilą z kuzynką, która pracuje na infolinii cp i powiedziała mi, że od wczoraj paczka discovery znów jest gwarantowana od familijnego hd, napewno do końca 2012 roku. nie wiem ile w tym prawdy ale przez godzinę mi mówiła że 100 % prawda. Lecz na stronie CP w dalszym ciągu przy programach z paczki Discovery są gwiazdki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Na stronie CP, opóźnienie wynosi często kilka tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Z tego, co wiem to Cyfrowy Polsat z Discovery umowę ma zawartą do końca przyszłego roku, więc to może z tego powodu pojawiła się ta gwarancja? Inaczej mówiąc nihil novi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Temat ten już był wielokrotnie tutaj wałkowany, ale dzisiaj się pojawił szeroki komentarz co do wypowiadania umów, jeżeli operator zmienia ofertę. Kto chce się dokładnie dowiedzieć jak to jest i lubi dużo czytać, niech się uda pod ten link: http://media2.pl/telekomunikacja/87299-Operatorzy-telekomunikacyjni-Zmiana-oferty-TV-a-wypowiedzenie-umowy.htmlZ tego tekstu dowiecie się, że jeżeli zniknie TVN HD +1, to wszyscy którzy zawarli umowy przed wprowadzeniem tego kanału, też mogą bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. czyli po 31 stycznia jak zniknie tvn hd +1 można wysyłać wypowiedzenia nawet jak ktoś nie ma tego kanału w PWU ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Z tego tekstu który jest w linku tak wynika. Możesz zerwać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 No to super, tez bym chetnie skorzystal z prawa do rozwiazania umowy, tylko czy CP sie z tym pogodzi czy nas po sadach bedzie ciagnal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Nie rozumiem zachowań wielu z Was. To po co podpisywać umowę, żeby za chwilę szukać byle pretekstu, aby ją zerwać? Chyba za to jesteśmy "lubiani" w świecie, że chcemy być cwansi od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphastar Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Czy ja dobrze rozumiem? Discovery nadal mają być gwarantowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Tego nie wiadomo. Póki co kanały Discovery nadal nie są gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Jedni podają, że są..... inni, że nie są..... , ale nikt nie podaje źródła tych wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthías Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Nie ma oficjalnej wiadomości ze strony CP. Takie bzdury to każdy może pisać. A jeśli jego źródłem jest super kompetentna infolinia CP to już na pewno są to bzdury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Nareszcie Ktoś przemówił ludzkim głosem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Nie rozumiem zachowań wielu z Was. To po co podpisywać umowę, żeby za chwilę szukać byle pretekstu, aby ją zerwać? Chyba za to jesteśmy "lubiani" w świecie, że chcemy być cwansi od innych. Ja przez wiele lat (po części z niewiedzy, po części z lenistwa) jechałem na jednej umowie i nikt z CP nic za to mi nie zaproponował że jestem takim wiernym klientem,bardzo ucieszył mnie ten tekst: http://media2.pl/telekomunikacja/87299- ... umowy.html - ( z wyłożonym na stół problemem, który nie jednego tu nurtował) teraz zmądrzałem i jestem mniej leniwy i będę korzystał z każdej okazji aby teraz oni starali się bym był dalej wiernym abonentem ich platformy a po za tym oni nie zbiednieją a ja znów będę miał okazję zaoszczędzić na kilka szklanek złotego napoju z duuuużą pianką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jeśli mnie ktoś by tak bardzo skrzywdził, nie chciałbym z nim mieć więcej nic wspólnego. Natomiast wielu czeka na taką okazję, wypowiada umowę by za chwilę podpisać następną. Oczywiście w promocji. To jest w porządku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 To co było na M2, to tylko jedna z interpretacji, nic zobowiązującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jeśli mnie ktoś by tak bardzo skrzywdził, nie chciałbym z nim mieć więcej nic wspólnego. Natomiast wielu czeka na taką okazję, wypowiada umowę by za chwilę podpisać następną. Oczywiście w promocji. To jest w porządku? To jest korzystanie ze swoich praw - i tyle. Abonent podpisując umowę bierze na siebie ryzyko, że przez określony czas będzie musiał opłacać abonament, niezależnie od tego, że np. straci źródło dochodu albo że podpisana oferta stanie się bardzo nieatrakcyjna na tle późniejszych warunków rynkowych. Żeby to zrównoważyć, operator przyjmuje ryzyko, że jeśli z jakichś przyczyn będzie musiał pogorszyć warunki, część klientów zwieje gdzie indziej albo podpisze nową umowę, by móc skorzystać z promocyjnych ofert. Operator nade mną się nie rozczula, ja nad nim też nie będę, proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 @Pawop, przeciez kwestia interpretacji dotyczy jedynie zmian umowy korzystnych dla abonenta, a nie niekorzystnych jak w przypadku wylaczenia kanalu TVN HD+1. Tylko sie zastanawiam, jak to sie ma do sytuacji gdy kanal w ogole przestaje nadawac (istniec), a nie wynika to tylko z samego widzimisiei operatora, czy to czasem nie ratuje CP... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie ratuje. Odpowiada tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Mi chodzi o co innego. Mianowicie o sytuację, w której wyłączają kanał, którego abonent nie miał w umowie. Oni piszą, ze dodanie kanału było zmianą umowy i jak potem wyłączają ten kanał to każdy może rozwiązać umowę bez konsekwencji, gdyż to zmiana, "na gorsze". Tak byłoby w idealnym świecie, gdyby abonenci następnego dnia po dodaniu kanału dostali aneks, a jak wiadomo tak nie jest. Aneksy przeważnie dostaje się przy zmianie niekorzystnej (wyłączenie kanału, podwyżka), lub przy przedłużeniu umowy. Więc dopóki nie otrzymamy nowej umowy z aktualnym wykazem kanałów, to obowiązuje nas stara i jeśli nie ma w niej usuwanego kanału, to nie można zerwać umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ja też się cieszę z tej wiadomości. I papa Cyfrowy Polsat, teraz to już wiem co brać N na kartę z dekoderem HD na własność. Dlaczego - bo chciałem od CP dekoder HD to 5zł/ miesiąc + pakiet MINI HD 14,90zł - co daje 19,90zł, a wiemy jakie są kanały w MINI HD. A ta sama cena i więcej kanałów w "n". 2 Discovery i z bajkami dla dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Wiadomo kiedy z CP zniknie ten kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Co wiadomo ostatni dzień to 31.12.2011 czyli po nowym roku możesz wysyłać śmiało wymówienie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Z tego, co wiem to Cyfrowy Polsat z Discovery umowę ma zawartą do końca przyszłego roku, więc to może z tego powodu pojawiła się ta gwarancja? Inaczej mówiąc nihil novi. W tym newsie http://tvpolsat.info/news.php?readmore=3613 potwierdza sie to co napisałeś, ale kanały mają być przez cały rok promocyjnie. Czy przypadkiem w tej sytuacji nie powinien się do tego wtrącić UOKiK? Przecież to jawna dyskryminacja przez rok wszystkich nowych klientów. Zabieranie im regulaminowego prawa do wypowiedzenia umowy w razie wycofania tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.