hedonista Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Panowie, zgodnie z radami kilku forumowiczow po tym jak zarejestrowali moje wypowiedzenie wyslalem maila z moja propozycja odstapienie od rezygnacji Moja propozycja to: C+ Optimum 57zl Multi 40zł PVR 0zł przy czym zaznaczam ze nie posiadam dekodera pvr w tym momencie. dostalem odpowiedz: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, zachęcam do negocjacji warunków oferty promocyjnej pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Moje pytanie brzmi, czy dzwonić czy ponownie wysłać maila, czy też może czekać... Pierwszy raz negocjuje z cyfra wiec nie do konca wiem czego mam sie spodziewac. Z gory dziekuje za odpowiedz i pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedenzero Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja uważam że szczególnie bliżej Świąt masz realne szanse.W sumie przecież ja dostałem coś podobnego (opis kilka postów w górę).Ty chcesz bez Canal+ , a więc jak ja dostałem z C+ to co chcesz za 83pln. to jakby odjąć go to kto wie... hedonista- nie dzwoń i czekaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Pytam o wersję bez C+ I tak ponizej 70 nie zejdziesz jesli MR bedzie za 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykloza Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam, Na wstępie chciałem podziękować użytkownikom forum za przydatne informacje. Dzięki temu wynegocjowałem taki pakiet: Pakiet Canal+Optimum za 57zł + PACE 500GB za 0 zł (miałem go wcześniej w dzierżawie za 10 zł), umowa na 15 miesięcy. Negocjacje trwały ok. 3 tygodnie. Po pierwszej (słabej - 82 zł+ 15 za dekoder) ofercie wypowiedziałem umowę (kończyła mi się z końcem roku). Po jakimś czasie wysłałem kolejnego maila z pytaniem o zarejestrowanie rezygnacji. Po potwierdzeniu zgłosiłem swoją propozycję (taką, jaką finalnie dostałem). Oczywiście kolejne 3 propozycje byłe standardowo kiepskie - ostatnia na 64 + 15zł. Po stanowczej odpowiedzi, że interesuje mnie tylko to, co zaproponowałem (jako argument podałem, że inni abonenci taką ofertę dostali), dostałem info, że skontaktuje się ze mną osoba z innego działu. I rzeczywiście, 2 dni później miła pani zadzwoniła z propozycją dokładnie pokrywającą się z moją. Jedyna różnica (zresztą ją podkreślała) jest taka, że dostałem upust cenowy 42zł, a nie 57zł za ten pakiet. Może rzeczywiście być tak, jak ktoś wcześniej sugerował, że Cyfra w niedługim czasie podniesie ceny. Pani dzwoniła prawdopodobnie z działu reklamacji (ale mogę się mylić) i stwierdziła, że to, co dostałem, to jest max, a ma tylko małą pulę kuponów na takie oferty. Wychodzi na to, że trzeba być konsekwentnym i wiedzieć, czego się chce, a końcu Cyfra zmięknie. Mam nadzieję, że pomoże to innym w negocjacjach. /edyta Aha, jako powód przyznania rabatu, pani podała moje płatności w terminie (miałem ustawione automatyczne pobieranie z konta). Tak więc można to dodać jako kolejny argument przy wysyłaniu swojej oferty przedłużeniowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Rabat 42 PLN to nie stala cena 57 PLN wiec mozna bylo lepiej. Pani dzwoniła prawdopodobnie z działu reklamacji (ale mogę się mylić) i stwierdziła, że to, co dostałem, to jest max, a ma tylko małą pulę kuponów na takie oferty. Zagrywka typowa i nic wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrapro Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ponawiam pytanie. Ktoś po wyslaniu rezygnacji wyargował nowe warunki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Mi odmówili przedłużenia po rezygnacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedonista Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 ja jestem po pierwszej propozycji po rezygnacji. Proponują mi: C+ Komfort + HBO w cenie 87zł, obecnie płace 97 za taki pakiet, także 10 zł taniej, ale tylko 2 zł mniej od oferty dla nowych klientów. Czekam może jednak uda się coś lepszego utargować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 JA własnie wysłalem swoje warunki emailem tj: Canal+ optimum za 57 pln + Pace PVR za 0zl , zobaczymy co się z tego urodzi. Wcześniej wypowiedziałem umowę przez aneks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomac Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 hedonista, Kompakt a nie Komfort. Obecnie HBO jest w promo za 19,90 pln. Więc jeżeli Kompakt wytargujesz za 47 pln to łatwo policzyć, że w sumie zapłacisz niecałe 67 pln. Zatem lepiej wziąć sam Komfort, a potem dopominać się o promo na HBO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedonista Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 tomac, masz racje, ale to i tak nie ważne bo probuje walczyc o takie warunki jak jako78 czyli C+ optimum za 57pln + PVR 0pln i do tego wzialbym Multi za 40pln. czy sie uda, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 kompakt + darmowy PVR jest szansa wywalczyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz17 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Mi odmówili przedłużenia po rezygnacji... Witam. U mnie to samo. Złożyłem wypowiedzenie /okres