arielko Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia (edytowane) Nie płacisz 10 lat za tem multiroom a tutaj teraz dostajesz nagrodę za tak długie użytkowanie. Czyli klienci nie są równi, korzystają z tej samej platformy i jeden ma za darmo a drugi musi za to płacić pomimo tego że do tej pory miał za free. Firma próbuje na klientach poprawić finanse. Jakie ma to znaczenie czy jesteś z dawnej cyfry czy z n jeśli miałeś za free to tak dalej powinno być Nie ładne traktowanie klienta Edytowane 13 Kwietnia przez Kiler Brak związku z tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Szkoda że nie szukałeś sprawiedliwości gdy miałeś za free a inni płacili za to przez lata Ty miałeś za free to musi tak być dalej a inni niech płacą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi