Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy Ktoś ze sprzedawców może powiedzieć jak to jest tak na prawdę z tymi Philipsami HD .

Wczoraj aneksowałem umowę i racje macie koledzy , konsultant powiedział że mam czekać na pisemko (ale nie mówił że 10 dni ) i dopiero wtedy mogę udać sie do dowolnego przedstawiciela po dekoder.

Dzisiaj tak przy okazji odwiedziłem 2 punkty sprzedaży C+ i co Lipa Philipsów HD nie ma i jak twierdzą nie będzie.

Poczekam na pisemko i reklamacja - zakończenie współpracy z naciągaczami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach przedłużenia i opcji multiroom dostałem poniższą ofertę na drugi dekoder :

 

"Uprzejmie informuję, że aktualnie moze Pan zakupić dekoder SD za 99 zł.

Dekoder PHILIPS HD (najem 15 zł/ miesięcznie, bądź 249 zł/ na własność)

Sprzęt odbiera się w autoryzowanym punkcie CYFRY+.

 

W celu wysłania listu uprawniającego do zakupu terminalu w ww. cenie, proszę o informację zwrotną."

 

Od czego zależy cena dekodera od cyfry?

Bo jak czytam posty innych to ten sam ( trudnododostania :D dekoder ) cyfra oferuje za 149 zł ( mi o stówkę więcej )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowe z cyfrą telefonicznie dziś,czy mogę iść do punktu sprzedaży i zakupić dekoder SD od razu czy musze czekać na ten list od nich? w systemie ica widać już płatności na kolejne miesiące.

 

Dzisiaj przedłużyłem umowę z Cyfrą+ na 19 m-cy na pakiet Optimum HD, C+HD oraz multiroom. Bardzo miła Pani z Działu Utrzymania Abonenta poinformowała mnie ,że już w piątek mogę udać się do najbliższego dystrybutora Cyfry+ po odbiór karty do multiroom oraz zakup drugiego dekodera SD lub HD, a jeżeli w systemie dystrybutor nie będzie miał odpowiednich informacji dot. umowy to powinien skontaktować się z infolinią dystrybucyjną Cyfry+.

Pozdrawiam Wszystkie osoby z forum Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy przedłużaniu umowy na pakiet Optimum + Multiroom za 1zł przy umowie na 25 m-cy można kupić na własność Sagecom HD lub Philips HD za 1 zl + aktywcja 99zl.

Przy obecnej umowie, która kończy się na koniec tego miesiąca, wziąłem samą kartę i chciałbym do MR dokupić tunerek HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam "własny" sprzęt Ariva 100. Od C+brałem samą kartę. Czyli dobrze myślałem, że do MR za 1 zł mogę kupić tuner HD jako główny. Niestety Pani na infolinii upierała się, że MR za 1 zł albo tuner HD na własność. stanowczo twierdziła, że nie mogę skorzystać z obu opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, jeśli to już jest gdzieś w tym wątku :) Czy przedłużyć (reaktywować) wypowiedzianą (ale jeszcze nie wygasłą) umowę można także w centum cyfry a nie przez telefon? Jeśli tak, to czy goście z centrum mają takie same uprawnienia co do ew. ulg jak konsultanci na infolinii? Interesowałby mnie ewentualnie umowa na 25 miesięcy z Optimum HD + CyfraHD + multiroom z dekoderem HD na własność. Wypowiedziana umowa była na Optimum + HD Mix + CyfraHD + PVR za darmo. Czy jest w ogóle szansa na utrzymanie darmowej dzierżawy PVR-a z równoczesnym kupieniem MR i drugiego dekodear HD na własność (jeśli nie w centrum Cyfry to na infolinii)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest w ogóle szansa na utrzymanie darmowej dzierżawy PVR-a

 

Tak, jest to możliwe !!! Dokonałem tej sztuki wczoraj, co jednak okupiłem sporym wysiłkiem.

Byłem na warunkach optimum, hd mix i canal hd do końca stycznia, chciałem zmienić na prestiż hd + mr na 25miesięce w jak najkorzystniejszej opcji.

Podaję mój przepis na skuteczne negocjacje.

Po pierwsze:

-trzeba mieć znaczną ilość darmowych minut w abonamencie tel., jak i odrobinę szczęścia, czyli trafić na konsultanta, któremu bardzo zależy na pracy.

Po drugie:

-przed negocjacjami należy zaopatrzyć się w kawę, osoby palące w paczuszkę fajek pod ręką, jakieś przekąski, cierpliwość i niezłomną wiarę w sukces.

 

Tak przygotowani dzwonimy około 20:55 do działu przedłużania umów. Tu mała dygresja: konsultanci tego działu kończą pracę o 21. Jeśli trafimy na osobę, która nie zacznie rozmowy od stwierdzenia „proszę zadzwonić jutro”, lub tego stwierdzenia nie będzie powtarzać po 15 minut. rozmowy, znaczy - mamy szczęście . Zauważyć jeszcze trzeba, że konsultanci nie mogą pierwsi odłożyć słuchawki, jeśli klient chce rozmawiać ( podejrzewam, że wiąże się to z reperkusjami ze strony pracodawcy), co ma kapitalne znaczenie!

