Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co ma umiejętność czytania z tym, jakie są realia na dzień obecny? Nie wiem, jakim cudem waldek2 PVR-a dostał za 0zł, może miał wcześniej na kontrakcie zaznaczone Bezpłatne użytkowanie PVR, bo są takie przypadki, ale na dzień obecny "góra" definitywnie odmawia rabatowania PVR-ów do 0zł, nawet dla abonentów z bardzo długim stażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andyg

Wiesz co, nie spotkałem się z tym, musiałbyś zadzwonić na infolinię, ale podejrzewam, że nie. Ewentualnie po cenie standardowej 499zł. Ale chodzą plotki, że Cyfra+ ma wypuścić jakiś dekoder HD za ok. 300zł. Ale to na razie tylko plotki.

@dvbx

Do kiedy masz umowę?

I to jest dekoder 6201 zwroty cena : 250zl koledzy w innych tematach to opisali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku przestrodze

Od 1 września przedłużyłem umowę o kolejne 13 miesięcy (118 za Prestiż HD+ i do tego dekoder za free). Jakież było moje zdziwienie jak wszedłem na ICA i zobaczyłem wrześniowy rachunek opiewający na 138 pln.

Zadzwoniłem i okazało się, że w systemie nie ma informacji, że dekoder miał być za free. Złożyłem reklamację i czekam na odsłuch rozmowy podczas której podpisałem umowę.

Swoją droga to ciekawe, czy takie dzianie to polityka firmy (na zasadzie że jeden się zorientuje, a dziewięciu nie i będą potulnie płacić), czy może jest to jakaś kombinatoryka konsultanta żeby wyższą prowizję za umowę zgarnąć.

Może ktoś z C+ obecnych na tym forum się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Obecnie mam umowę na czas nieokreślony z czystym pakietem Podstawowy+ (obecnie Kompakt) za 42,90 zl.Dotychczas oferowano mi za przedłużenie umowy jedynie marne promocje na HBO,które mnie nie interesują i stąd moje pytanie: wysyłać wypowiedzenie i cierpliwie czekać na lepsze propozycje,czy dzwonić i próbować negocjować?Jakie warunki można realnie uzyskać za abonament 50-60 zl msc?

Z góry dziękuję wszystkim za pomocne sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem. W lipcu zadzwonił do mnie koleś z BOK-u CYFRY i zaproponował paczkę CANAL+ za 50%na 4 miesiące zgodziłem się. Dostaje rachunek za sierpień a tutaj dodatkowo włączone HBO :/ i CANAL+ tak jak miało być. Złożyłem reklamacje i czekam na odpowiedź do 9 września (30dni) mają czas ale na razie nie dostałem odpowiedzi... Nieźle robią abonentów w w jajco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku przestrodze

Od 1 września przedłużyłem umowę o kolejne 13 miesięcy (118 za Prestiż HD+ i do tego dekoder za free). Jakież było moje zdziwienie jak wszedłem na ICA i zobaczyłem wrześniowy rachunek opiewający na 138 pln.

Zadzwoniłem i okazało się, że w systemie nie ma informacji, że dekoder miał być za free. Złożyłem reklamację i czekam na odsłuch rozmowy podczas której podpisałem umowę.

Swoją droga to ciekawe, czy takie dzianie to polityka firmy (na zasadzie że jeden się zorientuje, a dziewięciu nie i będą potulnie płacić), czy może jest to jakaś kombinatoryka konsultanta żeby wyższą prowizję za umowę zgarnąć.

Może ktoś z C+ obecnych na tym forum się wypowie.

