Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi dlaczego przedłużyć umowę można tylko telefonicznie a nie mailowo?

No i dowiedziałem się że:

 

skorzystanie z oferty kontynuacji Umowy jest możliwe na podstawie rozmowy telefonicznej, w której będzie możliwe odczytanie Regulaminu Akcji Promocyjnej.

 

Aż mnie korciło by zapytać co w przypadku gdy abonent jest niesłyszący? :D Przy okazji dowiedziałem się że umowę można tez przedłużyć w punkcie dystrybucyjnym. Czy pan sprzedawca "za ladą" też może mi zaoferować takie warunki jak tutaj, wcześniej dostaliście? C+ Optimum i reszta za 62 zł. Czy ma jakieś ograniczenia?

 

I jeszcze jedna sprawa. Wszystkie te nowe umowy to stałe rabaty. Co dokładnie jest zapisane w tych umowach? Co jeśli abonament podrożeje np. o 20 zł? Czy będzie można zerwać umowę? Bo do niedawna były umowy na stałą cenę. Wtedy miałem gwarancję że prze te 12 miesięcy nic więcej nie zapłacę. A jak to wygląda przy stałym rabacie? Oby nie okazało się że tak chętnie rozdają te nowe umowy bo np. w styczniu podniosą abonament a ludzie będą musieli płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MZKS1929: wyluzuj i czekaj, a jak Ci bardzo zależy na jakiejś ofercie to wyślij im maila i napisz grzecznie ale stanowczo, że jedyną ofertą dla której byłbyś w stanie zostać z nimi to xxx. Ja tak z nimi zawsze robię, aktualna umowa kończy mi się identycznie jak Tobie: wypowiedzenie wysłałem, czekam na ich ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji dowiedziałem się że umowę można tez przedłużyć w punkcie dystrybucyjnym. Czy pan sprzedawca "za ladą" też może mi zaoferować takie warunki jak tutaj, wcześniej dostaliście? C+ Optimum i reszta za 62 zł. Czy ma jakieś ograniczenia?

 

I jeszcze jedna sprawa. Wszystkie te nowe umowy to stałe rabaty. Co dokładnie jest zapisane w tych umowach? Co jeśli abonament podrożeje np. o 20 zł? Czy będzie można zerwać umowę? Bo do niedawna były umowy na stałą cenę. Wtedy miałem gwarancję że prze te 12 miesięcy nic więcej nie zapłacę. A jak to wygląda przy stałym rabacie? Oby nie okazało się że tak chętnie rozdają te nowe umowy bo np. w styczniu podniosą abonament a ludzie będą musieli płacić.

W pkcie Cyfry nie dostaniesz rabatów, oni mogą Ci jedynie przedstawic oferte identyczną jaka widnieje w zakładce "zostań z cyfrą" w ICA, lub na standardowych warunkach-jak dla nowego klienta, dekodery na wynajem i MR zwyczajne ceny dają. takze możliwości mają niewielkie. Dlatego korzystniej przez działy utrzymania klienta telefonicznie.

 

Wszystkie umowy od pewnego czasu mają wpisane rabaty na dane usługi, a nie stałe ceny. Np dostajesz rabat 20 zł na Mr, jego cena wynosi normalnie 20 zł- więc masz MR za darmo. ALE jezeli podniosą standardową cene MR na 25 zł, to juz Ty opłacasz im 5 zł za MR - w przypadku podniesienia cen ZAWSZE przesyłająregulaminy i mozna zrezygnowac, ew. ponegocjowac pozostanie w ich szeregach ;) pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I umowa w końcu przedłużona... Obecna do końca października, wypowiedzenie zarejestrowane, dzisiaj telefon i rozmowa z konkretnym konsultantem :)

Dostałem to czego oczekiwałem bez zbędnego przeciągania:

C+Optimum HD - rabat 45 zł

HD Optimum Promo - rabat 100%

Multiroom - rabat 20 zł

HD PVR 500GB - rabat 20 zł

i ew. drugi HD PVR 250GB z rabatem 15 zł.

Czyli łącznie 62/67 zł na miesiąc, tak więc da się jeszcze tą ofertę uzyskać :)

Powodzenia w negocjacjach, u mnie 12 miesięcy spokoju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , dostałem propozycje c+kompakt za 55 zł , lub c+optimum za 71 zł na msc , i mam pytanie czy to jest max czy mogą coś lepszego zaproponować ? i zaproponowali mi dekoder hd , tylko mam pytanie czy go przyślą pocztą , czy odbiór w sklepie cyfry ?

 

Tak mozesz ugrac lepsza oferte np. c+optimum hd za 62 zl m-sc, dekoder odbierasz u dystrybutora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odpowiadam :)

Wcześniej napisałem im jednego e-mail'a z tymi warunkami, które dzisiaj dostałem, został przekazany do odpowiedniego działu, ale na takie warunki nie chcieli przystać, więc podziękowałem. Kilka dni później ponowiłem z podobną treścią, też wiadomość przekazana i ta sama śpiewka (ten sam konsultant zadzwonił i mówił, że nic nowego nie może zaproponować).

Także od nich (bez mojej ingerencji) był to jedyny kontakt i od razu na wstępie krótkie, treściwe pytanie: czy byłbym jeszcze skłonny wycofać wypowiedzenie i jeśli tak to na jakich warunkach. Wspomniałem o wiadomościach, konsultant miał do nich wgląd, przeczytał co by mnie interesowało i poprosił o pół minuty cierpliwości żeby przełożony odblokował mu tą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Co mozna najlepszego uzyskac na opcje PRESTIGE+HD ?

 

Proponuja mi 134 zl na 18/m-c

- PRESTIGE+HD

-MULTIROOM

-PACE

-PHILIPS

 

Co moge ugrac ?

 

Pozdrawiam,

 

Witam ponownie,

 

moze ktos jednak pomoze z tym tematem ? co mozna ugrac przy prestige ? np. czy moga dac 2 x pace 500 g ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że w mojej srawie coś się ruszyło. No prawie.

Chciałem rabat na MR a dostałą na Canal+ i PVR.

Dziś zadzwoniłem pomęczyc konsultanta na MR ale nie dało rady sztywno 20zł i 15zł PVR na MR.

Natomiast dostałęm ciekawe oferty na pakiety...

Dostałem Canal+ HD wstępnie za 23zł, po czym zjechał koles na 20zł, PVR 500GB za 20zł ale zjechał na 5zł, HD Optimum Promo za 0zł.

Czyli jak płaciłem za Optimum z kanałami HD 73zł tak bede płacił zaledwie 14zł więcej a będe miał Canal i PVR

 

WIęc oferta chyba OK, PVR juz się aktualizuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...