Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

plockier teraz dopiero zauwazylem ,ze ty wziales nie HD optimum 12 kanalow tylko HD optimum promo czyli 8 kanalow a to dawali pierwsze 3 miesiace za free a pozniej za 8 czyli sredni 6zl,o HBO napisal Ci juz ebola1972 no i nadal twierdze ,ze twoja oferta jest dobra ale nie bardzo dobra napisalem Ci juz jaka uwazam za bardzo dobra .A jesli chodzi o calkowity KOSZT RABATU TO CHYBA TESZ ZLE WYLICZYLES !

42zl za c+optimum HD ,10zl za MR,PVR 16zl poniewaz 3x20=60 60:15=4 czyli srednio za tuner wychodzi 4zl na miesiac a standardowo jest 20zl czyli zaoszczedziles 16zl i na koniec HBO 19,90 a standard to 27 czyli zaoszczedziles 7,10 a razem wychodzi 42+10+16+7,10=75,10 a nie jak napisales 79zl

pozdro i bierz to na mieko ale matematyki nie oszukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, mam umowę do końca marca, ponieważ ostatni miesiąc muszę zapłacić drożej (tak wyszło z poprzedniej umowy), chciałbym podpisać aneks do końca lutego tak żeby darowali mi ten ostatni miesiąc. W tej chwili po kilku telefonach proponują mi Optimum HD za 62 zł lub C+Optimum HD za 86zł. Jeden konsultant nawet chciał mi dać umowę na 13 miesięcy i tuner za 0zł na wynajem, ale na tym mi średnio zależy. Rozmawiałem z kilkoma konsultantami że C+Optimum za 65zł to wogóle nie ma takiej opcji. Czy to że nie chcą mi dać nic taniej niż dla nowych, wynika z tego że wypowiedzenie nie dotarło jeszcze albo mam jeszcze miesiąc do końca umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy wysłałaś wypowiedzenie, wypowiedziałeś ze względu na podwyżkę czy ze względu na koniec umowy?

jeżeli wypowiedzenie dotarło to zakładka dotycząca twojego pakietu i włączania opcji będzie nieaktywna

Wypowiedzenie ze względu na koniec umowy poszło w zeszłą środę. Zakładkę mam nieaktywną przynajmniej od początku lutego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niedługo mi się kończy umowa i chciałbym skorzystać z jakiejś promocji.

Aktualnie posiadam pakiet Start plus ( opcja dodatkowa canal + ) i płace 41 zł Głównie zależy mi na kanałach sportowych.

Są jakieś promocje gdy się przedłuża umowę itp.

Z góry dziękuje za jakieś info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dałem się namówić na pozostanie i chociaż wyczekałem ich do końca to czuje że i tak to było błędem

 

dostałem standardową cenę za optimum czyli 62 zł (na rok), 2 miesiące czyli marzec i kwiecień w ogóle bez opłat, 3 miesiące gratis z programami hd za które do teraz płaciłem i przez ciągłe skarżenie się na wolne działanie Sagemcom DSI87 bezpłata wymiana i użytkowanie PVR tylko nie wiem który PVR a widze że są dwa

wymiana sprzętu to był dobry pomysł ? od razu mówie że nie nagrywam żadnych programów i nie mam nawet zamiaru chciałem tylko móc zmieniać szybciej kanały

 

zrobili ze mnie jelenia czy jednak warto było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja dzisiaj swoja umowe przedluzylem jak pisalem, tj.: C+Optimum HD 65 + MR 10 + PVR 0. Całosc na 15 miesiecy no i Philips HD za 129zł. Ale została mi jeszcze jedna umowa siostry. I tam "daja" Optimum HD za 62 + MR 0 + PVR 0 na 13 miesiecy. Przy tej umowie warunki OK, czy cos idzie jeszcze wytargowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz maila, przedstaw swoje warunki, napisz, że wysłałeś wypowiedzenie i jak nie będzie odzewu z ich strony to interesuje cie marcowa oferta w innej platformie. Masz czas do jutra.
Wysłałem takiego meila w piątek, przyszła odpowiedź:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Okres Minimalny Umowy upływa 31 marca 2012 roku.

Serdecznie zachęcam do zapoznania się z szerokim wachlarzem atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Pana.

Wszelkie informacje na temat aktualnych promocji dla stałych Abonentów uzyska Pan pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60.

 

Rozumiem że po telefonicznym przedłużeniu umowy czekamy teraz na list z aneksem?
Ja przedłużałem co najmniej raz i nigdy się nie doczekałem. Jedyne aneksy to były jak oni coś chcieli zmienić (np podnieść cenę).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena dla punktu drugiego czyli 85 PLN jest do uzyskania.

 

W czwartek sie dowiemy od czego C+ zaczyna.

 

Ja schodze z C+ Optimum na C+ Kompakt i cena ktora mnie interesuje to okolo 60 PLN za pakiet, opcje HD Kompakt, MR.

 

Ja nie mający pojęcia o ,, utrzymaniówce '' i Ty wielki znawco ! powiedz proszę czy uzyskałeś to co chciałeś ? Przecież musi być taniej musi musi ! :read:

 

Jesli dalej czekasz na ostatnią godzine to też łaskawie odpisz. :curious:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weźcie żesz napiszcie czy jeżeli ten Sagemcom DSI87 był dla mnie strasznym mułem to poczuje teraz przy PVR różnicę w szybkości działania

jeżeli nie to nawet nie wymieniam gdzieś wyczytałem że się wiesza ale podobno znowu się wiesza przy nagrywaniu z którego nie będę korzystał

 

jak wymienie i będzie tak samo wolny to będę wył !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzychooo A wcześniej miałeś dekoder PVR czy będziesz wymieniał? Mnie nie chcą dać PVR za free na cały okres umowy.

 

Doctor: moja umowa ze sprzetem C+ jest zakrecona na maxa. Kupowalem do umowu z multiroomem 2 moduły CAM. Kolo wrzesnia wzialem Pace PVR za ktory kazali placic 20 PLN. Pozniej byly jaja z modułami. PVRa zrabatowali do 5zł i przyslali pismo z rabatem na Sagemcom za 49zł. Totez wykupilem go na wlasnosc. Teraz przy wypowiedzeniu i zmienionych warunkach PVRa zrabatowali do 0 PLN na 15 miesiecy i jeszcze Philipsa HD za 129zł moge wziac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kazdy jest traktowany osobno to wiadomo ale ja chcialbym uzyskac info czy przy przedluzaniu umowy na 15 miesiecy konslutant powinien udzielic informacje ,ze mozna uzyskac dekoder PVR za darmo niekoniecznie ten pace a pytam o to bo tak sie zastanawiam czy philips dsr6201 jest wart tracenia nerwow i czy nie lepiej odrazu kupic arive 202e ? moze ktos jednoznacznie odpowiedziec czy jezeli konsultant mi o tym nie powiedzial co nie oznacza ,ze klamal ale tak to wyglada ale czy na takiej podstawie moge wycofac sie z przedluzenia umowy ,ktora to przedluzylem dwa dni temu wlasnie z takiego powodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...