Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak szanowni koledzy kto chce niech bierze ''super crazy ofertę łamaną'' ;-) Jego sprawa ale jak by ktoŚ przeczytał to co napisał @bogdan425 to zrozumie jaka będzie jego wyjściową pozycja przy kolejnym aneksie i jak mu ''nc+'' to co @bogdan425 napisał zaproponuje to tez pewnie łyknie ;-)

 

Rewelacja sami skazujecie sie na pozycje przegraną w póżniejszych negocjacjach przy kolejnym aneksowaniu umowy ale to wasza sprawa.

 

Ja tym razem nie dam sie ''zmanipulować'' dobrym duszkom ITI podpowiadającym na forum najlepsze rozwiązania :mrgreen:

 

Pogadamy za jakis czas przy kolejnym aneksie ''kto na tym wygra a kto przegra'' :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Pamietajcie o jednym ''to sa wasze pieniadze które nc+ chce od was wydebić''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może jeszcze uruchomię Cinemaxy i Redlighta :D

Nie no, nie można być zachłannym.

Z drugiej strony mam teraz w promocji Filmboxy za 5 zł i podczas dotychczasowych kilku rozmów nikt mi go nie proponował.

W każdym razie stratny z uruchomieniem nie będę, bo warunkiem koniecznym jest dla mnie HBO przy godziwej umowie na cały okres, a jak nie to podziękuję.

Zastanawiam się czy propozycja stałej ceny za Comfort + Extra + 6 C+ + HBO na całą umowę za 65 zł będzie dla nich akceptowalna. