Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Póki moderator się nie wkurzy wtrącę nt.:

1 raz negocjowałem w czerwcu 2010. PAN spytał co bym chciał i to dostałem + gratisy na wakacje.

2 raz w listopadzie i grudniu 2010 > Znałem ówczesną atmosferę w C+, nie prosiłem o wiele i proponowałem podniesienie pakietu i opcje. Wysłano mnie na szczaw. Kupiłem TnK HD. W styczniu (na koniec umowy) dzwonili z propozycjami 6-7 razy. Kartę oddałem.

Może nie negocjuję kontraktów dla firmy, ale i druga strona też powinna mieć świadomość, że czasem klient nie blefuje i aż tak bardzo mu na ofercie nie zależy.

Na C+ świat tv się przecież nie kończy.

...a przecież czasy się zmieniają i...proroctwa i tak dziś dalej mam tanią C+ (a TnK sprzedałem i nigdy u mnie nie było aktywowane, zakupiłem je na wypadek niestrawnej drożyzny w C+). A tu masz. Znów niedrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z miłą chęcią bym zobaczył jak cześć z was negocjuje jakieś poważne kontrakty dla firm, jakieś porozumienia między państwowe. Wszystko byście chcieli na już i na teraz. Czasem trzeba się pomęczyć przy rozmowie i nie obrażać się po pierwszym telefonie tylko czekać / samemu dzwonić i walczyć o wymarzoną ofertę.

 

Czy przedłużenie umowy i rozmowę z konsultantem na infolinii Cyfry ,można porównać z "negocjuje jakieś poważne kontrakty dla firm, jakieś porozumienia między państwowe" ?

Ja tu nic wspólnego nie widzę

 

A dzisiejsza propozycja dla mnie to :

pakiet CANAL+ Optimum w cenie 57 zł miesięcznie (przez 15 pełnych

miesięcy),

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- opcja Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 15 pełnych

miesięcy).

 

Ww. oferta jest dostępna do odwołania.

 

Czekam jedynie na darmowe użytkowanie PVR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki związek, ze przy błahej sprawie jaką jest ustalenie warunków przedłużenia umowy, część już się obraża po pierwszym telefonie. Ciekawe co by było jakby było to coś poważniejszego...

 

Nie dzwonią po pierwszym telefonie? Napisać maila z zapytaniem o ofertę i ewentualnie przedstawić własne warunki, ale co ja tam mogę wiedzieć...

Trochę inicjatywy trzeba też wykazać, a nie ograniczyć się tylko do wysłania wypowiedzenia.

 

mac_latawiec, jak mnie pamięć nie myli miałeś bezpłatne użytkowanie tego dekodera, tak? To trochę mnie dziwi, że upierają się przy opłacie. Szkoda, że nikt z konsultantów się nie wypowie dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kminie , umawiasz sie z konsultantem A o kontakt w przyszlym tyg a oddzwania konsultant B? co on koledze daje kartke zeby oddzwonil? i tyle to pomaga w negocjacjach z cyfra co trzymanie tel w lewej rece podczas rozmowy ale o tym juz bylo

(nie neguje grzecznosci oczywiscie)

Z tego co wiem, to ogólnie w call center działa to tak, że to nie oni dzwonią do Ciebie, tylko system wybiera połączenie i się łączy z wybranym konsultantem a następnie z Tobą. Oni nie mają wpływu na to do kogo dzwonią. Podejrzewam, że nawet jak umówisz się na tel następnego dnia, to zadzwoni ktoś inny. Każdy z nich może edytować komentarze na Twój temat, typu: [beep], targuje się, łatwo go można namówić, dusić! itp żeby każdy następny konsultant już na starcie miał jakieś pojęcie z kim mu przyjdzie rozmawiać. Konsultanci firm call center zwykle są zatrudnieni przez firmy zewnętrzne, które świadczą usługi call center swoim klientom takim jak Cyfra. Często jeśli słabo idzie sprzedaż danego dnia, to liderzy zespołów wysyłają konsultantów do domciu na resztę dnia;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy od call center w dużych firmach, jaką niewątpliwie jest cyfra jest dokładnie tak jak napisał K2U. Możesz się z kimś umówić na rozmowę następnego dnia, ale system nie połączy a nam się wydaje, że cyfra nas olewa :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłaniam się wszystkim po dłuższej przerwie:)

Wiadomo o co chodzi, więc do rzeczy: od trzech dni zmiękczam kobitkę, a ta ciągle swoje. :read:

 

Miałem dotychczas Optium + 5 x HD + Canal+HD i opcję Mezzo/Orange. Do tego oczywiście 500 GB "Pasik"

Za to wszystko płaciłem 88 zł i "0" za PRV. Aha no i 13 m-cy umowy.

