Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dzisiaj zaakceptowałem nowe warunki (po 13 miesiącach w promo "dla abonentów innych operatorów", nic więcej nie ugrałem, tuner HD mam. Także od 1 września na 13 miesięcy:

 

Podstawowy+ (rabat 30%) 30 PLN

Canal+ HD (rabat 30%) 27,90 PLN

HD Mix 8 PLN

= 65,90 PLN (38,8% rabatu łącznie od cen podstawowych)

 

+ HBO HD 2 miesiące 0 PLN (rabat 100%)

 

Do końca września mam możliwość zrezygnowania z tej oferty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie wiem że mam jeszcze sporo czasu do końca promocji "Cyfra+ Powrót" bo jest datowana na 12 marca 2012 roku ale nurtuje mnie pytanie okres wypowiedzenia to 3 miesiące mam już przez C+ zaakceptowaną rezygnację i okno negocjacyjne otwiera mi się 12 grudnia 2011 roku (trzy miesiące przed rozwiązaniem). Jest to czas świąteczny czy mogę coś dobrego od nich dostać mimo że to jest pierwszy miesiąc z trzech czy raczej na bardzo dobrą ofertę mam czekać do lutego\marca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam do was takie pytanie odbiegające od tematu troche. Chciałbym wziać cyfre (aktualnie posiadam N) z tego co czytam to jestem w stanie do listopada wytrzymać aby skorzystać z promocji świątecznej. Jestem na początek zainteresowany pakietem komfortowym i umową na 12-13 miesięcy.Może się ktoś orientuje z was jak to jest:

1. Czy lepiej podpisać umowę w punkcie cyfry realnym czy przez infolinie?

2. Jest mi obojętnie czy będę płacił abonament co miesiąc czy od razu z góry ale skłaniam się ku temu , żeby zapłacić z góry i mieć swięty spokój. Co jest lepsze aby po roku cyfra dała lepsze warunki przedłużenia umowy czy może ta kwestia jes zupełnie bez znaczenia?

3.Z tego co wyczytałem na stronie cyfry to przy płaceniu za cały okres z góry abonament komfortowy jest bodaj 3 zł mniejszy czy ta promocja sumuje się z innymi?

4.Posiadam własny dekoder HD czy to też będzie w jakimś stopniu brane pod uwagę w kwestii abonamentu ?

5.Czy mogę zakupić samą kartę bez dekodera skoro posiadam własny ?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 Czasami warto podpisać przez infolinie, ponieważ można uzyskać o 1 miesiąc dłużej rabaty. Wszystko zależy od promocji jakie będą pod koniec roku.

Ad.2 Polecam płacić co miesiąc , bo wtedy masz możliwość korzystania z różnego rodzaju promocji lub rabatów które mogą się pojawić w ciągu roku. Jak zapłacisz za cały rok z góry to nikt do Ciebie pewnie nie zadzwoni z propozycją

Ad.3 Nie znam tej promocji. Wiem , iż jeżeli podczas podpisywania umowy zgodzisz się na płacenie rachunku poprzez polecenie zapłaty to otrzymasz rabat w wysokości 5% przez 6 miesięcy - polecam :) (o tej promocji możesz dowiedzieć się w punkcie Cyfry bo na stronie internetowej nie ma informacji na ten temat)

Ad.4 Nie będzie brane

Ad.5 Można wypożyczyć kartę przez okres obowiązywania umowy, a nie zakupić. Po wygaśnięciu umowy karta musi być zwrócona do punktu Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant nie oddzwania tylko sam dzwoni,nie wskazuje żadnego punktu.Umowę zawierasz ustnie potwierdzając kilka puntów czytanych przez konsultanta np."Czy wyraża pan zgodę na wycofanie wypowiedzenia umowy?"itd. Aneks do umowy dostałem pocztą-jego treść nie była dokładnie taka jak to ustaliłem na infolinii(miało być "dekoder pvr pace hds-7241" a było "dekoder pvr"). Odbiór sprzętu wg aneksu ma się odbyć u dowolnego dystrybutora posiadającego w danej chwili sprzęt na stanie,a nie u tego który mi wskaże c+.Oczywiście o piśmie umożliwiającym odbiór nie było mowy ani przez telefon ani w aneksie. Otrzymałem je znacznie pózniej drogą pocztową.U dystrybutora dostałem tylko potwierdzenie odbioru sprzętu. Z tego powodu radzę zastanowić się przed zawarciem umowy przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś gościu do bólu konkretny, szkoda tylko, że nie podpierasz tego jakąkolwiek wiedzą - wiedzą o firmie.

