Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam że nie na temat, ale nie wiedziałem gdzie umieścić to pytanko do ludzi z APS-u POLSAT.

Ostatnio na Allegro, pojawiło sie wiele ofert, w których dostępny jest dekoder mini z full pakietem na 6 miesięcy w cenie od 120 do 169 zł. Po tych 6 miesiącach, polsat odłączy sygnał, jesli nie zacznie sie płacić za pakiety. Czy to jakaś promocja polsatu na prepair. Dużo jest takich ofert, więc prosiłbym o podpowieć, gdyż z chęcia wziąłbym taki dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder w ofercie pre-paid można było kupić więc równie dobrze można go sprzedać, myślę że nasilenie ofert na allegro dekoderów mini wynika z tego, że od świąt dekoder jest dodawany gratis z opłaconym z góry abonamentem do drugiego dekodera, na którego klient podpisuje umowę. Nie widzę przeszkód żeby taki dekoder nabyć, warto jednak zwrócić uwagę, że sprzedawca z allegro, po dokonaniu sprzedaży nadal w oczach CP pozostaje właścicielem dekodera z kartą, jemu będą wysyłane promocje, również jedynie on będzie mógł np. podpisać porozumienie lojalnościowe lub dokupować pakiety. Jeżeli więc chcesz mieć pełną kontrolę nad zakupionym dekoderem i móc korzystać z promocji w przyszłości, warto zgłosić do CP chęć zmiany właściciela, nie powinni robić z tym problemu bo sam kiedyś o to pytałem w BOKu. Nie wiem dokładnie jak wygląda ta procedura, ale warto po dokonaniu zakupu zgłosić się do CP lub powiedzieć o tym sprzedawcy z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... myślę że nasilenie ofert na allegro dekoderów mini wynika z tego, że od świąt dekoder jest dodawany gratis z opłaconym z góry abonamentem do drugiego dekodera, na którego klient podpisuje umowę.

 

Wszystko się zgadza, tylko czy drugi dekoder nie otrzymuje się czasem w opcji użyczenia i po ewentualnej rezygnacji z CP trzeba go zwrócić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad otrzymał dzisiaj list od Cyfrowego Polsatu w którym było napisane że za płacenie rachunków w terminie zostaje mu do końca umowy obniżony abonament za pakiet Familijny. Zostało mu pół roku, dwurocznej umowy, i przez te pół roku zamiast płacić 37.90, będzie wnosił opłatę miesięczną w wysokości 24.70zł.

 

Ja normalnie byłem w szoku jak to zobaczyłem, jednak ich na coś stać, szkoda że nie wszyscy mogą na to liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

do tej pory tylko przeglądałem to forum, ale mam problem i chcę się podzielić nim z Wami. Otóż, 10.01.2010 upływał termin mojej umowy z CP na pakiet familijny, w listopadzie wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy. Poinformowałem CP o tym fakcie również przez iCOK z zaznaczeniem, iż jestem zainteresowany przedłużeniem umowy z wyższym abonamentem, prosiłem o kontakt z Działem Utrzymania Klienta. Dokładnie 02.12.2009r. zadzwoniła miła pani Ola i zaproponowała mi satysfakcjonujące mnie warunki nowej umowy. Poinformowała mnie, że CP ma 21 dni na dostarczenie mi kurierem nowej umowy i dekodera. Oczywiście do dziś Kurier nie dotarł. Dzwoniłem na Infolinie wielokrotnie, tłumaczenia za każdym razem dość dziwne, a to okres świąteczno - noworoczny, a to inwentaryzacja magazynów blablabla.

 

Czy Kurier dotrze w tym roku? :) Miał ktoś z Was podobne doświadczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z Was podobne doświadczenia ?

Tak, ja mam ten problem od grudnia. Czekam od grudnia na nową umowę - pakiet mini. Do dzisiaj nie dostałem, a ciągle przychodzą mi powiadomienia o ponagleniu zapłaty 37,90 - a przeciez umowa teoretycznie mi się skończyła - wypowiedzenie dotarło... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja prosiłem o aneks na Mini (z F+ HBO) jeszcze w listopadzie. I błyskawicznie, już po 1.5 miesiąca :lol2: dostałem pocztą dokumenty do odesłania (mini na 24m-ce, pierwsze 3 m-ce gratis + F przez 2 m-ce gratis). W międzyczasie wysłałem ze 2 maile z przypomnieniem, bo tez zależało mi na szybkim załatwieniu sprawy ze względu na wysoki abonament i już kupiony pakiet C+. Miła pani nawet oddzwoniła jakoś w grudniu i poinformowała, że "już wysyłają aneks" i z tytułu ze już tak długo czekam sama zaproponowała że wpłata za grudzień zostanie obniżona do ceny pakietu Mini (9.90 zamiast 57.90 za F+HBO). Ponieważ aneks przyszedł dopiero w połowie stycznia i nie było w nim ani słowa o wstecznym obniżeniu ceny pakietu myślałem, że nie wyegzekwuję tego, pomimo to aneks podpisałem i wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru (chciałem uniknąć rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego za 57.90). Tu nastąpił mały zgrzyt, bo oczywiście, pomimo że CP dostał aneks kilka dni przed terminem to oczywiście jego termin obowiązywania wpisali do systemu z końcem lutego, więc byłem nękany SMSam z przypomnieniami o płatności. Napisałem reklamacje przez ICOK, która została uwzględniona łącznie z w/w grudniową płatnością. Tym sposobem mam mini od marca z 3 miesięcznym okresem bez opłat (w tym F przez 2 m-ce)+ nadpłatę na koncie wystarczającą na kolejne 3 miesiące, oraz za styczeń i luty zapłaciłem po 9.90 za pełen pakiet F+HBO :brawo:

Generalnie duży minus za bałagan w CP oraz opóźnienia, oraz jeszcze większy plus za podejście proklienckie i pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP ze swoimi klientami leci w kuli.

Dzwoniłem teraz do CP sprawdzić status wysłania do mnie dekodera i się dowiedziałem ze jeszcze nie został wysłany i nadal leży se w magazynie a mówiono mi tydzień temu ze do piątku zostanie wysłany i będę mieć go w piątek. Moim zdaniem CP sobie nie radzi z taka duża liczba abonamentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem, od 20 grudnia czekam na nową umowę i dekoder , za każdym razem słyszę że nie został jeszcze wysłany , ostatnio panienka na infolinii obiecała to przyspieszyć, ale widać jakoś im chyba nie zależy na stałych abonentach. Cała sytuacja jeden wielki absurd a wystarczy poświęcić 15 minut by sprzęt wylądował u klienta max po 4 dniach od zgłoszenia !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm wczoraj dzwoniłem po raz n-ty i tym razem pan sam się zdziwił, że to tak długo trwa więc postanowił nadać sprawie "specjalny" priorytet i poinformował, że w ciągu 48H ktoś się ze mną skontaktuje... w sumie też otrzymałem przed Świętami jakieś dokumenty do podpisania, ale na 100% nie było to co wynegocjowałem z Działem Utrzymania Klienta, więc po rozmowie z Infolinią zlekceważyłem pisemko.... a dziś okrągła rocznica, równe 2 miesiące od wynegocjowania przedłużenia umowy a kurier pewnie jedzie przez Władywostok :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na co czekała Twoja siostra? Wpłacasz 5,20 i w następnym okresie rozliczeniowym masz "Bajeczkę". bez żadnego dzwonienia, podpisywania i.t.p.. Pakiety tematyczne w CP działają na zasadzie pre-paidu. Najlepiej płacić razem z "Familijnym" poprzez "płatności elektroniczne" w ICOK. Zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...