ania28 Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Panowie ma taki kłopot - dekoder Polsatu Evobox mini przestał działać, tzn w ogóle się nie chce włączyć. Umowę i dekoder dostałam w salonie stacjonarnym. Jak wygląda sprawa reklamacji? Czy mam to zgłosić w tym salonie, czy też w BOK dostanę dekoder zastępczy jak tamten będą naprawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Nikt ci nic nie będzie naprawiać, dostajesz nowy od ręki w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.