W czasie nagrywania aneksu konsultant potwierdził Ci, że otrzymasz taki dekoder ?! tak ?! to taki otrzymasz.

Napewno jednak nie spytałeś czy na aneksie do regulaminu który otrzymasz będzie dosłownie napisane : gwarantujemy kochanemu i wyjątkowemu abonentowi Artur[owi]6436 dekoder Pace PVR HDS 7241/91 , prawda ?!

Pewnie nie, bo gdybyś spytał, konsultant powiedziałby Ci, że nic takiego nie będzie napisane i nic z tym nie może zrobić... i tu zaskoczenie : nie wynika to bynajmniej z tego, że cyfra oszukuje swoich abonentów jak sugerujesz.

Poprostu 'systemowo' jest to tak skonstruowane, że firmie zwisa i powiewa czy masz 250gb czy 500gb. Te same opłaty, rabaty, promocje - zmiana z jednego na drugi nie powoduje nic oprócz zmiany nr. w systemie. Dlatego na aneksach nie jest uwzględniany w tym przypadku model.

Nie siej fermentu - irytuje mnie to.

Dostaniesz taki jaki Ci obiecano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@terra incognita-Zamiast zarzucać mi niewiedzę przeczytaj co dokładnie napisałem. Dobrze wcześniej wiedziałem że c+ stosuje krótki zapis "dekoder pvr",dlatego w czasie rozmowy jasno zażądałem określenia jego typu i pod tym warunkiem zgodziłem się zawrzeć umowę. Jeżeli to nie jest niedotrzymanie umowy to jak nazwiesz sytuację z samym odbiorem, gdzie bez osobnego pisma odmówiono mi wydania sprzętu. Jeżeli c+ była zmuszona limitować wydawanie odbiorników osobnymi wezwaniami to powininna przedstawić mi do zaakceptowania kolejny aneks znoszący zapis o odbiorze u dowolnego dystrybutora. Oczywiści żadnego aneksu nie było bo byłaby to furtka do zrywania umów(z której i tak bym nie skorzystał). Zastanawiałem się nad wniesieniem skargi na konsultanta,ale dałem sobie z tym spokój,bo od przedłużenia umowy (koniec lis09)do odbioru dekodera (09.04.2010)minęło ładnych kilka miesięcy ,a i tak nic bym na tym nie zyskał. Twoim stwierdzeniem "Dostaniesz taki jaki Ci obiecano"przeczysz samemu sobiepisząć dalej"firmie zwisa i powiewa czy masz 250gb czy 500gb".

Tak się składa że w wyznaczonym punkcie czekały pvr 250 i 500,ale w pierwszej kolejności wydawano 250 więc musiałem zaczekać kilka dni aż te się skończą. Przykro mi że cię zirytowałem,ale jeszcze raz powtarzam:przeczytaj DOKŁADNIE co napisałem zamiast ironizować. Jak więc widzisz mam powody by być nieufnym.Z twojego postu wnioskuję że masz w 100% pozytywne doświadczenia z bok,ale nie oznacza to że inni też muszą take mieć.

@taiszo,deadprince-faktycznie-moje niedopatrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, w tym konkretnym przypadku jestem w stanie Cie zrozumieć. Ale dopiero Twój ostatni post naświetla sytuacje. Po zeszłorocznej promocji grudniowej kiedy dekoderów nie było, faktycnzie można mieć takie odczucia jak Ty. Inna sprawa, że podobnie jak na umowach nowych i przy tych przedłużeniowych była informacjaz tego co kojarze, że dekoder będzie do najpóźniej do 3 płatnego miesiąca umowy.

