Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, zgodnie z radami kilku forumowiczow po tym jak zarejestrowali moje wypowiedzenie wyslalem maila z moja propozycja odstapienie od rezygnacji

Moja propozycja to:

C+ Optimum 57zl

Multi 40zł

PVR 0zł

przy czym zaznaczam ze nie posiadam dekodera pvr w tym momencie.

 

dostalem odpowiedz:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, zachęcam do negocjacji warunków oferty promocyjnej pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60.

 

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00.

 

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Moje pytanie brzmi, czy dzwonić czy ponownie wysłać maila, czy też może czekać...

Pierwszy raz negocjuje z cyfra wiec nie do konca wiem czego mam sie spodziewac.

Z gory dziekuje za odpowiedz i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że szczególnie bliżej Świąt masz realne szanse.W sumie przecież ja dostałem coś podobnego (opis kilka postów w górę).Ty chcesz bez Canal+ , a więc jak ja dostałem z C+ to co chcesz za 83pln. to jakby odjąć go to kto wie... :smile:

 

hedonista- nie dzwoń i czekaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na wstępie chciałem podziękować użytkownikom forum za przydatne informacje. Dzięki temu wynegocjowałem taki pakiet: Pakiet Canal+Optimum za 57zł + PACE 500GB za 0 zł (miałem go wcześniej w dzierżawie za 10 zł), umowa na 15 miesięcy.

Negocjacje trwały ok. 3 tygodnie. Po pierwszej (słabej - 82 zł+ 15 za dekoder) ofercie wypowiedziałem umowę (kończyła mi się z końcem roku). Po jakimś czasie wysłałem kolejnego maila z pytaniem o zarejestrowanie rezygnacji. Po potwierdzeniu zgłosiłem swoją propozycję (taką, jaką finalnie dostałem). Oczywiście kolejne 3 propozycje byłe standardowo kiepskie - ostatnia na 64 + 15zł. Po stanowczej odpowiedzi, że interesuje mnie tylko to, co zaproponowałem (jako argument podałem, że inni abonenci taką ofertę dostali), dostałem info, że skontaktuje się ze mną osoba z innego działu. I rzeczywiście, 2 dni później miła pani zadzwoniła z propozycją dokładnie pokrywającą się z moją. Jedyna różnica (zresztą ją podkreślała) jest taka, że dostałem upust cenowy 42zł, a nie 57zł za ten pakiet. Może rzeczywiście być tak, jak ktoś wcześniej sugerował, że Cyfra w niedługim czasie podniesie ceny. Pani dzwoniła prawdopodobnie z działu reklamacji (ale mogę się mylić) i stwierdziła, że to, co dostałem, to jest max, a ma tylko małą pulę kuponów na takie oferty.

 

Wychodzi na to, że trzeba być konsekwentnym i wiedzieć, czego się chce, a końcu Cyfra zmięknie. Mam nadzieję, że pomoże to innym w negocjacjach.

 

/edyta

 

Aha, jako powód przyznania rabatu, pani podała moje płatności w terminie (miałem ustawione automatyczne pobieranie z konta). Tak więc można to dodać jako kolejny argument przy wysyłaniu swojej oferty przedłużeniowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hedonista,

Kompakt a nie Komfort.

Obecnie HBO jest w promo za 19,90 pln. Więc jeżeli Kompakt wytargujesz za 47 pln to łatwo policzyć, że w sumie zapłacisz niecałe 67 pln. Zatem lepiej wziąć sam Komfort, a potem dopominać się o promo na HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi odmówili przedłużenia po rezygnacji...

Witam. U mnie to samo. Złożyłem wypowiedzenie /okres minimalny kończył się na koniec roku/ i dziś pani zadzwoniła z kolejną propozycją, ale szybko zakończyła gdy zorientowała sie, że wypowiedziałem umowę. /..." pan nie może przedłużyć umowy" /. Wcześniejsze oferty były żenujace, słabsze niż dla nowych abonentów. Dotąd miałem Komfort z C+, MR i darmowym wynajmem Pace'a /sd/ za 64 zł z hakiem i .w sumie chciałem to utrzymać w tych okolicach /zaminiając dekoder na hd/, ale widzę, że może przyjśc do pożegnania po 13 latach z Cyfrą/wczesniej Canal+/. Tym razem chyba nie premiują lojalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi odmówili przedłużenia po rezygnacji...

