lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Siła w kupie jak mówią. Jeśli nie damy sobie wmówić, że nie można wypowiadać umów, to będzie można. Ale oczywiście to CP, będzie się wykręcał, że nie z ich winy kanał schodzi z oferty itd... Ale co mnie to obchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 To, że zastąpili ten kanał innym nie ma żadnego znaczenia. Jeśli ktoś miał ten kanał wśród gwarantowanych, to mogą dać nawet 1354 nowe kanały w jego zastępstwie, a i tak prawo do wypowiedzenia umowy nadal będzie przysługiwało. No nie wiem, znając możliwości interpretacyjne prawników zatrudniannych przez Operatorów, to mogą zrobić taki trick jak w przypadku Romance TV - czyli kanał zniknał, ale CP zaczął puszczać w kółko powtórki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 To jest inna sprawa. Jednak w przypadku gdy kanał gwarantowany znika (nie ma go na liście kanałów operatora na dedykowanym sprzęcie, nie można zdekodować mimo posiadania pełnych uprawnień lub po prostu jest czarny ekran/inne paski itd.), można wypowiedzieć umowę. W przypadku gdyby Polsat uruchomił powtórkowizję tak jak w przypadku Zone Romantica to powodu do wypowiedzenia nie ma. W tym wypadku kanał został wyłączony: https://satkurier.pl/news/93012/koniec-l ... sacie.html Więc wątpliwości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ale oczywiście to CP, będzie się wykręcał, że nie z ich winy kanał schodzi z oferty itd... Ale co mnie to obchodzi. Każde usunięcie kanału, bez względu na przyczynę, daje możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji. Jedyne co można różnie interpretować, to to, czy kanał został usunięty, czy nie, np. gdy operator zastąpienie jednego kanału drugim określa mianem rebrandingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No to super żegnamy sie z CP a jutro od pani która dzisiaj nie ma służby w CP dowiem się jak ona to widzi i podzielę sie z kolegami info co i jak widzi to CP To czekamy na potwierdzenie "od zaufanej pani" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Przecież wiadomo, że będą znajdować 100 tysięcy powodów za tym aby nie było możliwości bezkarnego wypowiedzenia. Inna sprawa że jak się ktoś uprze to pewnie postawi na swoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Tu nie ma się co upierać-trzeba wysłać wypowiedzenie-takie jak w przypadku ESPN/ZR i wysłać.Znając życie oddzwonią i zaproponują pewnie jakąś ciekawą ofertę z bonusami ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Świetna wiadomość. Wydawało się że nic nie może wypaść a tu jednak coś wypadło. Jak wyśle się teraz wypowiedzenie to listopad będzie ostatnim miesiącem obowiązywania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Wszystko zależy od Twojego okresu rozliczeniowego, który liczony jest dnia zawarcia umowy. Np. w moim przypadku jest to 12 dzień każdego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 moim zdaniem nici z tego pomysłu, bowiem jak twierdzi CP : cyt. W środę, 20 listopada 2013 roku z transpondera Cyfrowego Polsatu wyłączony został kanał Love. Jak powiedziała redakcji satkurier.pl Olgo Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu, kanał został wyłączony przez Cyfrowy Polsat z przyczyn niezależnych od tego operatora, wynikających z niedopełnienia obowiązków przez drugą stronę. pewno niektórzy będą nadal się łudzić, że wyłączenie LOVE daje podstawy do wypowiedzenia umowy, ale znając pojemność zwrotu "przyczyny niezależne od operatora" to zapowiadają się wieloletnie procesy cywilne abonentów z operatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pisałem na poprzedniej stronie, że przyczyna nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Wszystko zależy od Twojego okresu rozliczeniowego, który liczony jest dnia zawarcia umowy. Np. w moim przypadku jest to 12 dzień każdego miesiąca U mnie nowy zaczyna się 4 grudnia. Czyli wysyłam i za grudzień już nie płacę? 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przezinne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... -05-29.pdf Nie mam więcej pytań. Wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Przyczyny niezależne od operatora nie mają tu nic do rzeczy. Przeczytajcie sobie regulamin. Czy to może za trudne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Wszystko zależy od Twojego okresu rozliczeniowego, który liczony jest dnia zawarcia umowy. Np. w moim przypadku jest to 12 dzień każdego miesiąca U mnie nowy zaczyna się 4 grudnia. Czyli wysyłam i za grudzień już nie płacę? Jeśli wypowiedzenie dotrze przed 4 grudnia to tego dnia umowa już będzie rozwiązana, więc siłą rzeczy nie będziesz miał za co płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pisałem na poprzedniej stronie, że przyczyna nie ma znaczenia. Wiem, ale myślę, że twoja interpretacja polegnie w starciu z działem prawnym Cyfrowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Wszystko zależy od Twojego okresu rozliczeniowego, który liczony jest dnia zawarcia umowy. Np. w moim przypadku jest to 12 dzień każdego miesiąca U mnie nowy zaczyna się 4 grudnia. Czyli wysyłam i za grudzień już nie płacę? Jeśli wypowiedzenie dotrze przed 4 grudnia to tego dnia umowa już będzie rozwiązana, więc siłą rzeczy nie będziesz miał za co płacić. Wszystko się zgadza. Dzięki, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Pisałem na poprzedniej stronie, że przyczyna nie ma znaczenia. Wiem, ale myślę, że twoja interpretacja polegnie w starciu z działem prawnym Cyfrowego Ale tu nie ma czego interpretować. Jedyne co CP może zrobić to wprowadzać w błąd mniej obeznany z regulaminem abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 I tu się mylisz ogromnie, bo właśnie jest tu wiele możliwośći interpretacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 POTWIERDZENIE przez rzeczniczkę CP prawa do ROZWIĄZANIA Umów: http://tvpolsat.info/news.php?readmore=5699&c_start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 I tu się mylisz ogromnie, bo właśnie jest tu wiele możliwośći interpretacji. Nie ma jak trolowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_weber_king Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No i dzięki mojemu "trollowaniu" macie przynajmniej KONKRET - czyli link do wypowiedzi rzecznika Cyfrowego, a nie interpretacje domorosłych amatorów prawa z Forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekCP Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 A jeśli mam ten kanał w umowie zapisany jako Wedding TV? Nadal mogę zerwać umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 POTWIERDZENIE przez rzeczniczkę CP prawa do ROZWIĄZANIA Umów:http://tvpolsat.info/news.php?readmore=5699&c_start=0 Patrz, a infolinia kręci. Między innymi twierdzą, że kanał został wyłączony na miesiąc. A jeśli mam ten kanał w umowie zapisany jako Wedding TV? Nadal mogę zerwać umowę? Gdy kanał zmieniał nazwę to nie mogłeś wypowiedzieć umowy, bo była to tylko zmiana nazwy, więc odpowiedź wydaje się jednoznaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Na jaki dokładnie adres wysyła się wypowiedzenie i w jaki sposób? Czy wystarczy list polecony, czy też za potwierdzeniem odbioru? Rozumiem, że w punkcie nie ma możliwości złożyć wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Na Łubinowa 4 i pamiętaj POLECONYM ZPO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.