Na początku należy przedstawić swoją sytuację (o kończącej się umowie) i pytamy, co nam może zaproponować Szczodra Cyfra Plus. Po wysłuchaniu standardowej oferty promocyjnej na przedłużenie umowy, pytamy o pakiet niższy z wszelkimi szczegółami, następnie o pakiet jeszcze niższy, o opcje dodatkowe itd. Dywagujemy jak najdłużej nad każdym zagadnieniem, robimy pauzy na refleksje, generalnie ciężko do nas wszystko dociera i długo myślimy. Super sprawą jest, kiedy konsultant się pomyli w przedstawianiu oferty. Mówimy: „a tu napisali co innego” i dociekamy dlaczego to zrobił, można delikatnie zasugerować, że próbował nas oszukać, okpić i potraktował jak tępą hołotę. Dochodzimy do siebie, pora przejść do drugiej fazy( mnie pierwsza zajęła jakieś pół godziny, jeśli udałoby się komuś osiągnąć dłuższy czas, niech koniecznie o tym napisze). Szokujemy konsultanta i mówimy, że chcemy najdroższy pakiet na najdłuższy okres ! Wysłu[beep]emy oferty, pytamy o opcje dodatkowe, interesuje nas multiroom, choć bardzo ciężko nam pojąć, co to jest, jak działa, dlaczego i jak to podłączyć. Tu konsultant pewnie straci cierpliwość (tak było w moim przypadku) i będzie nas odsyłał do działu technicznego, nie można mu na to pozwolić. Nie można dać mu chwili wytchnienia, ma się angażować w stu procentach w każdej minucie rozmowy, nasz cel to totalne wycieńczenie jego organizmu. Stwierdzamy, że musi nam pomóc, że za chwileczkę podpiszemy umowę i (uwaga!) musimy to załatwić dzisiaj, bo wyjeżdżamy na dłuży czas za granicę do jakiejś nieskomplikowanej pracy - dodajemy, żeby być wiarygodnym (ja wybrałem rąbanie drewna), telewizję ma oglądać babcia z wnuczką w drugim pokoju. Można też postraszyć, że napiszemy do szefostwa Cyfry, o tym jak nas potraktował, jeśli się rozłączy. Pytamy o nazwisko, powinno zaskutkować. Po wysłuchaniu obszernych wyjaśnień związanych z multiroomem, przechodzimy do przeliczania rabatów. Prosimy, żeby ulgi procentowe przeliczył na kwotowe, później wszystkie opłaty na miesięczne, ile wyjdzie dziennie i na końcu- jaka będzie suma opłat za 25 miesięcy, stwierdzamy, że strasznie dużo. Liczymy jeszcze raz wszystko, tym razem sami, prosząc konsultanta co chwilę o pomoc. Bardzo długo się z tym schodzi, wiadomo – wprawy w liczeniu nam brak, są błędy, nasze wyliczenie nie pokrywają się z wyliczeniami konsultanta. Mój rozmówca zaczął przeżywać wyraźny kryzys po godzinie 23:45, więc podkręciłem tempo. Zakończyłem obliczenia i spytałem: dlaczego w symulacji na stronie cyfry wychodzi mi 12 m. z rabatem, a on mi proponuje 11 i co z promocją na dekoder za 1 zł. (przecież aktywacje mam już opłaconą, więc dlaczego przelicza ją na opłatę za dekoder) i jak to jest , że do tej pory nie płaciłem za pvr, a teraz każą mi płacić i w ogóle, że to skandal - zmieniam pakiet na wyższy, a oni mi nic nie proponują poza standardową promo., a nawet mniej. Chyba coś w nim pękło, milczeliśmy przez chwilę. Następnie po kilku minutach pertraktacji zgodził się na rabat za pvr 0zł przez 24m i dorzucił HBOonDemand przez 18 m. za free. Umowa gotowa na wpół do pierwszej.

 

Pozdrawiam i życzę udanych negocjacji, bo okazuje się, że można. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę kończę 31 grudnia. Dziś telefon od konsultanta i przedłużyłem umowę z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony. Oczywiście rozmowa została nagrana przez cyfrę jak i przeze mnie.

Czy jesteś pewien, że konsultant mówił o możliwości rozwiązania umowy?

Radziłbym sprawdzić to na nagraniu, bo z tego co tu ludzie piszą (np. tutaj: viewtopic.php?f=6&t=13379&start=3195#p430309 ) raczej wynika, że umowę w przeciągu 30 dni można co najwyżej renegocjować, ale nie rozwiązać!

 

Na nagraniu jest wyrażnie powiedziane z możliwością rozwiązania jej do końca stycznia bez jakichkolwiek konsekwencji z mojej strony.

