Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to mówią każdy kij ma dwa końce. Stara zasada marketingowa mówiąca, że jeden niezadowolony klient to 10 straconych, w dobie Internetu uległa zmianie o tyle, że jeden niezadowolony klient to strata nawet dziesiątek czy setek tych, którzy przeczytają w sieci o jego niezadowoleniu ...

 

Dokładnie: "kij ma 2 końce ..." Ale nie patrzysz na 2 wg. mnie ważne aspekty:

1) Liczba osób zaglądających na fora dotyczące tv satelitarnej wśród klientów z pewnością nie przekracza 10% - tak więc straty nie są, aż tak wielkie (nawet jeśli przekażą to innym znajomym)

2) Osoby, które zakupują platformę satelitarną głównie kierują się reklamą TV, w prasie, internecie i ulotkami a także co masz tutaj rację ogólnie panującą opinią ...

 

Tak więc myślę, że Cyfra+ sobie poradzi. Zresztą to widać po porównaniu wskaźników ARPU wszystkich platform satelitarnych ... Choć jako klient też biorę pod uwagę inne platformy, ale to dopiero przy końcu umowy. Nie ma sensu się przywiązywać na siłę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie przedłużyłem umowę na moich warunkach - jakiś tydzień temu wysłałem do nich maila z moimi warunkami: CANAL+OPTIMUM ZA 57 ZŁ, OPCJA HD ZA 11 ZŁ, RABAT 100% NA DEKODER PACE PVR 500GB co daje łącznie 68 zł. napisałem, że proszę o kontakt tylko w wypadku gdy taka oferta będzie dla mnie przygotowana. dzisiaj otrzymałem telefon, że bez żadnych negocjacji zgadzają się na moje warunki. przedłużyłem umowę na 15 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę mam do końca kwietnia, oczywiście wysłałem wypowiedzenie. Dziś ok. 11 był telefon i standardowe "co możemy zrobić, aby pozostał Pan w Cyfrze". Propozycja:

Optimum Canal Plus: 78 zł

HBO HD: 23 zł

Kanały HD: 11 zł

Dekoder PVR: 20 zł

Razem: 132 zł miesięcznie

 

Oczywiście poprosiłem o skonsultowanie się z szefem czy nie da się trochę zbić z ceny, bo to ok. 26 zł więcej niż teraz płacę. Nie dało rady, podziękowałem.

 

2 h później kolejny telefon:

 

Optimum Canal Plus: 78 zł

HBO HD: 23 zł

Kanały HD: 11 zł

Dekoder PVR: 10 zł

Razem: 122 zł miesięcznie

 

Znów poprosiłem o konsultację z szefem, znów nie da rady nic obniżyć. Podziękowałem.

 

Mam nadzieję, że po Świętach da się zejść jeszcze chociaż o 10 zł. Inaczej witaj N. Aha, umowa w obu przypadkach na 15 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli CYFRA+ sprci sporo dotychczasowych abonentów jeśli nie będzie takich promocji na przedłużenie jak były , dużo osób odejdzie do N lub CP a tylko nieliczni zostaną :) , ja na 100% nie przy takich warunkach: 88zł (kompakt z C+ , PVR i HD)

 

A może to nie oferta Cyfry taka zła tylko Twoje umiejętności negocjacji mizerne? Jak widać niżej można uzyskać dużo lepszą ofertę. Na prawdę sądzisz, że od n-ki czy CP dostaniesz lepszą?

 

 

umowa przedłużona dzisiaj

 

tak jak napisałem wyżej:

 

CANAL+OPTIMUM ZA 57 ZŁ, OPCJA HD ZA 11 ZŁ, RABAT 100% NA DEKODER PACE PVR 500GB co daje łącznie 68 zł

umowa na 15 miesięcy.

 

to była moja propozycja - konsultant zgodził się na "moje" warunki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa Ci się kończy w czerwcu, a Ty w kwietniu chcesz dostać dobrą ofertę... Może odrobina cierpliwości by Ci się przydała. Zamiast się podniecać, pooglądaj tą telewizję, o którą tak walczysz, a o nową ofertę staraj się w ostatnim tygodniu obowiązywania starej. Efekt będzie lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałem wypowiedzenie pond tydzień temu (zarejestrowane w systemie) a jak już pisałem dzwoniłem pod 'specjalny numer' i 88zł kompakt c+ hd i pvr , umowa kończy się pod koniec czerwca

 

Szybciej niż w czerwcu nawet nie licz na lepszą ofertę. Trzeba było wysłać wypowiedzenie ze względu na zmianę regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zadzwonili z super ofertą 62zł za Canal+ kompakt, a PVR też za darmo nie mogą dać mimo, że do tej pory miałem. Wg pani nic lepszego nie mogą mi zaoferować. Abonentem jestem od dwóch lat.

 

A niektórzy piszą, że dalej dostają Canal+ optimum za 57zł czyli mniej niż mi oferują kompakt.

 

Śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty się spodziewasz, że pierwsza propozycja od nich będzie nie wiadomo jak korzystna? Poczekaj na trzecią czy czwartą. A jak nie zadzwonią, to sam dzwoń. Niektórzy potrafią tylko narzekać jak to jest drogo, ale samemu ponegocjować, coś zaproponować to już się nie chce. A jak pokazują posty choćby z dziś, da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...