Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podobna sytuacja jak u kolegi Darek 127, wypowiedzenie wysłane, dziś drugi telefon, walczyłem o goły kompakt bez żadnych dodatków za 38zł, lecz mimo konsultacji z przełożonym, jedyne co mogli zaproponować to w.w pakiet za 44zł na dwanaście miechów, marzec-kwiecień gratis + dekoder hd za 0zł na wypożyczenie. Czy ktoś z Was ugrał sam kompakt za 38zł, i czy to jest w ogóle możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja jak u kolegi Darek 127, wypowiedzenie wysłane, dziś drugi telefon, walczyłem o goły kompakt bez żadnych dodatków za 38zł, lecz mimo konsultacji z przełożonym, jedyne co mogli zaproponować to w.w pakiet za 44zł na dwanaście miechów, marzec-kwiecień gratis + dekoder hd za 0zł na wypożyczenie. Czy ktoś z Was ugrał sam kompakt za 38zł, i czy to jest w ogóle możliwe?

 

 

no kolego, średnio wychodzi ci 36,67 zł, więc mniej niż 38 zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Rossini, oczywiście masz rację, ale przy 38zł wychodzi jeszcze mniej. Przy 4-5 kanałach, które dla mnie warte są oglądania, a reszta to "zawalidrogi" chciałoby się płacić jak najmniej. Zresztą oferta która mi zaproponowali jest identyczna jak dla nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moga podnieśc umowa jest umowa obowiazuje od 1 marca z nowymi cenami

Za co tobie podnieśli te 10 zł?

 

A jednak. Podpisałem z nimi w grudniu umowę na 12 miesięcy, pierwszy miesiąc gratis, cena - 99 zł miesięcznie + 10 zł za wynajem dekodera. Promocja HBO Superpremium czy jakoś tak. Miesiąc później przysłali aneks, że w związku z wprowadzeniem wielu kanałów HD, zmieniają HBO Superpremium na Superpremium i w związku z tym podwyższają ceny do 147 zł za miesiąc. Na szczęście mam 38 zł rabatu miesięcznie, więc w sumie wyszło mnie 10 zł drożej. Oczywiście mogłem w ciągu 14 dni odstąpić od umowy. Problem w tym, że akurat nie było mnie w kraju, poza tym nawet jakbym zrezygnował to i tak nie mam alternatywy.

Czyli po prostu robią sobie co chcą.

Inna sprawa, że kilka dni temu dostali karę 1.8 mln zł za wprowadzanie klientów w błąd, więc pewnie w ten sposób sobie odbijają te 1.8 mln. Poniżej link:

http://www.pcworld.pl/news/380095/Spolk ... entow.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Podobna sytuacja jak u kolegi Darek 127, wypowiedzenie wysłane, dziś drugi telefon, walczyłem o goły kompakt bez żadnych dodatków za 38zł, lecz mimo konsultacji z przełożonym, jedyne co mogli zaproponować to w.w pakiet za 44zł na dwanaście miechów, marzec-kwiecień gratis + dekoder hd za 0zł na wypożyczenie. Czy ktoś z Was ugrał sam kompakt za 38zł, i czy to jest w ogóle możliwe?

 

 

@rossini podal tobie, 36,50 PLN, taka dali tobie srednia cene a ty mowisz ze chcialbys taniej czyli drozej bo za 38 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Troche inaczej jest.

Wczesniejszy (inna pakietyzacja) Kompakt HD zawieral wszystkie przynalezne kanaly HD a C+ Kompakt ( od marca C+ Kompakt HD) juz nie i w tej sytuacji klient zostal oszukany niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary C+Kompakt HD to dzisiejszy C+Kompakt HD + HD Promo. Dla nowych abonentów przy umowie na 12 miesięcy, w tym 2 gratis, średnia cena takie pakietu wynosi 36,67 za abonament + 6 zł za kanały HD (uwzględniając 3 miesiące gratis przy kanałach HD) czyli razem średnio 42,67 miesięcznie. Nie wiem ile płacisz teraz za abonament, ale jakby nie było lipa straszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Troche zle napisales bo nie bylo czegos takiego jak stary C+ Kompakt HD tylko pakiet Kompakt HD z opcja C+. Niby to samo ale nazewnictwo troche inne.