 

Wczoraj tel do bok i całkowita rezygnacja. Oczywiście przyjęta bez problemu. Sprzęt mam zdać do końca lutego. żegnaj cyfro do lepszego jutra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, umowa przedłużona w grudniu na Optimum, Canal + HD. Optimum 50 % rabatu na 9-mcy. Jeżeli zmienię Optimum na Optimum HD czy będę mógł później bez żadnych konsekwencji zejść ponownie na Optimum. Rozumiem, że przechodząc na Optimum HD zachowuje też rabat 50 % do 9-miesiąca.

Ktoś coś wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększyć można, ale już nie wrócisz do poprzedniego pakietu. Jeśli masz w umowie zapis, zakaz zmiany pakietu na nizszy, to tyczy sie to nawet tego, gdy dokonasz zmiany na wyzszy. W sumie roznica miedzy optimum, a optimum hd w cenie standardowej, to 20 zl. EW przelicz sobie okres promocyjny czyli 9 mcy za 40 zl , potem 80 .. srednia przerz 19mcy nie jest taka wysoka. z tego co rozumiem teraz masz optimum za 31,95, wiec jak dokonasz zmiany teraz, to do konca mies nie zaplacisz za optimum hd, tylko w lutym. W ten sposob zaoszczedzasz jeszcze jeden miesiac - taki myk :) Skoro masz opcje c+ hd na 9mcy, to sadze, ze jak w 9mcu zadzwonisz na infolinie po nowe promo i powiesz, ze nie chcesz opcji w pelnej oplacie, to taka tez otrzmyasz :) Zawsze są promo na opcje dodatkowe. Może nie zawsze 50% itp , ale jakiekolwiek kwoty rabatowe się znajdą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pewne niejasności dotyczące oferty Cyfry+

 

Mianowicie chodzi mi o opcje Mulit room mianowicie dostaje sie podobno dwie klarty co nie przeszkadza używać na dwóch tunerach osobno(np. kolega i ja abonament na spółę) i w tym wypadku abonament kształtuje się bardzo korzystnie.

 

Z tym że krążą plotki że w umowach co przychodzą do ludzi pisze coś o wymianach drugiej karty na moduły w marcu ;> a wtedy to działa tak że trzeba biegać do modułu z kartą co 6 godzin (na taki czas daje uprawnienia karcie) a w tym wypadku nie uśmiecha mi się że ... w Trakcie Finałów NBA będę biegał na drugi koniec miasta do kolegi by karta miała uprawnienia(gdyby to wypadło w czasie reklam to 150/h w mieście i luzz... gorzej gdyby byo 30 sek. do końca meczu a tu remis)

 

Jeżeli to prawda to kupuje tuner Ferguson ariva 100 lub 200(z nagrywaniem PVR na HDD) i Pakiet za 10 zł. plus Canal+ i Orange sport, ale wolał bym opcje z dwoma kartami na dwa lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie, jeśli odbierasz multiroom, jako nowa osoba(tzn możesz być stałym abonentem, ale nie posiadałeś MRO na stanie), to otrzymujesz dwie oddzielne karty. NIezależne i na chwile obecną nie ma oficjalnych wiadomości na temat późniejszej wymiany modułów. Być może jest to plotka, jak z parowaniem kart przez cyfrę +. to tylko gdybania - póki co. Kiedyś tak było, że karty wydawano tymczasowo, aczkolwiek, gdy wydawano je teraz, to z założeniem, że na stałe. Być może, jak Cyfra + uzna, że im się to nie opłatca (itp), to wycofają to i przestaną wydawać, ale nie zaczną 'zabierać'. TAk samo jest z osobami, które teraz mają moduły i nie mogą ich zamienić na karty. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótkie pytanie do znających temat :), wczoraj podpisałem aneks, wziąłem do obecnej umowy multiroom i do wynajmowanego PVR wyraziłem chęć zakupu dekodera HD, rozumiem ze mam czekać te 10 dni roboczych na pisemko i wtedy zgłosić się do Centrum Cyfry po sprzęt, ale poprosiłem tez o wymianę PVR 250GB na 500GB, czy żeby wymienić dekoder tez muszę czekać na to pisemko czy mogę się np. jutro wybrać do CC+??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Ci powiedział konsultant.. teoretycznie wykupić możesz już teraz, ale to też zależy od dobrej woli dystr i jego ogarnięcia.. ale generalnie, to musisz czekać na pismo. Nie licz na wcześniejszy wykup. Co do wymiany, to tak, jak było Ci obiecane w rozmowie.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sytuacja z ofertą pozostania w C+ ?

Interesuje mnie umowa na 19 miesięcy, pakiet Optimum lub Kompakt ze wskazaniem na Kompakt,

C+ na cały okres umowy, Pace PVR najlepiej bez opłat. Czy propozycje konsultantów są bardziej elastyczne ?

Umowę z C+ mam do końca stycznia, wypowiedzenie wysłane w październiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...