Skocz do zawartości
  • 0

jestem zielona - proszę o pomoc


akcent61
 Udostępnij

Pytanie

Witam :-)

Jestem kompletnie zielona w tej tematyce. Próbowałam coś poczytać,by zapoznać się z zagadnieniem,ale jest tego tak dużo,że nie wiem od czego zacząć.

Powiem krótko: ogromnie zależy mi na odbiorze programów anglojęzycznych, czyli z tego, co przeczytałam na forum najlepiej ustawić antenę na 28,2 E. Coś próbowaliśmy z mężem pokombinować, ale łapiemy tylko jakąś inną Astrę (same niemieckie programy +CNN). Od czego musimy zacząć? Mamy jakis stary dekoder. Podam,co jest na nim napisane: PACE MSS 220 SERIES. Talerz chyba standardowy. Czy przy takim sprzęcie jest to możliwe? Mieszkamy na pn-zach Polski. Serdecznie pozdrawiam i będę bardzo wdzięczna za pomoc i wskazówki. Przepraszam, jeśli powielam wątek, ale naprawdę nawet po przeczytaniu paru wątków nie wiemy jak się do tego zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

aha :oops:

no to mam jeszcze tuner Philips DV3, chyba został nam po Cyfrze+, a co do anteny, to jest na niej napisane ALPS, została po porzednich właścicielach (może mieć ok 8lat?,ale nie jestem pewna)

i jeszcze jedno: oddaliśmy kartę po zakończonej umowie, więc czy tuner będzie działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

hmmm....z tym tunerem po cyfrze + to nie wiem czy na takie wycieczki można się wybierać na 28E, polecałbym takie coś

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=14&id=848

i pozycjoner żeby dobrze namierzyć satelitę

http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=7&id=89

wiem, trochę drogie to oglądanie zaczyna się robić, ale jak się dobrze zainwestuje to na parę lat starczy, w razie jakichkolwiek wątpliwości można się zwrócić do bardziej doświadczonych użytkowników z pomocą, bo tutaj są naprawdę świetnie poinformowani mili ludzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0