Per Pan Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Tak umowę zrywać można. każdy się pyta jak napisać pismo... A ja się spytam pod który Polsatowy adres to wysłać?? mam takie pytanie jeszcze, można to wysłać kurierem do nich?? Bo za kuriera nie płace i jutro by doszło czy tylko listem poleconym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Wypowiedzenie wysłałem 25 stycznia, wczoraj odbieram telefon a tu jakaś Pani z CP. Więc myślałem że dzwoni w tej sprawie, okazało się że ma dla mnie złą wiadomość - nie mogę zmienić oferty na nową ofertę Premium (zgłaszałem chęć migracji kilka tygodni temu przed informacją o wycofaniu BBC w związku z zabraniem mi Cinemax HD). Jak to usłyszałem to myślałem że zwariuje. Nawet w takiej sytuacji kiedy można rozwiązywać umowy i podpisywać nowe ona mi mówi że nie mogę przejść na nową ofertę i umowę mam do 2013 roku, rozumiem że do tego czasu miałbym nie mieć Cinemax HD, żenada. Powiedziałem jej że wypowiadam umowę i do tego nie podpiszę żadnej nowej tylko idę do konkurencji. Wtedy stwierdziła że mam do tego prawo (przed chwilą nie miałem prawa migracji nawet). Ta firma ma abonentów za [beep]i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek25 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam kiedy można już wysyłać wypowiedzenia do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Jednak CP może mieć racje z tym traktowaniem swoich abonentów bo wielu z nich nie umie czytać tylko zadają co chwile te same pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sample Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 @fezuj - wpierw 0,5 roku za darmo przy pozostaniu przy tym samym pakiecie (familijnym!!!!), jak powiedziałem nie, to pół roku za darmo HBO, jak powiedziałem nie, to zaczęła mówić że w takim razie może mi jeszcze za darmo na cały okres umowy - ale już jej przerwałem i nie czekałem na wytłumaczenie.... Do wszystkich pytających kiedy, gdzie i jak wysłać - w tym wątku padły już wszystkie odpowiedzi. Sam z nich korzystałem - wystarczy poczytać 2,3 ostatnie strony. Ponadto wszelkie odpowiedzi na pytania są w regulaminie - kiedy wysłać, gdzie wysłać. Logika podpowiada że wszelkie pisma wiążące się z odpowiedzialnością finansową/prawną należy wysłać za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. @Piotrek1982 - dokładnie... ale ICOK też ma problemy z czytaniem... ostatnio mam problem ze zwrotem kasy za niewykonaną usługę na dek. FTA - od miesiąca wysyłam sobie do jednej pani maile, ona odpowiada, a dzisiaj padło pytanie o numer konta - który podaję jej w każdym mailu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 @sample Dzięki za odpowiedź- swoją drogą ja liczę na jakieś bonusy bo cały "cyrk" robię z tych powodów a dodatkowo chcę dekoder z dyskiem bo mi magnetowid padł, a że ja z wypowiedzeniem wstrzymam się na maksa to prawdopodobnie już będą wielkanocne promocje i wtedy ci od utrzymania będą jeszcze bardziej ulegli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam kiedy można już wysyłać wypowiedzenia do CP? już od kilku dni można wysyłać, pierwsi już dostają oferty "specjalne" ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 halo Pod który adres wysłac wypowiedzenie?? I czy można kurierem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Adres: Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Wypowiedzenie chcesz wysylac kurierem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 adres tak jak powyżej wyślij pocztą najlepiej za potwierdzeniem odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Myślałem nad kurierem bo w firmie gdzie robię kurier jest codziennie i mogę wliczyć w koszta więc nie zapłacę, a tak to muszę jechać na pocztę, stać w kolejce i zapłacić. Dzieki za adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Niestety, jeśli masz dekoder na udostępnienie też musisz go odesłać w odpowiednim czasie za swoją kasę i na swoje ryzyko. PS. wypowiedzenie wydrukowane i dziś polecii hennn do Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Przepraszam jeśli moje pytanie się powtarza i została na niego udzielona odpowiedź - nie jestem w stanie przeglądnąć całego wątku. Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat rozwiązuje umowę dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, skoro warunki umowy zmieniają się dnia 01.02.2011? W moim przypadku okres rozliczeniowy kończy się 26.02.2011, jednak przez jego większą część Cyfrowy Polsat nie będzie świadczył usługi zgodnie z umową (w której mam wpisane kanały BBC). Nie widzę żadnych podstaw, bym musiał zapłacić abonament za okres 01.02.2011-26.02.2011 i jestem skłonny zapłacić tylko za część tego okresu (tj. od 26.01 do 31.01, czyli 6/31 należnej kwoty abonamentu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy198919 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam panowie, dawno nie udzielałem się na błogim forumku a dziś przychodzę z paroma zapytaniami. Podpisałem umowę 22.12.2010 na familijny HD z dekoderem HD5000 (49zł). Promocja świąteczna, wiadomo o co chodzi. Pierwszy abonament do zapłaty do 20 czerwca. Wystarczy standardowe wypowiedzenie jakie można znaleźć parę stron tematu wcześniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Przepraszam jeśli moje pytanie się powtarza i została na niego udzielona odpowiedź - nie jestem w stanie przeglądnąć całego wątku. Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat rozwiązuje umowę dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, skoro warunki umowy zmieniają się dnia 01.02.2011? W moim przypadku okres rozliczeniowy kończy się 26.02.2011, jednak przez jego większą część Cyfrowy Polsat nie będzie świadczył usługi zgodnie z umową (w której mam wpisane kanały BBC). Nie widzę żadnych podstaw, bym musiał zapłacić abonament za okres 01.02.2011-26.02.2011 i jestem skłonny zapłacić tylko za część tego okresu (tj. od 26.01 do 31.01, czyli 6/31 należnej kwoty abonamentu). tak wskazuje logika i tak jest chyba w innych platformach że liczą proporcjonalnie (pewny nie jestem), ale w CP w regulaminie jest zapis o tym kiedy umowa jest rozwiązywana i nie ma słowa o tym że koszty policzą proporcjonalnie (tzn za każdy dzień świadczenia usług). A regulamin zatwierdziłeś podpisując umowę więc nie ma punktu zaczepienia. To samo dotyczy oddawania dekoderów na własny koszt, w c+ oddaje się do punktu bo przecież po coś one są, a CP zabezpieczył się zapisem w regulaminie i chociaż to nielogiczne musimy się zastosować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promilus Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 O usunięciu kanałów BBC wiedziałeś zapewne już od kilku dni. Wystarczyło wysłać wcześniej wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 @mmuddy, pozatym masz zapis w umowie, więc wszystko jest zgodnie z prawem, a podpisujac umowe godzisz sie na regulamin a jak napisałem w regulaminie masz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Spokojnie, regulamin może tak stanowić, ale zapis, który ewentualnie nie byłby zgodny z prawem, nie jest ważniejszy od prawa. Mało już takich zapisów zostało zaskarżonych i wycofanych? Przecież w starszym regulaminie operator zastrzegał sobie możliwość dowolnej podmiany kanałów, byleby tylko w jego ocenie ich tematyka się zgadzała, a teraz już tego nie ma. Umowa wiąże obie strony. Nie wiem, dlaczego mam być zobowiązany do zapłaty za COŚ, czego przez prawie cały miesiąc nie dostanę. Oczywiście zapłaciłem już za najbliższy okres rozliczeniowy, ale po rozwiązaniu umowy złożę reklamację. Zobaczymy, jak to się potoczy. Aha, wbrew jednej z rad nie mogłem złożyć wypowiedzenia wcześniej, bo przecież do 31.01.2011 usługa jest zgodna z umową (a miałaby skończyć się już 26.01.2011). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promilus Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Aha, wbrew jednej z rad nie mogłem złożyć wypowiedzenia wcześniej, bo przecież do 31.01.2011 usługa jest zgodna z umową (a miałaby skończyć się już 26.01.2011). Już niektórzy powysyłali wypowiedzenia. Konsultanci im powiedzieli, że już można wysyłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Dziwna jest polityka Polsatu, dużo klientów wykorzysta okazję, wypowie umowy i przejdzie do nowej sieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Aha, wbrew jednej z rad nie mogłem złożyć wypowiedzenia wcześniej, bo przecież do 31.01.2011 usługa jest zgodna z umową (a miałaby skończyć się już 26.01.2011). Już niektórzy powysyłali wypowiedzenia. Konsultanci im powiedzieli, że już można wysyłać. Owszem, mogę wysłać, ale i tak skutek będzie to miało w okresie rozliczeniowym, w którym wchodzi w życie zmiana przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 No to po co sie oburzasz, znasz rgulamin i jest COOL, ciesz się że możesz wypowiedziec umowe a że musisz się bujac jeszcze miesiąc, twoja sprawa, tak to jest jak się umowy podpisuje na końcu miesiąca a nie początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jeżeli wypowiedzenie wyślę 1.02 to umowa zostanie rozwiązana od 1 marca, czyli za luty jeszcze muszę zapłacić abonament tak ? Proszę o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furi_dp Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 radzioksp do kiedy masz okres rozliczeniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zawsze pierwszego każdego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.