kikos Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jaki jest numer do duk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 222127128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikos Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ok. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dotychczas: Familijny max HD, Multiroom (moduł i HD 6000) do końca umowy 8 miesięcy pełnopłatnych.Po złożeniu wypowiedzenia: -Premium 5 mies gratis, -dekodery bez zmian, -umowa 12 mies, -multiroom 0 zł, - kolekcje VOD 151-169 za free na 5 mies -ipla mix gratis na 12 mies ... Dzisiaj identyczną wynegocjowałem dla rodziców Z tym,że pozostają przy pakiecie Premium(do następnego usuniętego kanału ) Dodatkowo do VOD i IPLIMix dostałem na okres promocji FilmBox Live-niestety bez HBO GO I również do nich sam zadzwoniłem,tak jak i przy negocjowaniu mojej umowy. Lepiej samemu dryndnąć niż czekać i się zdziwić,że umowa wygasła(zakładając,że chcemy renegocjować umowę),bo przy "takim" wysypie wypowiedzeń mogą nie zdążyć każdego ogarnąć :> Kolejna taka sama jak powyżej umowa została renegocjowana u panny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serewencik Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Mam pytanie z innej beczki. Wszyscy piszecie o wypowiedzeniu umowy z powodu love. Czy jes jeszcze czas na wysłanie takiego wypowiedzenia? A druga sprawa, słyszałem ze juz w trakcie umowy można "tak po prostu" przedluzyc sobie umowe. Jak to sie odbywa? Stara umowa sie anuluje i zaczyna sie nowa? I czy oferty sa wtedy mniej wiecej jak dla nowych czy co innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minik971 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Czy jes jeszcze czas na wysłanie takiego wypowiedzenia? Do 20 grudnia 2013 r. wypowiedzenie musi dotrzeć do Cyfrowego Polsatu... Polecony priorytet powinien dojść na drugi dzień, więc czas jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 @serwancik Jak najbardziej można przedłużyć ale promocje zależą od tego ile zostało Ci do końca umowy. Promocje które są w wątku można otrzymać przy wypowiedzeniu umowy lub na jej koniec. W trakcie umowy bez wypowiedzenia kanału LOVE nie będzie mógł się zbytnio targować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Bez wypowiedzenia czy to na koniec umowy czy z powodu wycofania jakiegoś kanału nic nie osiągnie się. Wypowiedzenie to podstawa wtedy można dopiero zacząć się targować a im bliżej końca okresu rozliczeniowego tym "słoneczko" bardziej skore do negocjacji:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Do czasu. Aż nie wejdą na to forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Czy jes jeszcze czas na wysłanie takiego wypowiedzenia? Do 20 grudnia 2013 r. wypowiedzenie musi dotrzeć do Cyfrowego Polsatu... Polecony priorytet powinien dojść na drugi dzień, więc czas jest. Data 20. grudnia 2013 r. t.j. ostatni termin wysłania przesyłki (stempel pocztowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie liczy się stempel pocztowy tylko data dostarczenia do cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McRochu Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Do czasu. Aż nie wejdą na to forum. Jak wejdą to co ? zaczną specjalnie nie proponować dobrych warunków i na własną rękę tracić abonentów ? ciekawy tok myślenia. Solorz na pewno teraz siedzi i przeszukuje internet szukając przyczyn nagłego masowego wysyłania wypowiedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minik971 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Do czasu. Aż nie wejdą na to forum. Jak wejdą to co ? zaczną specjalnie nie proponować dobrych warunków i na własną rękę tracić abonentów ? ciekawy tok myślenia. Solorz na pewno teraz siedzi i przeszukuje internet szukając przyczyn nagłego masowego wysyłania wypowiedzeń. Czy dla konsultantów z DUK nie jest to korzystne? Jakieś premie za utrzymanych klientów? Jak myślicie, zadzwonić samemu, czy czekać aż zadzwonią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Solorz na pewno teraz siedzi i przeszukuje internet szukając przyczyn nagłego masowego wysyłania wypowiedzeń. No właśnie. Z tego forum widać wyraźnie, że większość wypowiedzeń to chęć ugrania nowych, lepszych warunków. Ciekawe jak się wobec tego zachowa Solorz? Ja bym wszystkich którzy składają takie wypowidzenia olał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgadza się.Ale nie sądzę,żeby zaryzykowali możliwość utraty klienta ;-D Bo zawsze można zrezygnować z obecnej umowy i wziąć nową,kolejną niekoniecznie z dużo gorszymi warunkami.Przede wszystkim na niekorzyść jest długość umowy,ale dzięki temu więcej darmowych miesięcy. A w okresie "promocyjnym" znowu może wypaść jakiś gwarantowany program ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 co to za biuro utrzymania stalego klienta? jak nie chca ze stalym klientem rozmawiac o ofertach , wysylajac wypowiedzenie automatycznie jestem teaktowany jak nowy /stary/ klient , dla stalych klientow , ja 8 lat dzis i zawsze bylo zero premii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie liczy się stempel pocztowy tylko data dostarczenia do cp A co czy CP nie obowjązują ogólne przepisy , abonent ma 1 mies. na wysłanie wyp. w tym wypadku od 20.11.2013r. do 20.12.2013r. i ta data nadania właśnie jest wiążąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Tak już jest w tej platformie i u konkurencji jest tak samo. Bez wypowiedzenia nic ciekawego nie proponują @jurek1 nie wiem dlaczego tak jest ale liczy się data dostarczenia do cp. Dlatego wypowiedzenie wysyła się za potwierdzeniem odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 @marceli8866. Ten temat o wys. wyp. był wałkowany na forum nc+ i tam decydował stempel, jak może nadawca przewidzieć kiedy odbiorca otrzyma przesyłkę , dlatego to jest takie ważne żeby data nadania była jak w tym przypadku 20 a nie np. 21 grudnia ,a kiedy oni odbiorą to sprawa poczty i adresata CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 To w cp jest inaczej Mogę się mylić . Niech wypowiedzą się znawcy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 A co będzie jak panienka z okienka przybije stempel, a zapomni wrzucić do wysylki tylko zatrzyma pod biurkiem, tak jak to miał już jeden nasz user?. Też wypowiedzenie wazne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 To panienka z okienka może nieumyślnie stać się abonentem CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Oczywiście wypowiedzenie będzie ważne. Tylko zostanie przyjęte w późniejszym okresie rozliczeniowym. Dlatego zawsze warto zadzwonić i upewnić się, że wypowiedzenie dotarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Czyli liczy się stempel czy data dostarczenia ? Bo już sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 W tym przypadku data 20.12. jest ostatnim dniem na wysłanie wyp. a nie dostarczenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.