 

Od 3 dni babka wydzwania z propozycją Canal+Optimum - uwaga - za 73zł do tego PRV "za dychu" czyli 83 zeta i bez paczki HD.

Aha i 19 m-cy :brawo:

Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja się nie obrażam na konsultanta/firmę, chodzi o zasady. Jeżeli niektórzy tutaj mają Optimum za 57 zł i z multiroomem płacą 97 zł, a ja chcę zapłacić90 bez multiroomu, i nie są w stanie PIĘĆ złotych opuścić.... No sorry. Jestem z Krakowa, wiecie, my tu nie lubimy pieniędzy wydawać :) Jak mi C+ wyłączą, to sobie kupię telewizjęna kartę i do Grudnia przeczekam. Przed świętami dadzą jakąś konkretną promocję pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawski1

A co by ci dała rozmowa z przełożonym? Chciałeś poczuć się ważny? Wow. Właśnie tacy jak ty dostają najmniej i nie mają szans na lepsze oferty. Do rozmowy z abonentami są konsultanci. Idź do tego polsatu i nie rób wiochy z tym udawaniem 'pana' na forum. W grudniu 2010 były gorsze promocje niż dostałeś na przedłużenie.

 

@mac_latawiec

Na bezpłatnego PVR się nie doczekasz, bo nikt nie doczekał się od lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie słabo mnie udało się kobitkę namówić na pakiet C+Optimum za 57zł +11zł HD dek sagem 129zł. Zresztą wiele osób na forum też to dostało. A więc nie do końca zmiękczona została ;) konsultantka. Pozdro

 

Mi nie chodziło o skuteczność moich negocjacji, co raczej o jej nieprzemakalność, a i śmieszność oferty. I pośrednio mi odpowiedziałeś, bo widzę do ilu mogę ją zacząć mocniej "zmiękczać" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mac_latawiec

Na bezpłatnego PVR się nie doczekasz, bo nikt nie doczekał się od lutego.

 

Rozumiem że koledzy poniżej jeszcze żyją swoim dzieciństwem i lubią pisać bajki na forum :

Wpisy z czerwca

Ja dzisiaj przedłużyłem ofertę na trochę innych warunkach niż opisywane przez Was:

Optimum Canal+ 69zł

HBO HD 27zł (z możliwością odłączenia)

PVR 0zł (rabat 100%)

Umowa na 19 miesięcy.

 

Czytałem wcześniej dość intensywnie forum i najczęstszą propozycją za taki pakiet było:57+27+15 = 99zł, ja mam za 96zł czyli całe 3zł ugrałem :D

 

dzisiaj przedłużona umowa na 15 miesięcy:

Canal+Kompakt 47zł

Pace PVR 0zł (jak dotychczas)

Multiroom 15zł

 

nie chciał dać za 43zł , ale jakoś przeżyje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mac_latawiec - jednak bajki to piszesz Ty bo też wprowadzasz w błąd. Jesteś już trochę na tym forum i dobrze wiesz co deadprince i inni pisali, więc nie wprowadzaj w błąd. Ale powtórzę. Dekodery PVR dostają na darmowy wynajem (100% upustu, zresztą drugi cytat przez Ciebie wklejony to potwierdza) tylko Ci co mieli już w trwającej umowie taki rabat. I tylko CI mogą na to liczyć. Nowi abonenci i Ci co mieli za 15/20zł PVR nie mają szansy dostać przy przedłużaniu dekodera PVR z 100% upustu kosztu wynajmu. Jedyna możliwość to jak konsultant by się pomylił przy odczytywaniu aneksu i wtedy w drodze reklamacji można spróbować coś ugrać.

