Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

swojadroga, na tym właśnie polega problem, że nie używacie zwrotów "chyba", "wydaje mi się", a niekoniecznie musicie mieć rację. I o ile jeszcze ty trzymasz jakiś poziom, dziab próbuje narzucić tu swoje zawodzenie jako prawdę objawioną i lekceważy adwersarzy, a nie jest osobą wiarygodną.

Odnośnie regulaminów - upieram się, że operator może w nich zamieścić cokolwiek, a że nie będzie to miało mocy prawnej i może być obiektem zainteresowania kilku urzędów, to osobna historia. Rozumiesz powiedzenie "można, ale nie wolno"? Coś jak twoja stopka - gdybyś trafił na mnie, śmiechem bym cię zabił, bo nie muszę słuchać, co podpisuję - mam to przeczytać - a mieszkania/domu jednym podpisem i tak bym ci nie oddał, bo bez notariusza jest to nieważne. Acz trzeba przyznać, że ta stopka już mówi coś niecoś o twojej znajomości prawa. Poczekamy do listopada, dyskusja z wami jest zbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

URE to odpowiedni urząd do rozwiania waszych wątpliwości wiem na ten temat dużo bo już kilka lat wstecz toczyłem bój z Cyfrowym Polsatem.

Możecie słuchać sprzedawców z APS-u i konsultantów z infolinii jednak prawda jest taka że żaden z pracowników słonecznej platformy nie powie wam jaka jest prawda. Nikt nie chce tracić klienta więc lepiej kręcić tak by nie uciekł.

Kolejna sprawa jest taka że jeśli ktoś nie jest zdecydowany do tego by uciekać od swojego operatora nie powinien snuć domysłów i wprowadzać zamieszania na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blackdevil - A co ma do tego Urząd Regulacji Energetyki?

 

@mpal - moja stopka tylko ma obrazować podejście ludzi do pewnych spraw.

 

W umowach jest wyraźny punkt tuż nad podpisem, który składa klient mówiący o tym, ze zakres świadczonych usług określa dokument nazywający się Promocyjne Warunki Umowy, który jest itegralną częścią umowy i klient akceptuje jego zapisy, i jest on wyznacznikiem zakresu usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden APSowiec nie ma w interesie, żeby utrzymać klienta poza swoim APSem :) Ja już wielokrotnie pisałem i doradzałem jak uwolnić się od CP jak była taka możliwość. W tym temacie już wszystko zostało powiedziane, chcecie to wysyłajcie wypowiedzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga i @dziabolek, a tak przy okazji czy w swoim APSie dajecie klientom PWU przy podpisywaniu umów? Bo wiele APSów tego nie robi. Mój też nie.

Co do mozliwości wypowiedzenia to macie rację, ale przecież ponoć każdy jest prawnikiem i inaczej interpretuje prawo. Niestety tak już jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskoczę Cię. Ja nawet zakreślam (odblaskowym zakreślaczem), każdemu klientowi w umowie i w PWU to o czym rozmawialiśmy i ustaliliśmy.

 

Zgodnie z obowiązujacymi zasadami, każdy klient musi otrzymać Reglamin świadczenia usług oraz PWU aktualne do zawartej umowy. Jeśli jakiś APS nie wydaje to wystarczy zgłośić taką uwagę na kontak@cyfrowypolsat.pl i Regionalny Koordynator Sprzedaży przypomni pracownikom APS oraz właścicielowi o takim obowiązku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonenci, którzy podpisali umowy przed 5.05.2011 oraz po 5.05.2011 podpisali aneks do umowy będą mieli prawo do rozwiązania umowy, ponieważ do aneksu dołączony jest aktualny zestaw kanałów gwarantowanych umową.

Czyli jak rozumiem można zrobić tak - podpisać teraz aneks do umowy, a po 4 listopada wysyłać wypowiedzenia w związku z usunięciem TVN HD+1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli ktoś ma umowe elastyczną z obowiazkiem na pakiet podstawowy i mozliwoscią rozszerzenia o wyzsze pakiety, czy pozbawienie abonenta możliwości ewentualnego odbioru tvn hd +1 również da furtkę do wypowiedzenia umowy?? czy tyczy się to tylko klientów mających "obowiązek" opłacania minimum pakiety familijnego, w którym wymieniony kanał jest czścią pakietu wyjściowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimum dotyczy i Ciebie i operatora, TVN HD+1 jest kanałem, który jest wymieniony na stronie cyfrowego polsatu, operator używa go do celów marketingowych by łapać na niego nowych klientów do pakietu familijny HD, wchodzimy na familijny HD - zawartość i widzimy jego zawartość, stosowanie dla pakietów zawierających różne kanały tych samych nazw jest niedopuszczalne i może prowadzić ukarania operatora przez UOKiK.

 

sprawa podobna była przy BBC, osoby które nie miały kanałów w pakiecie bo zostały one dołączone później, mogły wypowiedzieć umowę, były komunikaty ze strony CP, że nie mogą ale wszystkim rozwiązali umowy bez problemów

 

natomiast dziwi mnie że nie ma TVN HD+1 w PWU nowych umów skoro jest na stronie CP, bo niezgodność towaru z umową to jedno ale gorsze jest celowe wprowadzenie klienta w błąd w celu podpisania przez niego umowy z operatorem, pamiętacie sytuację kiedy kilku dystrybutorów Cyfry+ wprowadzało w błąd w kwestii NTC, część umów została uznana za nieważne, opłaty za sprzęt i opłaty wniesione przez klientów musiał zwrócić dystrybutor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem właśnie z konsultantem CP, powiedziałem mu na koniec rozmowy że myśle że jest [beep] i tyle bo próbował mi wmówić że nawet jeśli by usuneli hbo które mam w pakiecie premium to i tak nie mogę rozwiązać umowy bo nie jest to z ich winy że nadawca coś usuwa haha.

 

 

A jak z tym tvn w końcu ?? Będzie można rozwiazać czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Umowę podpisywałem 04.09.2010r na 29 miesięcy, posiadam pakiet Familijny oraz Relax Mix oraz na dekoder dodatkowy pakiet Mini Max oba dekodery to f300 sd. I tu nasuwa mi się pytanie czy w związku z usunięciem 4 listopada TVN hd +1 mogę wypowiedzieć umowę ? Pakiet Familijny jest bez HD a TVN hd+1 jest w pakiecie Familijnym HD. Ostatnio chciałem wymienić dekoder na HD to mi powiedzieli że się nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na własność dekoder i jeżeli odeslę im jutro podpisaną umowę z PWU z kodem promocji V14 która otrzymałem kilka dni temu to po jakim czasie zarejestrują umowe i zostanie nadany pakiet, oraz czy w tym konkretnym przypadku byłaby mozliwość rozwiązania tej umowy. Co znaczy że po "13.10.2011 nie macie TVN HD + 1 w PWU - NIE MOŻNA WYPOWIEDZIEĆ UMOWY na podstawie usunięcia tego kanału"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...