Skocz do zawartości
  • 0

Cyfra i Polsat w jednym?


sylverpati
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

 

chciałabym zakupić tuner HD, który będzie obsługiwał jednocześnie karty Cyfrowego Polsatu i Cyfry+. Niestety jestem laikiem dlatego proszę o poradę, jaki model tunera byłby najlepszy (cena ok 400-600 zł). Interesuje mnie obsługa kanałów nadawanych w jakości HD, np. Canal + HD i możliwość nagrywania na zewnętrznym dysku/pendrive wybranych programów. Poza tym czytałam na forum o czymś takim jak moduły dostępu, czy w moim przypadku jest konieczny zakup owych modułów? A jeśli już tak to tu również mam pytanie jaki model/producent?

 

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za może banalne pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Rzeczywiście sprawa jest banalna a takich dekoderów jest kilka. Proponuję obejrzeć sobie dekodery na Stronie Hollex.pl a tam jest dużo napisane co potrzeba do odbioru czego. Zawsze Polsat musi pracować w dedykowanym module (zakupionym razem z kartą). Cyfra może działać w czytniku kart uniwersalnym lub dedykowanym. Wszystkie mozliwe konfiguracje są opisane w opisach tunerów a jeśli chodzi o same spostzreżenia użytkownikow mozna je poczytac na tym forum w dziale: Odbiorniki Cyfrowe . Troszeczkę czytania nigdy nie zaszkodzi a nawet pomoże w optymalnym wyborze. Przed zakupem każdego dekodera czytam posty użytkowników tego tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam.

 

Dołączę się do tematu, bo nie ma sensu zakładać nowego, a temat jest podobny.

 

Otóż, chce pon jeden konwerter podłączyć dwa dekodery, oczywiście nie będą chodzić razem, tylko będę jeden włączał a drugi wyłączał.

Wyszukałem taką przejściówkę http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=109&id=888, Będzie dobra? Czy jednak trzeba inną dać?