minimalny kończył się na koniec roku/ i dziś pani zadzwoniła z kolejną propozycją, ale szybko zakończyła gdy zorientowała sie, że wypowiedziałem umowę. /..." pan nie może przedłużyć umowy" /. Wcześniejsze oferty były żenujace, słabsze niż dla nowych abonentów. Dotąd miałem Komfort z C+, MR i darmowym wynajmem Pace'a /sd/ za 64 zł z hakiem i .w sumie chciałem to utrzymać w tych okolicach /zaminiając dekoder na hd/, ale widzę, że może przyjśc do pożegnania po 13 latach z Cyfrą/wczesniej Canal+/. Tym razem chyba nie premiują lojalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Heh, to ciekawe jakim cudem tyle osób dostało ten canal+optimum za 57zl po wypowiedzeniu umowy? Czyżby w ich przypadku "pani" zapomniała sprawdzić że wypowiedzieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androm Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Mi odmówili przedłużenia po rezygnacji... Czy taka sytuacja może spotkać abonentów, którzy wymówili umowę nie ze względu na kończący się czas umowy, ale ze względu na zmianę regulaminu? Czy w takiej sytuacji konsultanci będą dzwonić i przekonywać do pozostania, czy też trzeba będzie ewentualnie samemu proponować warunki lub podpisywać umowę jako nowy klient? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 O widzę, że niektórzy mają problem z otrzymaniem zadowalających propozycji.Takie moje przemyślenie skoro większość osób tych co wysłała wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu miała w miarę przyzwoitą ofertę cenową to czy warto było wypowiadać umowę??.Istnieje możliwość,że niektórzy się "przejadą" a przysłowie "chytry dwa razy traci" nabiera nowego znaczenia.To są tylko moje przemyślenia, także mam nadzieje, że nikogo nie obraziłem . W tym wypadku należy jedynie próbować "a nóż" trafi się na "właściwego konsultanta" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Operatorowi zalezy zeby zatrzymac abonenta wiec na pewno ida na ustepstwa. Czasami trzeba ich wyczekac. Byli gotowi na to czesc klientow wysle wypowiedzenia z powodu niezaakceptowania aneksu i renegocjowania dotychczasowych umow. Rok temu udalo mi sie utargowac wiecej niz przewidywala promocja wiec jezeli sztywno sie trzyma zadan to operator w koncu ulega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Takie moje przemyślenie skoro większość osób tych co wysłała wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu miała w miarę przyzwoitą ofertę cenową to czy warto było wypowiadać umowę??. No ja nie miałem atrakcyjnych warunków placąc za Canal+kompakt SD 80,90 zl z "przedpotopowym" Thompsonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ale też moja wypowiedź nie była skierowana do wszystkich. Twoja sytuacja akurat jest zrozumiała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Spoko, rozumiem choć pewnie takich jak ja też trochę jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marx01 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Wlasnie jestem po rozmowie z dzialem utrzymania klientow. Zadzwonilem do nich sam, zaproponwali mi 54zl za canal+ kompakt, z tym ze standardowo cos tam sciemniali ze moze sie uda cos z tego zejsc u przelozonego. Jezeli chodzi o multiroom to nie chcial zejsc z 15zl. Podobno na uslugi dodatkowe nie ma rabatow przy przedluzaniu umowy. Do tego proponowali znizke na sagemcom'a z 200 na 130 zl. Powiedzialem, ze sie zastanowie i maja jeszcze dzwonic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 marx01, a masz wypowiedzianą juz umowę ? wypowiadałeś przez aneks? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 moja propozycja dla Cyfry ( wypowiedziana umowa z powodu zmian regulaminu - była do lipca 2012 pakiet Prestiż HD+) : - C+HBO Superpremium 99 ,PVR za 0zł i umowa na 15 mcy dostałem telefon z propozycją : - C+HBO Superpremium za 99zł na 19 mcy i przez 18mcy PVR za 0zł i 1 mc za 20zł - (wczoraj odmówiłem a szkoda bo miała obowiązywać od dziś i nie musiałbym płacić 179 ) ) ale dziś był ponownie tel. z ta samą propozycją i przedłużyłem ( obowiązuje od stycznia 2012) bo w sumie i tak się opłaca Widać można PVR mieć za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozii Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zadzwonili do mnie od razu po dostaniu rezygnacji . Mialem optimum z hbo tv i multiroomem teraz chcialem sie pozbyc multi i wziasc cos jak moj poprzedni pakiet tylko zastrzeglem ze chce dla dzieciakow wszystkie kanaly ( nickelodeon tez) . Najpierw zaproponowal jakas starsznie droga mieszanke 113 zl . Potem zasugerowalem superpremium ale dolozyl mi nickelodeon , potem sprawdzil i powiedzial ze nickelodeon dopiero od wczoraj jest w superpremium... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marx01 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 marx01, a masz wypowiedzianą juz umowę ? wypowiadałeś przez aneks? tak, wypowiedzenie wyslane 2 tyg. temu ze wzgledu na aneks. Wyjasnilem ze wypowiadam, bo nie oplaca mi sie placic ponad 80 zl (skonczyly mi sie znizki) za komapkt z canal + i nie robil problemow z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi