Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@maciek26

Ja miałem taką propozycję w listopadzie, przedłużyłem tak Prestiż, umowa 19 miesięcy, 11 za 50%, PVR free, z możliwością telefonicznej zmiany lub całkowitej rezygnacji w ciągu 30 dni. Pomyślałem, że przez grudzień można testowo skorzystać. Teraz coraz bardziej się skłaniam do przejścia do n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak teraz czytam jakie ''promocje'' oferuje Cyfra to dziękuję opaczności że przedłużyłem umowę w Maju, namawiano mnie żebym zrezygnował z Cyfry, wziął TNK, i w Grudniu podpisał nową umowę. Mam Komfortowy za 49,90 HD Mix za 8 zł i dekoder HD 500 GB za darmo do końca aneksu. Aneks na 18 miesięcy. Wyraźnie widać że Cyfra zmieniła swoją politykę cenową, z jak najwięcej klientów, na mniej klientów, ale płacących wysokie rachunki. Moim zdaniem pakiet który ja mam nie jest wart więcej niż 60 zł. Zobaczymy jak na tym wyjdą. Było już tak że Cyfra kojarzyła się z platformą dla zamożnych klientów, widocznie obecne kierownictwo powraca do dawnej praktyki no zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego względu przydałoby się jakoś podpisać umowę na 12 miesięcy, bo podobno takie jednak są.

Czy ktoś zna link do cennika takiej umowy na 12 miesięcy?

 

Tak tak konsultant pojdzie do przelozonego i dostaniesz 12 miesieczna umowe :D:D:D

Czy chcesz przez to powiedzieć, że w standardowej ofercie Cyfry nie umów (niepromocynych) na okres 12 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krew mnie zaleje.Chcę Optimum HD plus Canal+HD.Pogodziłem się z ceną i czasem trwania umowy.Za dekoder płacę 10 pln.I co zadzwonią to twierdzą że nie ma darmowych dzierżaw.To jak to k........a jest.Będziemy się czarować tak tygodniami.Jedni nie płacili i nie płacą.Drudzy płacili i dalej mają płacić ale jeszcze więcej.Logiki nie widzę. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam dokładnie ten sam problem. Umowa do końca stycznia, obecnie Optimum HD, Canal+ i HBO. Obecna oferta dla mnie to Optimum 9 miesięcy 50%, Canal+ i HBO 8 miesięcy 50%, dalsze użytkowanie Pace HD PVR – 15 zł przez 12 miesięcy, kolejne 7 – 20 zł.

Nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego jednym (jak czytam – mającym podobne pakiety) wspaniałomyślnie darowany jest PVR za free, innym, takim jak ja (dotychczas płaciłem za niego 10 zł miesięczni) – nie? Ponoć 15/20 zł to w moim przypadku definitywna propozycja i nie ma mowy o pertraktacjach. Szczerze mówiąc, to dla mnie kluczowa sprawa. W zamian za nieodpłatne użytkowanie tego dekodera mógłbym nawet zapłacić z góry za te 19 miesięcy...

Pytanie do zorientowanych, może pracowników Cyfry - czy jest szansa wynegocjować do końca grudnia bezpłatny Pace PVR?

Co robić? Wypowiadać teraz umowę, licząc, że zechcą pójść na ustępstwo? Dzwonić do nich za kilka dni (z dzisiejszej rozmowy z konsultantką odniosłem wrażenie, że to nic nie zmieni). Z postów widzę, że od tego, czy uda się wyszarpnąć Pace PVR, wielu uzależnia trwanie w (trudnym) związku z Cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie co będzie w styczniu ( dla wszystkich, którym wtedy się kończy umowa) to wróżenie z fusów i wszyscy, którzy piszą, że czekaj do stycznia to dostaniesz darmowy pvr i lepsze ,warunki to chyba siedzą przed szklaną kulą.

Zawsze najlepsze warunki były w grudniu, nie wiem czemu teraz są kiepskie, ale nie liczę, żeby w styczniu były lepsze - też mam ten sam dylemat: przedłużać teraz , czy nie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisali już ze 100 razy: jak jesteś w ostatnim miesiącu umowy to dostajesz gratis, jak nie to nie.

Mylisz się - dostałem w ofercie darmowy pvr (który to również mam darmowo obecnie) mimo iż umowę mam do 31.01.2011. Niestety reszta warunków nie do przyjęcia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z takim konsultantem (właściwie: konsultantką) dziś rozmawiałem. Nie było się o co zaczepić, uciekałem się do różnych chwytów retorycznych, żaden nie poskutkował: "Taką mamy dla Pana ofertę i nic tu więcej uczynić nie mogę". Kategorycznie. Albo ścisłe wytyczne i zmiana strategii ("dajcie spokój z tymi dekoderami, nie dajemy za free i już!"), albo nieelastyczność czynnika ludzkiego (lepiej się nie wychylać i nie iść na rękę). Najgorsze, że masz wrażenie, że rozmawiasz z maszyną.

Wątpię, by w styczniu coś się odmieniło. "Oferta świąteczna" będzie wtedy historią i ew. darmowy dekoder zrekompensują sobie obcięciem rabatów. Na jedno wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sledze ten temat od paru tygodni, poniewaz sam mam umowe wygasajaca z koncem stycznia'11. Naleze do klientow ktorzy nie posiadaja splittera i uzywam cyfry tylko na jednym TV. Jedyna rzecza, ktora trzymala mnie do tej pory z cyfra to byl pakiet Canal+ (pewnie nie jestem z tym osamotniony). Jednak czytajac posty niektorych uzytkownikow na temat podejscia konsultantow C+ do klienta jestem sklonny zrezygnowac z ich uslug, gdyz uwazam ze jest to jedyny sposob na wymozenie na C+ zmiany polityki cenowej. Wszycy ci co placza a jednak podpisuja umowe strzelaja sobie w stope - im Was wiecej tym bardziej typki z zarzadu c+ beda zadowoleni ze swej slusznej strategii. Do tej pory placilem 76zl za pakiet optimum +5hd + c+hd, i byla to moim zdaniem dobra cena za ten pakiet, nawet nie chce dzwonic do nich po nowa oferte nie bede sie ich prosil, napisalem w wypowiedzeniu ze jesli chca zebym podpisal przedluzenie oferty chce miec takie same warunki, a jak nie to do widzenia i niech sami do mnie dzwonia - ja nie bede tracil wiecej pieniedzy za to zeby byc ich klientem - nonsens. Jesli nie chca zarobic ponad 900zl za roczne abo niech sie.... Spokojnie poczekam do konca stycznia i bez zalu przeniose sie do N-ki. A propos N-ki czy zauwazylicie roznice w dlugosci umowy w promocji MINI FULL - przy zamowieniu on-line jest 24-mies, a w promocji dla klientow mbanku jest 18mies promocja hollywood. Pozdrawiam wszystkich niezdecydowanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia i uporządkowania, bo robi się bajzel w tym wątku.

1) Nie ma umów 12 czy 13 miesięcznych i nic z tym nie zrobicie i nie żądajcie ich, bo dobrze wiecie, że żadna platforma Wam takich nie da.

2) PVR jest duża szansa na uzyskanie za 0zł, ale tylko w miesiącu, w którym kończy się WYPOWIEDZIANA umowa.

3) Nie ma możliwości ingerencji w długość rabatów przy umowach, więc szkoda czasu i tlenu, aby o to pytać.

4) Jedyną szansą na uzyskanie PVR za 0 zł dla abonenta, któremu kończy się umowa w innym miesiącu, niż jest obecnie, jest adnotacja w umowie Bezpłatne użytkowanie PVR lub Bezpłatne używanie SD w oczekiwaniu na PVR z akcji świątecznej na przedłużenie w 2009r. Wtedy siłą rzeczy PVR pozostaje bezpłatnie.

 

Dziękuję za uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia i uporządkowania, bo robi się bajzel w tym wątku.

2) PVR jest duża szansa na uzyskanie za 0zł, ale tylko w miesiącu, w którym kończy się WYPOWIEDZIANA umowa.

4) Jedyną szansą na uzyskanie PVR za 0 zł dla abonenta, któremu kończy się umowa w innym miesiącu, niż jest obecnie, jest adnotacja w umowie Bezpłatne użytkowanie PVR lub Bezpłatne używanie SD w oczekiwaniu na PVR z akcji świątecznej na przedłużenie w 2009r. Wtedy siłą rzeczy PVR pozostaje bezpłatnie.

 

deadprince,

rozumiem więc, że mam na dniach wypowiedzieć umowę i czekać na reakcję Cyfry w styczniu - szanse na nieodpłatny PVR są (punkt 2).

Co do punktu 4 - jeśli dobrze rozumiem, powinienem otrzymać PVR za free, jeżeli bezpłatnie użytkowałem SD w oczekiwaniu na PVR (jestem nowym abonentem z akcji świątecznej 2009)? Otóż w moim przypadku tak właśnie było (już w grudniu 2009 r. zdecydowałem się na PVR, na który cierpliwie czekałem do marca), niestety konsultanci tego nie dostrzegli (?) i nie zaoferowali mi PVR nieodpłatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...