 

Tak więc prawdą jest, że od Lutego kiedy przez chwilę były PVR za 100% upustu nikt więcej nie dostał takiej oferty jeśli wcześniej płacił za dekoder. I tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mac_latawiec - jednak bajki to piszesz Ty bo też wprowadzasz w błąd. Jesteś już trochę na tym forum i dobrze wiesz co deadprince i inni pisali, więc nie wprowadzaj w błąd. Ale powtórzę. Dekodery PVR dostają na darmowy wynajem (100% upustu, zresztą drugi cytat przez Ciebie wklejony to potwierdza) tylko Ci co mieli już w trwającej umowie taki rabat. I tylko CI mogą na to liczyć. Nowi abonenci i Ci co mieli za 15/20zł PVR nie mają szansy dostać przy przedłużaniu dekodera PVR z 100% upustu kosztu wynajmu. Jedyna możliwość to jak konsultant by się pomylił przy odczytywaniu aneksu i wtedy w drodze reklamacji można spróbować coś ugrać.

 

Tak więc prawdą jest, że od Lutego kiedy przez chwilę były PVR za 100% upustu nikt więcej nie dostał takiej oferty jeśli wcześniej płacił za dekoder. I tyle w tym temacie.

 

Ogarnij się , ja właśnie mam taki rabat 100% ,czyli do tej pory od początku pojawienia się PACE PVR mam go gratis .

I dalej na taki rabat chciałem liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawski1

A co by ci dała rozmowa z przełożonym? Chciałeś poczuć się ważny? Wow. Właśnie tacy jak ty dostają najmniej i nie mają szans na lepsze oferty. Do rozmowy z abonentami są konsultanci. Idź do tego polsatu i nie rób wiochy z tym udawaniem 'pana' na forum. W grudniu 2010 były gorsze promocje niż dostałeś na przedłużenie.

.

Po pierwsze, to nie udaję żadnego "pana" na forum. Rozmowy z przełożonym się nie spodziewałem, bo jestem prawie pewny, że takowy nie istnieje, a tylko tak się panu wyświetliło na monitorze. Nie potrzebuję sie teżdowartościować na forum, nie mierz innych swoją miarą :lol2: Jakoś półtora roku temu podnieśli mi pakiet na optymalny + czy jak on się tam wtedy nazywał, i dołożyli HBO za free przez pół roku i jeszcze 3 tygodnie, a potem obniżyli mi cenę o 10 zeta, jak chciałem z HBO zrezygnować. Teraz płacę 79 zł za opt.+ i hbo. podobno mam też hd, ale nie mam jak sprawdzić :).

W zasadzie, to powinni mi wymienić dekoder na pvr hd i zostawić cenę jak do tej pory :) Niemożliwe, więc zrezygnowałem z HBO i jestem skłonny dopłacić10 zeta. Uważam, że to ja im idę na rękę, a nie oni mnie.

Bez napinki, bo nikt tu nikomu nie chce zaimponować, a jedynie dzielę się doświadczeniem rozmowy, tak jak inni, może ktośmi coś doradzi, może ktoś będzie wiedział czego sięspodziewać po rozmowie.

A na lepszą ofertę każdy klient ma szansę. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mac_latawiec

Ogarnij sie, 100% rabatu to nie to samo co bezplatne uzytkowanie

ile razy o tym juz bylo

 

Zaraz Ciebie ogarnę, że metoda na głoda Ci nie pomoże.

Mój błąd - mam w umowie bezpłatne użytkowanie przez cały okres i o to mi chodziło , przy każdym przedłużeniu to skutkowało darmowym PVR.Tylko w cyfrze są takie niuanse jak 100% rabatu czy bezpłatne użytkowanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Tylko w cyfrze są takie niuanse jak 100% rabatu czy bezpłatne użytkowanie .

 

 

To czysto prawne zapisy i dając podobny efekt łatwiej lub trudniej można to zmienić zależnie właśnie od takiego prostej zmiany zapisu. Cyfra jak cyfra ale z podobnych praktyk korzysta bardzo wiele instytucji nie zawsze w dobrej wierze niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...