Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej, właśnie skończyłem chyba już 5 rozmowę z konsultantem :)

przedłużyłem umowę na 15msc, C+Optimum 57zł, MR 5zł, Pace 15zł, oferta z MR za 15zł i Pace za 0zł również była dostępna, ale ja liczę się z możliwością oddania Pace i wtedy 5zł za MR przy 57 za C+Optimum będzie dobrą ceną.

rozmowa trwała max 5 minut :)

A da się C+Optimum 57, PVR za 0 i bez MR? Zresztą nawet jeśli niepotrzebny to odda się po 2 m-cach, MR podobnie jak PVR jest bez zobowiązania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jest bez zobowiązania to możesz wziąć komplet i oddać MR :)

a PVR za zero pozostanie na 15msc, nie wiem jak jest bez MR, ja mam konieczność MR, spliterem nie chciałem się bawić, teraz mam jeszcze go po 7,5, w nowej po 5, więc razem przy 27msc zapłacę 150zł, nie mam szans na sprzęt w tej cenie a nigdy nie wiadomo czy przypadkiem CP mnie nie skusi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć te moduły i za 2 dni pobierz 2 karty niezależnie od przedłużenia.

Dobrze rozumiem, 69=64(pakiet)+5 MR? A nie dało się załatwić do tego Pace PVR za rozsądną cenę zamiast Sagemcoma?

 

Tak 64 +5 mr nie zależy mi na pace pvr . Umowę mam do grudnia czyli mogę oddać jutro 2 moduły do punktu i za 2 dni wziąć 2 karty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa - zadzwoniłem pod 22 310 45 60 i znowu ta sama śpiewka - nie ma żadnej oferty przedłużeniowej C+Optimum za 54 czy powtarzane tutaj 57zł... konsultant zawiesił połączenie żeby ustalić to z przełożonym (zdziwiony skąd taka oferta, skąd takie ceny) ale po powrocie do rozmowy nie usłyszałem nic innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz maila, dostaniesz zwrotkę że Twoja sugestia została przekazana do odpowiedniego działu i że w najbliższym czasie oddzwoni od nich specjalista/doradca. I faktycznie dzwoni. To najlepszy sposób, nie trzeba zawracać sobie nawet głowy wypowiedzeniami.

 

Nie wiem czy tak faktycznie dzwoni. Czekam 2 tygodnie na ich telefon po takiej samej odpowiedzi mailowej. Przed tym mailem dostalem oferte 69 zł za C+ optimum i żebym teraz sam do nich dzwonił jak chce przedluzyc :lol2: . Nawet zadnego dekodera hd nie szło uzyskać. Jak komuś kończy się umowa to najlepiej brać tą nową promocję i nie użerać się z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie na mały OT, choć nie do końca.

@jch-root

Z całym szacunkiem dla Twoich spostrzeżeń odnośnie polityki marketingowej Cyfry+, bo masz do tego niekwestionowane prawo, lecz Twoje utyskiwania w tej kwestii nic konstruktywnego nie wnoszą w tym wątku. Moja koleżeńska rada: skoro wybrałeś jedyną słuszną platformę to cieszymy się Twoim szczęściem, lecz daruj sobie takie nic nie wnoszące w tym temacie komentarze.

 

Marcin_M przeczytaj uważnie co napisał jch-root. Było to odniesienie się do poprzedniego postu. Poza tym dlaczego wyciągasz tak daleko idące wnioski odnośnie wyboru platformy przez jch-root? Przecież nie napisał co wybrał, jaki pakiet? Zresztą określenie "WTF" idealnie wpasowuje się w strategię dotyczącą przedłużania umów - zresztą widać to po ilości postów w tym wątku. Więc tutaj moja koleżeńska rada: czytaj uważnie i nie stosuj zaczepek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dopiero raczkuję na tym forum, dlatego proszę o wyrozumiałość.

W styczniu kończy mi się okres umowy.

 

 

Interesuje mnie opcja:

Canal+Optimum,

bez multiroomu,

aktualnie mam dekoder Pace PVR HD - chcę go mieć dalej,

żadnych dodatkowych pakietów.

 

przejrzałem google.docs ale rozbieżności są dość spore.

 

proszę o info, jaką kwotę mogę wynegocjować?

 

z gory dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przypadek. Wypowiedzenie wysłałem 28.11, po tygodniu wysłałem maila z informacją co mnie interesuje, czyli C+ Optimum za 57 zł. i HD Optimum za 11 zł., umowa na 15 miesięcy. Przyszła informacja, że moje zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu. W ostatnią niedzielę telefon i miły pan się pyta jakie warunki mnie interesują abym cofnął wypowiedzenie, powtórzyłem te co w mailu, chwila przerwy i akceptacja, bez żadnego wydziwiania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...