Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Śmiech mój do słuchawki 35gr/min. Mina konsultanta bezcenna. :brawo:
Zapodaj tą mine, albo nie ... napisz ile masz lat :shock: Ludzie ... konsultanci mają przygotowaną ofertę i jak zadzwoni Kowalski to nie będą wymyślać coś specjalnego pod niego tylko przedstawią to co mają w systemie. Nie dla tego, czy tamtego jednostkowego przypadku. Tak jest wszędzie. Wyśmiewanie się z konsultantów jest żałosne. Baa ... na miejscu takiego konsultanta aż by mnie świerzbiło żeby "podyskutować" z takim abonentem. Zresztą domyślam się, że wielu z konsultantów polewa po zakończeniu rozmowy co z niektórymi przypadkami, którym w głowach się poprzewracało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baa ... na miejscu takiego konsultanta aż by mnie świerzbiło żeby "podyskutować" z takim abonentem. Zresztą domyślam się, że wielu z konsultantów polewa po zakończeniu rozmowy co z niektórymi przypadkami, którym w głowach się poprzewracało.

 

Im klient jest bardziej wulgarny tym wieksza polewka dla sluchajacych go konsultantow bo wtedy rozmowa jest puszczana na caly glos

 

PO za tym konsultanci tez gromia tylko abo tego nie slysza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem… i nie tylko ja. Zawsze i bezwzględnie wysyłamy wypowiedzenie i czekamy, aż uzyskamy optymalnie rozsądna ofertę. Przykład: w tym momencie nowy abonent za pakiet prestiż + HD płaci przez 12 miesięcy 50% ceny a przez resztę umowy 100% co daje średnio 115zl (+ewentualnie dekoder za 19 miesiecy). Za ile wy przedłużyliście umowy w przeciągu ostatniego miesiąca i na jak długo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie wyslales wypowiedzenia to max 40 % za komapkt a c + 40 % na 8msc
Taką ofertę właśnie dostałem listownie po wysłaniu wypowiedzenia.

woody@ czy jak ci tam. Kiedyś byłem dystrybutorem C+ w Poznaniu o nr. 1386, to tak na marginesie, więc odpowiedz sobie sam ile moge mieć lat. Jeżeli natomiast uważasz, że nie wyśmianie kogoś kto proponuje Tobie przy kolejnym "4" przedłużeniu umowy stawki większe niż dla nowych klientów, nie wspominając już o tym, że powinno być taniej, a jak już, to chociaż taką samą cena jak ostatnio, to gratuluję int..... Chyba będę musial skontaktować się z moim doradcą, który u mnie we firmie podczas przedłużania umów GSM daje mi za dużo zniżek i jak może niech podnosi mi stawki abonamentowe. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lepiej kulać się ze śmiechu słuchając takich cienkich ofert wyczytanych z ekranu przez konsultanta, niż mu nakłaść wulgaryzmów, które też często padają jak czytam wyżej na głowy biednych konsultantów? Nie widzę nic dziwnego w reakcji Ciciola a wręcz podziwiam jego opanowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które też często padają jak czytam wyżej na głowy biednych konsultantów?

 

Poelmizowalbym z ta bieda. Niby z jednej strony to ich praca, ale z drugiej im gorsza oferte wcisna tym wieksza prowizje dostaja wiec to nie tak ze to tacy straszni biedacy nieslusznie rugani za to probuja wepchnac gorsze oferty niz dostaja nowi klienci. Drazni mnie ta polityka canal ze zamiast ustandaryzowac i dac przyzwoita oferte wszystkim starym klientom przedluzajacym umowe ot tak, woli utrzymywac sztab konsultantow i napuszczac ich na wlasnych klientow by wcisneli najmniej korzystna oferte. Politowanie budzi ta szopka jaka trzeba odgrywac przez CANAL, klient ogolnie wie ze chce zostac w canala ale rzecz jasna by dostac jakas przyzwoita oferte musi bawic w wysylanie wypowiedzenia, potem prowadzic podchody w jakims pol tuzinie konwersacji z konsultantem. Co za CYRK!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lepiej kulać się ze śmiechu słuchając takich cienkich ofert wyczytanych z ekranu przez konsultanta, niż mu nakłaść wulgaryzmów, które też często padają jak czytam wyżej na głowy biednych konsultantów? Nie widzę nic dziwnego w reakcji Ciciola a wręcz podziwiam jego opanowanie.