 

Klient zostal celowo wprowadzony w blad czyli oszukany i umowa jest niewazna choc C+ uznaje ja za wazna. Moje zdanie jako klienta jest tak samo wazne jak zdanie C+ a nawet wazniejsze wiec jesli ja czyli klient stwierdzam niewaznosc umowy to jest ona niewazna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ....

wypowiedzenie wycofane...

konsultant odczytuje zaproponowane warunki .. czy wyraża Pan zgodę na pakiet OPTIMUM za 62 zeta ...TAK .. czy wyraża Pan zgodę na pakiet MR za 20 zeta ... TAK ... czy wyraża Pan zgodę na PVR za 15 zeta ... TAK, czy wyraża PAN zgode na punkt 5 paragraf 3 ustęp 8 regulaminu ... nie pytamy co to takiego i odpowiadamy TAK.

Za tydzień przyjeżdza pod dom laweta na lawecie KROWA. Kurier z uśmiechem przekazuje KROWĘ i aneks.

KROWĘ na razie ignorujemy.Czytamy aneks. punkt 5 paragraf 3 ustęp 8 regulaminu mówi: KROWĘ należy utrzymywać przez okres minimalny 13-u miesięcy w dobrym stanie technicznym a raz w tygodniu przekazywać bańkę mleka do najbliższego dystrybutora C+.

I teraz pytanie za 100 punktów czy aneks z KROWĄ można wycofać czy należy ją trzymać przez okres minimalny 13-u miesięcy.

 

KROWA to tylko przykład ale takich KRÓW w każdej umowie jest sporo.

Najpierw wyrzuciłem tego posta wraz innymi do kosza. Powód był prozaiczny. Notoryczne cytowanie całych postów pod postami.

W sumie to świetny post. Ma w sobie tyle wydźwięku i edukacji.

Że w końcu go przywołałem, bo powodem wyrzucenia do kosza wcale nie była przykładowa "krowa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja podjąłem decyzje że rezygnuje z C+ bo już męczy mnie co 13 czy 15 miesięczna batalia z konsultantami. Dla mnie jest obraźliwe że pierwsze telefony oferują mi ofertę gorszą niż nowym abonentom C+ Kompakt za 68 na 15 miesięcy... Za 3 telefonem opowiedziałem o ofercie w punktach sprzedaży z wielka łaska pani poszła do kierownika żeby mi ja zaoferować to mnie zirytowało .... Po prostu doszłem do wniosku że c+ szuka [beep]ów i chciało mnie takowym zrobić. Płaciłem rachunki regularnie i żądałem trochę szacunku, nie otrzymałem go i dziękuje za współprace... Będzie mi tylko brakować c+ sport bo filmy już dawno spadły na psy szkoda ze nie cena....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek po dwóch telefonach z beznadziejnymi ofertami (druga identyczna jak dla nowych, o pierwszej w ogóle lepiej nie wspomnę) wysłałem maila z moją propozycją przedłużenia umowy na C+Kompakt, za cenę która przejawiała się kilkunastokrotnie na forum i zaznaczeniem by zadzwonili do mnie tylko jeśli przystają na moje warunki. Tuż przed wyjściem do pracy w środę odebrałem telefon od (lekko mówiąc) niezbyt miłej konsultantki C+, która najpierw udawała, że żadnego maila nie zarejestrowała a potem go odnalazłszy wyśmiała tę cenę sugerując bym nie wierzył w bajkopisarzy na forum SATKuriera (choć ani słowem o tym nie wspomniałem). Nie dało się niestety z nią w ogóle porozmawiać bo ciągle wcinała się w słowo a ja sam nie miałem czasu na dyskusje, powiedziała co miała pt. "szkoda, że pisanie w internecie nie jest karalne", spytałem na końcu po tym całym elaboracie czy ma dla mnie jakąś ofertę. Jak tylko usłyszałem odpowiedź odmowną się rozłączyłem. Po tej "rozmowie" już miałem serdecznie dość tej całej mafii, ale postanowiłem dać im jeszcze szansę i odebrałem telefon dwie godziny później. Tym razem usłyszałem po drugiej stronie bardzo miłego konsultanta, który jednak zaproponował mi cenę 73PLN miesięcznie i to jeszcze bez żadnych miesięcy gratis jak dla nowych !!! PARANOJA !!! Jasno mu powiedziałem, że przedstawił mi ofertę jeszcze gorszą od drugiej a zarazem dla nowych klientów. Nic do powiedzenia więcej nie miał...

Chyba mają tam taki [beep], że już sami nie wiedzą co komu i kiedy proponują... A panią czytającą forum "pozdrawiam"... z takim podejściem do klienta tęsknił nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...