Skocz do zawartości

Zwrot dekodera


marcinq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

rozwiazalem umowe z CP. Wygasa za kilka dni. Mam problem ze zwrotem sprzetu. W COK uslyszalem, ze nalezy wyslac go w ciagu 30 dniu pod adres Polsatu. Uwazam, ze jest to niedopuszczalna regulacja. Umowa zostala podpisana w autoryzoawnym POK i wg mnie tam nalezy tez zwrocic sprzet. Czy slyszeliscie juz moze o interwencjach UOKiK w tej kwestii? Zamierzam skontaktowac sie ww instytucja. Jakie sa wasze doswiadczenia w tej sprawie?

 

Jeszcze jedno pytanie. Na innych forach, przeczytalem kilka watkow traktujacych o zwrocie sprzetu w telewizji kablowej i podobnych podmiotach. Mowa byla m.in. o, i tu uwaga, OPAKOWANIACH! Za brakujace opakowanie podmiot zadal 50PLN! Jaki zestaw wymaga CP?

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacje wolnorynkowe, w wiekszosci przypadkow opierajace sie na zdrowym rozsadku. Wypozyczam cos gdzies, i mam dobre prawo zworcic wypozyczony przedmiot w tym samym miejscu. Widac CP nie stosuje takowych praktyk. Czy nie sa to ukryte koszty, o ktorych CP nie wspomina przy okazji podpisania umowy? A to jest juz niedozwolona praktyka... czy sie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę aby założyciel tematu zacytował fragment ze swojej umowy oraz regulaminu traktujący o zasadach, formie rozwiązania umowy oraz rozliczenia się ze sprzętem.

 

Tak nawiasem mówiąc to wątek do zamknięcia (są ku takim sprawom poświęcone inne, istniejące wątki) ale niech sobie jeszcze pobędzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega Corsini chyba jest na etacie w CP, albo stara sie o prace w APS :lol:

 

i nie rozumie, choc to jest oczywiste, ze jak sie u posrednika cos kupuje (np. w sklepie) to i przez tego posrednika sie zwraca niepelnosprawny towar

 

a w tym przypadku CP stosuje tani i bezczelny chwyt, polegajacy na zniechecaniu klienta do robienia paczki i wysylania Poczta albo Kurierem, co jest bradziej meczace niz zaniesienie trefnego tunerka w oryginalnym pudelku do APS

 

wstyd Kolego, ze taki kity wciskasz

:lol2:

 

 

mnie tez zrobili lekko w bambuko jak kupowalem E-717, sprzedawca nawet sie nie zajaknal, ze przelotka nie dziala, choc powinien to wiedziec, bo sam zachwalal Echostara jako majacy przelotke

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie dysponuje w tej chwili umowa. Nawet jezeli znajduje sie w niej takowe postanowienie, nie znaczy ze jest ono zgodne z obowiazujacym prawem konsumenckim. Dopoki zaden z bylych abonentow nie zasakarzy ww postanowienia badz to UOKiK badz to w sadzie, dopoty bedzie ono umieszczone w umowie. Ja ze swojej strony wysle dekoder przesylka (w koncu umowe w takiej postaci podpisalem), nie omieszkam jednak uczynic kilku rzeczy:

1. zwrocic uwage w UOKiK na zaistniala sytuacje

2. nie korzystac z uslug CP

3. odradzac innym z korzystania z tych uslug, wzglednie doradzac aby dokladnie sprawdzali warunki umowy i mieli pelna swiadomosc na co sie zgadzaja. Wynajalem swego czasu dekoder Cyfry+. Karte zostawilem dalej korzystam, dekoder zwrocilem do punktu sprzedazy, bez najmniejszych problemow!

 

Dziekuje za krytyczne uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie są fakty, jeżeli dekoder był dzierżawiony trzeba go odesłać pod adres:

 

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

z dopiskiem 'Magazyn' o ile dobrze pamiętam.

 

Natomiast jeżeli dekoder został zakupiony - zatrzymujesz sprzęt.

 

Temat do zamknięcia - Corsini już napisał wszystko w tym temacie co było do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...