Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypowiedzenie wysłałem 25 stycznia, wczoraj odbieram telefon a tu jakaś Pani z CP. Więc myślałem że dzwoni w tej sprawie, okazało się że ma dla mnie złą wiadomość - nie mogę zmienić oferty na nową ofertę Premium (zgłaszałem chęć migracji kilka tygodni temu przed informacją o wycofaniu BBC w związku z zabraniem mi Cinemax HD). Jak to usłyszałem to myślałem że zwariuje. Nawet w takiej sytuacji kiedy można rozwiązywać umowy i podpisywać nowe ona mi mówi że nie mogę przejść na nową ofertę i umowę mam do 2013 roku, rozumiem że do tego czasu miałbym nie mieć Cinemax HD, żenada. Powiedziałem jej że wypowiadam umowę i do tego nie podpiszę żadnej nowej tylko idę do konkurencji. Wtedy stwierdziła że mam do tego prawo (przed chwilą nie miałem prawa migracji nawet). Ta firma ma abonentów za [beep]i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fezuj - wpierw 0,5 roku za darmo przy pozostaniu przy tym samym pakiecie (familijnym!!!!), jak powiedziałem nie, to pół roku za darmo HBO, jak powiedziałem nie, to zaczęła mówić że w takim razie może mi jeszcze za darmo na cały okres umowy - ale już jej przerwałem i nie czekałem na wytłumaczenie....

Do wszystkich pytających kiedy, gdzie i jak wysłać - w tym wątku padły już wszystkie odpowiedzi. Sam z nich korzystałem - wystarczy poczytać 2,3 ostatnie strony. Ponadto wszelkie odpowiedzi na pytania są w regulaminie - kiedy wysłać, gdzie wysłać. Logika podpowiada że wszelkie pisma wiążące się z odpowiedzialnością finansową/prawną należy wysłać za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

@Piotrek1982 - dokładnie... ale ICOK też ma problemy z czytaniem... ostatnio mam problem ze zwrotem kasy za niewykonaną usługę na dek. FTA - od miesiąca wysyłam sobie do jednej pani maile, ona odpowiada, a dzisiaj padło pytanie o numer konta - który podaję jej w każdym mailu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sample

 

Dzięki za odpowiedź- swoją drogą ja liczę na jakieś bonusy bo cały "cyrk" robię z tych powodów a dodatkowo chcę dekoder z dyskiem bo mi magnetowid padł, a że ja z wypowiedzeniem wstrzymam się na maksa to prawdopodobnie już będą wielkanocne promocje i wtedy ci od utrzymania będą jeszcze bardziej ulegli :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jeśli moje pytanie się powtarza i została na niego udzielona odpowiedź - nie jestem w stanie przeglądnąć całego wątku.

 

Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat rozwiązuje umowę dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, skoro warunki umowy zmieniają się dnia 01.02.2011? W moim przypadku okres rozliczeniowy kończy się 26.02.2011, jednak przez jego większą część Cyfrowy Polsat nie będzie świadczył usługi zgodnie z umową (w której mam wpisane kanały BBC). Nie widzę żadnych podstaw, bym musiał zapłacić abonament za okres 01.02.2011-26.02.2011 i jestem skłonny zapłacić tylko za część tego okresu (tj. od 26.01 do 31.01, czyli 6/31 należnej kwoty abonamentu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, dawno nie udzielałem się na błogim forumku a dziś przychodzę z paroma zapytaniami.

Podpisałem umowę 22.12.2010 na familijny HD z dekoderem HD5000 (49zł). Promocja świąteczna, wiadomo o co chodzi. Pierwszy abonament do zapłaty do 20 czerwca. Wystarczy standardowe wypowiedzenie jakie można znaleźć parę stron tematu wcześniej ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jeśli moje pytanie się powtarza i została na niego udzielona odpowiedź - nie jestem w stanie przeglądnąć całego wątku.

 

Na jakiej podstawie Cyfrowy Polsat rozwiązuje umowę dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, skoro warunki umowy zmieniają się dnia 01.02.2011? W moim przypadku okres rozliczeniowy kończy się 26.02.2011, jednak przez jego większą część Cyfrowy Polsat nie będzie świadczył usługi zgodnie z umową (w której mam wpisane kanały BBC). Nie widzę żadnych podstaw, bym musiał zapłacić abonament za okres 01.02.2011-26.02.2011 i jestem skłonny zapłacić tylko za część tego okresu (tj. od 26.01 do 31.01, czyli 6/31 należnej kwoty abonamentu).

 

tak wskazuje logika i tak jest chyba w innych platformach że liczą proporcjonalnie (pewny nie jestem), ale w CP w regulaminie jest zapis o tym kiedy umowa jest rozwiązywana i nie ma słowa o tym że koszty policzą proporcjonalnie (tzn za każdy dzień świadczenia usług). A regulamin zatwierdziłeś podpisując umowę więc nie ma punktu zaczepienia. To samo dotyczy oddawania dekoderów na własny koszt, w c+ oddaje się do punktu bo przecież po coś one są, a CP zabezpieczył się zapisem w regulaminie i chociaż to nielogiczne musimy się zastosować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, regulamin może tak stanowić, ale zapis, który ewentualnie nie byłby zgodny z prawem, nie jest ważniejszy od prawa. Mało już takich zapisów zostało zaskarżonych i wycofanych? Przecież w starszym regulaminie operator zastrzegał sobie możliwość dowolnej podmiany kanałów, byleby tylko w jego ocenie ich tematyka się zgadzała, a teraz już tego nie ma. Umowa wiąże obie strony. Nie wiem, dlaczego mam być zobowiązany do zapłaty za COŚ, czego przez prawie cały miesiąc nie dostanę.

Oczywiście zapłaciłem już za najbliższy okres rozliczeniowy, ale po rozwiązaniu umowy złożę reklamację. Zobaczymy, jak to się potoczy.

Aha, wbrew jednej z rad nie mogłem złożyć wypowiedzenia wcześniej, bo przecież do 31.01.2011 usługa jest zgodna z umową (a miałaby skończyć się już 26.01.2011).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, wbrew jednej z rad nie mogłem złożyć wypowiedzenia wcześniej, bo przecież do 31.01.2011 usługa jest zgodna z umową (a miałaby skończyć się już 26.01.2011).

 

Już niektórzy powysyłali wypowiedzenia. Konsultanci im powiedzieli, że już można wysyłać.

 

Owszem, mogę wysłać, ale i tak skutek będzie to miało w okresie rozliczeniowym, w którym wchodzi w życie zmiana przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...