Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


czerstwy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, kisiel95 napisał(a):

CANAL+ robi to samo. Wskazuje, że na moim urządzeniu ma chodzić w 720p, a chodzi w 540p z ok. 1Mbit/s. Zgłaszane reklamacje i się nie poprawia. Mam gdzieś te otrzymywane 10 zł.

Viaplay miał awarie, ok parę razy było zgłoszone, teraz jest OK. Widzisz różnicę?

Kup nowszy telefon i nie taki jak obecnie za 500 zł🤣

Edytowane przez Kiler
Prowokowanie kłótni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...