 

Konsultant nie ma prowizji żadnej uzależnionej od tego czy dostałeś rabat na dekoder, czy nie... Prawdopodobnie rabat na dekoder jeszcze nie został wprowadzony, lecz nie mogę się na ten temat dokładniej wypowiadać - dzień wolny. :P

 

gizmuspl - dzwonil do Ciebie konsultant z firmy zewnetrznej, tutaj prawdopodobnie jest jego wina, sa z tego znani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wypowiedzenie ostatniego sierpnia, dziś oddzwonił konsultant wypowiedzenie doszło. Niestety nic to nie zmieniło w ofercie dla mnie, jest teraz cenowo nawet drożej :woot: Jeszcze w sierpniu oferowano mi pakiet podstawowy+ (teraz kompaktowy) za 34,90zł na 13 miesięcy. Teraz mimo wypowiedzenia jest to 39,90zł na 18 m-cy konsultant pytał kierownika i nie ma już oferty 34,90zł. Podobno jest to związane z faktem wprowadzenia kanałów polsatu. Jak myślicie mam jeszcze szansę wywalczyć ofertę 34,90zł, a może przeczekać do listopada na lepszą ofertę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem. W lipcu zadzwonił do mnie koleś z BOK-u CYFRY i zaproponował paczkę CANAL+ za 50%na 4 miesiące zgodziłem się. Dostaje rachunek za sierpień a tutaj dodatkowo włączone HBO :/ i CANAL+ tak jak miało być. Złożyłem reklamacje i czekam na odpowiedź do 9 września (30dni) mają czas ale na razie nie dostałem odpowiedzi... Nieźle robią abonentów w w jajco...

Ja bym radził nie odbierać telefonu jeżeli wam się wyświetla ''numer zastrzeżony'' bo ci z firmy zewnętrznej naciągają ludzi. Mnie też raz wrobili, musiałem składać reklamację (pisałem o tym w wątku o reklamacjach) teraz telefonów z numeru zastrzeżonego już nie odbieram i mam spokój. A swoją drogą dziwię się że Cyfra nie reaguje na takie i jeszcze gorsze zagrywki, przecież to jest psucie marki, no ale widocznie Cyfra uważa inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do olaf

Czy tą reklamacje składa się telefonicznie czy pisemnie trzeba.

1. Jeżeli na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni to trzeba zapłacic zawyżony rachunek (ewentualnie po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji bedzie zwrot nadpłaconej kwoty)

Ja zgodziłem sie za pakiet Prestiżowy HD+ na 118 PVR za free i multiroom za 15 zł. W sumie 133 z groszami w ica mam 154 trzeba reklamacje składać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mband

 

Składałem reklamację e-mailowo (w połowie miesiąca ni z gruchy, ni z pietruchy włączyli mi opcję canal+). Dostałem odpowiedź z biura obsługi klienta, że najpierw pobiorą zawyżoną należność ale w przypadku uznania reklamacji nadpłatę zwrócą. Oczywiście dali sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po czym ku mojemu zaskoczeniu w ostatnim dniu miesiąca Canal + został zakodowany, a wysokość rachunku wróciła do normy (widać to było w ICA). Krótko mówiąc załatwili reklamację w trybie "na skróty" a ja za friko oglądałem Canal+ prze pół miesiąca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mband

Jak zadzwoniłem z pytaniem o kwotę jaką widzę w ICA to konsultantka od razu zapisała w systemie reklamację i prośbe o odsłuch.

 

ekhm

wedle słów konsultanta zapis o wynajęciu za free PVRa nie znajduje się w aneksie jaki do mnie wyslano (trudno się do tego odnieść, bo jeszcze wspomniany aneks nie doszedł).

Jeżeli tak jak piszesz wysokość prowizji konsultanta nie jest uzależniona od ustępstw na jakie poszedł przy negocjacjach z klientem, to takie działanie na wielką skalę biznesowo nazywa się polityką firmy, a w języku potocznym zwykłym naciągactwem. Może by tak Urząd Ochrony Konsumenta zainteresować tematem, niech sprawdzą jakie procesy i procedury obowiązują w C+.

Kończę bo się OT robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o wytłumaczenia

Jeżeli podpisałem umowę dnia 3 grudnia 2009 (do końca grudnia nie płaciłem tylko od stycznia) na 13 miesięcy i przez 9 miesięcy mam rabat 50% na Podstawowy+. I tutaj pytania :

Do jakiego miesiąca mam rabat ?

Kiedy kończy mi się umowa z CYFRĄ?

 

P.S. We wrześniu naliczyli mi już 100% a wydaje mi się że jeszcze powinno być 50%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...