Pisząc "Dostaniesz jaki Ci obiecano" nie mówie o wyjątkowych sytuacjach, które w każdej dużej firmie się zdarzają - nie dyskredytuj całości za jedno niedociągnięcie w powtarzam wyjątkowym okresie [ umowy z TV .. ]

Ogólnie jest tak jak napisałem - dział utrzymania abonenta przedłuża umowy skutecznie, co do dekoderów jest tak jak napisałem, problemów większych nie ma - nie widze powodu by dyskredytować całość, a taki był wydzwięk Twojego posta, za jedno specyficzne niedociągnięcie.

Doświadczenia z BOK mam duże i organoleptyczne = jestem zdania, że wszystko da się załatwić - tym bardziej jeżeli sprawa jest 'nagrana'.

ogólnie peace and love ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były problemy w okresie Gwiazdki z PVR-ami i nie wyrabiali się z produkcją, ale nie widzę powodu, żeby teraz do tego wracać i straszyć ludzi, którzy chcą przedłużyć umowę. Dekodery są i ci, co przedłużają dostają tylko Pace'y 500GB, 250GB już nie ma. No chyba że ktoś ma 250 na stanie, to może wymienić tylko wtedy, gdy jest jakaś usterka, ale o tym już było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie 8) Teraz dekoderów dostatek i produkowane są tylko 500 GB, więc w każdej chwili można sobie taki sprzęcik wynająć :D

 

P.S. Ja też myślałem że @Artut6436 pisze o sytuacji w chwili obecnej :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas przedłużania umowy dostałem zapewnienie od konsultanta, że będę płacił 86 zł/m-c w tym dekoder pvr gratis. po wejściu na ICA opłata wynosi 97,16 zł. zadzwoniłem dzisiaj do CTA i Pani poinformowała mnie, że w aneksie nie ma nic o darmowym pvr. mają przesłuchać moje rozmowy z konsultantem i wtedy stwierdzą, czy nie kłamę oraz czy będę miał ten dekoder za free. czy ktoś miał z Was taki przypadek i jak zakończyła się sprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Nie mówię o całej infolinii,wręcz przeciwnie,c+mocno zabiegała tą drogą coraz lepszymi warunkami umowy,czasem dzwonią z przyzwoitymi propozycjami. Nie mam nawet wielkich pretensji że na dekoder czekałem pół roku(mam na czym oglądać niestety w sd, w dodatku nie samą tv człowiek żyje).Po prostu ten jederaz dostałem nauczkę że lepiej przed zawarciem umowy móc przeczytać to na co się zgadzam a na co nie.

Jako ciekawostkę mogę jeszcze dodać że system c+ nie potrafi powiązać kanałów hd z typem dekodera:w umowie przedłużeniowej dodano mi kanały HD za które od listopada na fakturze pojawiło się naliczenie,mimo iż miałem sprzęt sd. Natomiast naliczenie za pvr pojawiło się dopiero po otrzymaniu sprzętu(na jedno i drugie 100%rabatu,więc obyło się bez reklamacji).

@deadprince-moim zamiarem nie było straszenie brakiem dekoderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jones 6

Poczekaj do końca miesiąca. Jak już pisałem wcześniej, standardowo w ofercie bezpłatnego PVR nie ma. Proponuje je konsultant za zgodą przełożonego, biorąc pod uwagę różne czynniki. Taki kupon rabatowy wędruje na biurko jednej z osób odpowiedzialnych za wprowadzanie kuponów rabatowych, ale takich kuponów jest baaardzo dużo i z różnymi rzeczami. Po prostu potrzebują czasu na wprowadzenie. Nie ma co się denerwować. Sygnałem alarmowym będzie to, jeśli przyjdzie Ci taka faktura - wtedy składaj reklamację i na pewno zostanie Ci po odsłuchaniu rozmowy ona uznana.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwagier wynegocjował nową umowę z Cyfrą:

Komfortowy+

Canal+ z opcją Canal+ HD

Stała opłata 70,80zł/mieś :jupi:

Co myślicie ?? :D

 

Mam taki pakiet tzn: Komfortowy+, 5 x HD, Filmbox, PACE PVR HD 10zł/m, Canal + z opcją HD, płacę za wszystko 70,90zł.

Umowę podpisywałem w grudniu więc teoretycznie w lepszym okresie.

Teraz wiem że gdybym zdecydował się wcześniej miał bym dekoder gratis na okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...