Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rabaty się sumują. Normalna cena Optimum i C+HD to 104 zł, zatem masz rabat 104-47=57zł. Większy od Twojej aktualnej opłaty. Stąd cena 0 zł za marzec-maj. De facto jest to podwójne liczenie tego samego rabatu. Twój przypadek nie jest jedyny taki, nie wiem czy czasem Cyfra nie ma błędu w systemie jeśli chodzi o stare promocje. Bo z rabatami uzyskanymi w tym roku radzi sobie poprawnie (nie liczy podwójnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem, to umowy na 13 miesięcy są tylko dla osób, którym kończy się umowa w tym miesiącu i dla tych którzy mają złożone wypowiedzenie. Jeśli macie umowę na czas nieokreślony, bądź inny termin nie lutowy to o 13 zapomnijcie.

Niestety, nie masz racji. Mój kolega przedłużył umowę na 13 miesięcy (30% zniżki przez 12 miesięcy, KOMPAKT za 30,03zł) w dniu 28 stycznia choć umowę miał do końca lutego, a dokładnie to w styczniu wysłał tylko wypowiedzenie, które nie zostało w ogóle wprowadzone do systemu operatora do dnia przedłużenia umowy.

 

Wiem o tym ponieważ to ja wysyłałem jego wypowiedzenie, ja pisałem za niego wiadomośc za pomocą formularza kontaktowego odnośnie przedłużenia umowy oraz byłem obecny podczas decydującej rozmowy telefonicznej (trzeciej kolejnej) z konsultantem CYFRY+. Podczas dwóch poprzednich rozmów konsultant zwodził go, że nie ma w ofercie możliwości przedłużenia umowy na 13 miesięcy, a następnie przystał na 20% rabatu przez 12 miesięcy twierdząc, że to jest oferta ostateczna. Dopiero gdy za moją namową podczas ostatniego telefonu w sprawie przedłużenia powiedział żeby nie dzwoniono więcej do niego jeśli operator nie zdecyduje się na przyznanie mu 30% zniżki przedstawiciel CYFRY+ po rzekomej konsultacji z przełożonym powiedział, że ją otrzyma jeśli umowę przeduży natychmiast.

 

ps.Tak więc już od grudnia wciskano mu warunki przedłużenia umowy na 19 miesięcy, ale dzięki mojej pomocy i przede wszystkim informacjom, które uzyskałem z forum satkurier.pl udało się przedłużyć umowę na w/w warunkach oraz dodatkowo zrzucić ostatni miesiąc starej umowy za który była przewidziana standardowa opłata (bez zniżek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mój poprzedni post zupełnie przeczy Twojej teorii.

 

Poza tym, moim zdaniem podany przeze mnie przypadek na pewno nie jest jednostkowy bo niby dlaczego mój znajomy miałby otrzymać takie warunki, a nikt inny ich dostać nie może? Czym sobie na to zasłużył?

Po prostu konsultant zgodził się w końcu na to co mógł zaoferować już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej bo zorientował się, że trafił na świadomego klienta i nic więcej już nie ugra. To tyle...

 

ps.Przy negocjowaniu przedłużenia umowy z CYFRĄ+ trzeba być stanowczym i cierpliwym, a wszystko powinno ułożyć się po myśli abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że jest kilka wyjątków w skali tysięcy podpisywanych umów o niczym nie świadczy, a jeśli już o czymś świadczy, to raczej o słabości konsultanta, albo o dobrym humorze przełożonego. Niektóre umowy są rozpatrywane indywidualnie, ze względu na jakieś szczególne okoliczności. Generalnie jestem przekonany, że gdyby Twój znajomy zadzwonił jeszcze raz, to by tej umowy nie dostał. A powoływanie się na informację z tego forum działa na konsultantów raczej jak płachta na byka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśniena.

 

Kolega nie dzwonił do CYFRY+ w sprawie przedłużenia ani razu bo to oni za każdym razem dzwonili do niego. Ja tylko wysłałem za niego e-mail podając w treści, że mój (jego) krewny przedłużył umowę w CYFRZE+ z 30% zniżką (w tym miejscu podałem dokładnie wszystkie szczegóły oferty, które zasięgnąłęm z tego forum) i jeśli interesuje ich przedłużenie ze mną (z nim) umowy na takich samych warunkach to proszę o konkretny telefon w tej sprawie. W odpowiedzi na to konsultanci wykonali do niego łącznie trzy telefony w sprawie przedłużenia (raz zadzwoniła kobitka i dwa razy koleś). Najpierw dziwili się, że ktoś pisze (wie) o takiej ofercie bo przedłużyć umowę można tylko na 19 miesięcy, po czym proponowali maksymalnie 20% zniżki na 12 miesięcy przy trzynastomiesięcznej umowie, ale podczas trzeciej rozmowy konsultant przystał na 30% zniżki. Konsultanci za każdym razem niby pytali o zgodę swojego przełożonego. Natomiast nigdzie nie napisałem, że kiedykolwiek poinformowaliśmy któregoś z konsultantów o tym, że wiedzę na temat owej oferty przedłużeniowej wynieśliśmy z forum satkurier.pl. Świadomie nikt o tym nie informował, a żeby uwiarygodnić mojego kolegę w e-mailu do CYFRY+ rozpoczynającym tą sprawę napisałem, że o ofercie poinformował go krewny, który przedłużył właśnie umowę na w/w warunkach.

 

ps.To tyle na ten temat. Jeśli jeszcze coś więcej mam napisać o tej sprawie to tylko i wyłącznie na priv...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inne pytanie. Czy ktoś negocjował przedłużenie umowy w tym tygodniu? Jeżeli tak to co zaproponowali? Napiszcie, bo nie wiem na co można ich "naciągać". Mnie umową kończy się z końcem lutego, wypowiedzenie wysłane 27 stycznia. Chętnie bym został, ale z umową 13 miesięczną, 30% zniżki i PRV za darmo. Nie wiem czy to jeszcze realne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bezpłatnego pvr'a w tym momencie możesz liczyć tylko jeśli miałeś wcześniej wbite "bezpłatne użytkowanie". Jeśli miałeś po prostu rabat na najem, to możesz liczyć tylko na 30% rabatu na najem, czyli 14pln miesięcznie. Chyba, że coś się zmieni końcem miesiąca..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy podczas trwania 24 miesiecznej umowy podpisanej na przedluzenie latem 2010 ,

gdy zmienie dekoder na ten z wiekszym dyskiem , obecnie mam 250GB bez oplat za wynajem na caly okres umowy

to czy zmienia mi warunki umowy i beda pobierac oplate z wynajem PVRa ??

dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nie będziesz miał w ogóle możliwości wymiany dekodera na ten z większym dyskiem. Taka możliwość jest tylko przy przedłużaniu umowy.

...lub w wypadku wymiany uszkodzonego dekodera na nowy, gdy dystrybutor nie ma Philipsa.

 

ale głupoty piszecie, takie warunki były jak dobrze pamietam w grudniu 2009 jak był problem z dostępnością dek pvr. możesz wymienić W KAŻDEJ CHWILI z 250 na 500 i żadne warunki umowy się niezmieniają, rabaty jakie miałeś zostają te same i na pakiet i na dekoder :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...