Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy podpisując umowę moge np po miesiącu zrezygnować z opcji HD? Nie mam przystosowanego telewizora i narazie nie zamierzam wydawać pieniędzy, a zależy mi na dekoderze z nagrywarką, którego bez opcji HD nie dostane. Jak to wygląda w rzeczywistości? Pozdrawiam

Po prostu weź Canal+ Kompakt lub Canal+ Optimum - w tych pakietach są kanały Canal+ HD (nie ma podziału w tych kanałach na SD i HD), więc możesz wziąć dekoder PVR. Nie będziesz musiał z niczego rezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem wysłałem e-mail, dostałem nieco lepszą ofertę (drugą), choć nie na to liczyłem.

- 19 miesięczny Okres Minimalny,

- zestaw promocyjny CANAL+ Optimum w cenie 69 zł przez okres 19 miesięcy kalendarzowych,

- wynajem dekodera HD PVR w cenie 15 zł.

PVR za 10zeta ostatecznie mogę łyknąć, a C+Optimum za 60zł. Myślicie żeby cisnąć dalej czy zmotywować pisemną rezygnacją? :] Aktualnie płacę 54zł za kompakt z c+, więc nie ma tragedii. Sądząc po wpisach kolegów którzy utargowali C+Compakty za 57zł. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również umowa kończy(ła) się z końcem września (wypowiedzenie wysłane), po krótkiej korespondencji mailowej przedłużyłem umowę na C+ OPTIMUM (57 zł), pakiet HD - 11 zł, Pace PVR - 10 zł, łącznie 78 zł - umowa na 15 miesięcy, dotychczas za to samo płaciłem 84,48 zł.

 

Uzupełniając wynegocjowaną ofertę wysłałem maila z zapytaniem, ile kosztowałoby dołączenie do niniejszej oferty HBO HD, mail wysłany w sobotę i późnym wieczorem otrzymałem ofertę 19,90 na okres 9 miesięcy z okresem obowiązywania 9 m-cy.

Reasumując, Canal+ OPTIMUM HD, HBO HD + Pace PVR (dzierżawa - 10 zł) = 97,90 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również umowa kończy(ła) się z końcem września (wypowiedzenie wysłane), po krótkiej korespondencji mailowej przedłużyłem umowę na C+ OPTIMUM (57 zł), pakiet HD - 11 zł, Pace PVR - 10 zł, łącznie 78 zł - umowa na 15 miesięcy, dotychczas za to samo płaciłem 84,48 zł.

Uzupełniając wynegocjowaną ofertę wysłałem maila z zapytaniem, ile kosztowałoby dołączenie do niniejszej oferty HBO HD, mail wysłany w sobotę i późnym wieczorem otrzymałem ofertę 19,90 na okres 9 miesięcy z okresem obowiązywania 9 m-cy.

Reasumując, Canal+ OPTIMUM HD, HBO HD + Pace PVR (dzierżawa - 10 zł) = 97,90 :D

No dobra oferta. Ja kiedyś zamówiłem HBO za 27zł/miesiąc. W Czerwcu włączyłem, 31 lipca chciałem wyłączyć. Zaproponowali mi obniżkę ceny dekodera o 5zł i HBO za 19,90zł na 9-miesięcy, czyli inaczej, odejmując 5zł wychodzi 14,90 HBO. Płacę teraz 108,90. Porównując z standardowymi cenami mam C+Optimum za 99 zł, oraz HBO, Cinemax, Filmbox - gratis, oraz czynsz wynajmu dekodera za 9,90zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra staje się coraz mniej poważną firmą: do tej pory udawało mi się z nimi załatwiać dosłownie wszystko i to bez straszenia wypowiedzeniami, teraz przypomina to [beep]em głową w mur :/ Zadzwonili z najnowszą propozycja dla mnie (po 2 tyg wymiany maili, którą zakończyłem sformułowaniem "oczekuję przynajmniej warunków jak dla nowego klienta, z inną ofertą proszę nawet nie dzwonić"): 127zł za C+ Optimum, pakiet HD, HBO HD i multiroom. Podpisując nową umowę dostaję to samo prawie 20zł taniej i mówię to kobiecie z którą rozmawiam, a ta że taka promocja w ogóle nie istnieje :/ Spytałem czy są jakieś szanse na C+ Optimum za 57zł i do tego pakiet HD + multiroom to usłyszałem, że "takiej promocji nigdy nie było" (WoW)

 

Aktualnie mam wszystkie pakiety ze zniżkami i łącznie płace ok 114zł (Optimum HD, C+ HD, HBO HD i multiroom).

 

Najlepszy żart (mam nadzieję) z dzisiejszej rozmowy: jeśli zaakceptuje Pan proponowaną ofertę to od przyszłego miesiąca nie będzie Pan płacił ok 180zł tylko 127zł. Na pytanie skąd się wzięły te wyliczenia skoro aktualnie płacę ok 114zł i żaden z rabatów nie kończy się wcześniej niż mowa umowa (koniec października) nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Odnoszę wrażenie, że zwolnili wszystkich kompetentnych konsultantów (lub przenieśli wyżej) albo za wszelką cenę starają się walczyć z tymi "ogarniętymi" klientami, którzy wiedzą co i za ile można wytargować :(

 

Nie jestem żadnym centusiem który się będzie szczypał o kilka zł, walczę tylko o warunki zbliżone do takich, jak mają nowi klienci, nawet nie staram się o oferty dla stałych abonamentów choć miesięcznie ponad 100zł przelewam na ich konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ta pani dobrze tobie powiedziała, jeśli nie przyjmiesz propozycji i nie wypowiesz umowy na 30 dni przed jej upływem[na piśmie] to będziesz płacił 129 zł.bo właśnie tyle kosztuje PEŁNA OFERTA CYFRY+.

 

czytamy ze zrozumieniem wypowiedzi innych: ceny które konsultantka podały to ceny cennikowe dla ludzi sprzed repakietyzacji, a ja posiadam rabaty do końca umowy więc nie ma opcji żebym tyle płacił. 127 zł to oferta promocyjna z której mogę skorzystać jeśli chciałbym płacić "mniej", co w moim przypadku nie ma racji bytu bo proponują podwyżkę miesięcznego abonamentu za dokładnie to samo co już posiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...