 

Niewątpliwie tak. Tyle, że to zapewne nie wina konsultantów, odgórnie dostali polecenie dawania takich, a nie innych promocji. Teraz konsultant nie idzie pytać szefa o lepszą promocję, tak jak to miało miejsce kiedyś :) Dzwoniłem znów dzisiaj do działu utrzymania klienta i powiedziano mi, że nic nie wskuram, ewentualnie w grudniu można liczyć na coś lepszego, tak więc dwa dnia przed końcem listopada (kiedy moja umowa ulega rozwiązaniu) zadzwonię, no chyba że w końcu zdecyduję się na przejście do Nki. Nka też zapewne w gruniu już oficjalnie obniży ceny pakietów o 10 zł, taką ofertę przypominam dostałem wczoraj telefonicznie - pakiet mini full HF (czyli prawie wszystko) za 68, czy 69 zł (zamiast 79). Podejrzewam jednak że w cyfrze nie ma chyba co liczyć na jakieś super grudniowe oferty... firma zaciska pasa najwyraźniej i ceni się po wprowadzeniu do swojej oferty polsatów, choć wg mnie nie jest to zmiana uprawniająca do gorszego traktowania "starych" (kilkuletnich) abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to fakt ja obliczyłem wedle nowej ulotki U nas już święta taki ma tytuł :D

 

Pakiet Prestiż HD+ 118,90 + PVR 0zł rok temu

Pakiet Prestiż HD+ i PVR 140 cała umowa czyli (84,45 x11 + 168,90 x 8 ) + dekoder PVR 20zł liczyłem bez zniżki

dodałem te wszystkie sumy i podzieliłem na 19 wyszło 140 co mies drogo jak takie oferty będą w Sierpniu idę do N-ki na tańsze pakiety i lepszy sprzęt

PS: Cyfra+ zrozum telewizja to nie cały sens życia i ona nie da mi jeść :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem to wcześniej ale dla nowych klientów średniorocznie na 19 mies. wygląda to tak (oczywiście bez tunera)

 

CANAL+ 20,4

CANAL+ HD 23,6

HBO 20,4

HBO HD 23,6

Multipakiet HD 55,2

CANAL+ Sport 19,7

Kompakt 35,0

Kompakt HD 44,8

Optimum 48,8

Optimum HD 64,8

Prestiż HD+ 120,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby z jednej strony to ich praca, ale z drugiej im gorsza oferte wcisna tym wieksza prowizje dostaja wiec to nie tak ze to tacy straszni biedacy nieslusznie rugani za to probuja wepchnac gorsze oferty niz dostaja nowi klienci.!

 

Zachowam stoicki spokoj przy mej odpowiedzi .... Zadnej prowizji z tego ze daja gorsze warunki konsultanci nie maja , poprostu musza stopniowac inaczej odetna im premie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziwiająca jest ilość na tym forum ekspertów ds. wynagrodzeń konsultantów, zbliżających się promocji i tego, że z całą pewnością da się ugrać coś więcej niż to, co jest proponowane, bo "ktoś dostał to i tamto". Pojawiają się również eksperci ds. ekonomii, którzy wyceniają paczkę C+ na 10zł, a Prestiż HD+ na 60-70zł itp. Dilerek, spuśćmy na to kurtynę milczenia, jak rozumiem również konsultancie C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziwiająca jest ilość na tym forum ekspertów ds. wynagrodzeń konsultantów, zbliżających się promocji i tego, że z całą pewnością da się ugrać coś więcej niż to, co jest proponowane, bo "ktoś dostał to i tamto". Pojawiają się również eksperci ds. ekonomii, którzy wyceniają paczkę C+ na 10zł, a Prestiż HD+ na 60-70zł itp. Dilerek, spuśćmy na to kurtynę milczenia, jak rozumiem również konsultancie C+.

 

Deadprince niestety , ale było już o tym dawno mówione, iż konsultanci posiadają dodatkowe premie od sprzedaży, a dział utrzymania ma kilka ofert , które może zaproponować w zależności od tego jakie argumenty przedstawi klient. Zresztą podobnie jest w CP i N-ce, więc nie wiem czemu udajesz iż jest inaczej.

A co do ekspertów od ekonomii to przypomnij sobie promocje zeszłoroczną gdzie właśnie Cyfra wyceniła paczkę Canal+ za 10zł (sam mam taką cenę na kontrakcie napisaną), więc nie dziwne , że klienci biorą takie ceny. Nie było przyzwyczajać do takich cen i byłoby dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mówisz teraz o promocji. A ja mówię o tym, że wg niektórych ta opcja/pakiet jest tyle wart. A to że C+ przyzwyczaiła do takich cen, a nie innych to teraz to się odbija jej czkawką, tu się zgodzę. Premia jest od sprzedanych aneksów, a nie zaproponowanych, a słabej oferty raczej nikt rozsądny nie weźmie, więc nie rozumiem co jest przedmiotem sporu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było przyzwyczajać do takich cen i byłoby dobrze.

 

Dlatego w tym roku nie powinno byc takich promocji to by sie odzwyczaili klienci.

 

a słabej oferty raczej nikt rozsądny nie weźmie

 

hmm co masz na mysli slaba oferte??

 

Sa tez tacy klienci co sa z cyfra dobrych pare lat na czasie nieokreslonym i placa standartowe stawki wiec oni sie ciesza z kazdego danego im upustu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...