 

Czy taka sytuacja może spotkać abonentów, którzy wymówili umowę nie ze względu na kończący się czas umowy, ale ze względu na zmianę regulaminu?

 

Czy w takiej sytuacji konsultanci będą dzwonić i przekonywać do pozostania, czy też trzeba będzie ewentualnie samemu proponować warunki lub podpisywać umowę jako nowy klient?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę, że niektórzy mają problem z otrzymaniem zadowalających propozycji.Takie moje przemyślenie skoro większość osób tych co wysłała wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu miała w miarę przyzwoitą ofertę cenową to czy warto było wypowiadać umowę??.Istnieje możliwość,że niektórzy się "przejadą" a przysłowie "chytry dwa razy traci" nabiera nowego znaczenia.To są tylko moje przemyślenia, także mam nadzieje, że nikogo nie obraziłem :). W tym wypadku należy jedynie próbować "a nóż" trafi się na "właściwego konsultanta"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operatorowi zalezy zeby zatrzymac abonenta wiec na pewno ida na ustepstwa.

Czasami trzeba ich wyczekac.

 

Byli gotowi na to czesc klientow wysle wypowiedzenia z powodu niezaakceptowania aneksu i renegocjowania dotychczasowych umow.

 

Rok temu udalo mi sie utargowac wiecej niz przewidywala promocja wiec jezeli sztywno sie trzyma zadan to operator w koncu ulega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje przemyślenie skoro większość osób tych co wysłała wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu miała w miarę przyzwoitą ofertę cenową to czy warto było wypowiadać umowę??.

 

No ja nie miałem atrakcyjnych warunków placąc za Canal+kompakt SD 80,90 zl z "przedpotopowym" Thompsonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jestem po rozmowie z dzialem utrzymania klientow. Zadzwonilem do nich sam, zaproponwali mi 54zl za canal+ kompakt, z tym ze standardowo cos tam sciemniali ze moze sie uda cos z tego zejsc u przelozonego. Jezeli chodzi o multiroom to nie chcial zejsc z 15zl. Podobno na uslugi dodatkowe nie ma rabatow przy przedluzaniu umowy. Do tego proponowali znizke na sagemcom'a z 200 na 130 zl. Powiedzialem, ze sie zastanowie i maja jeszcze dzwonic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja propozycja dla Cyfry ( wypowiedziana umowa z powodu zmian regulaminu - była do lipca 2012 pakiet Prestiż HD+) :

- C+HBO Superpremium 99 ,PVR za 0zł i umowa na 15 mcy

dostałem telefon z propozycją :

- C+HBO Superpremium za 99zł na 19 mcy i przez 18mcy PVR za 0zł i 1 mc za 20zł - (wczoraj odmówiłem a szkoda bo miała obowiązywać od dziś i nie musiałbym płacić 179 :) ) ) ale dziś był ponownie tel. z ta samą propozycją i przedłużyłem ( obowiązuje od stycznia 2012) bo w sumie i tak się opłaca

 

Widać można PVR mieć za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonili do mnie od razu po dostaniu rezygnacji . Mialem optimum z hbo tv i multiroomem teraz chcialem sie pozbyc multi i wziasc cos jak moj poprzedni pakiet tylko zastrzeglem ze chce dla dzieciakow wszystkie kanaly ( nickelodeon tez) . Najpierw zaproponowal jakas starsznie droga mieszanke 113 zl . Potem zasugerowalem superpremium ale dolozyl mi nickelodeon , potem sprawdzil i powiedzial ze nickelodeon dopiero od wczoraj jest w superpremium...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marx01, a masz wypowiedzianą juz umowę ? wypowiadałeś przez aneks?

 

tak, wypowiedzenie wyslane 2 tyg. temu ze wzgledu na aneks. Wyjasnilem ze wypowiadam, bo nie oplaca mi sie placic ponad 80 zl (skonczyly mi sie znizki) za komapkt z canal + i nie robil problemow z tego powodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...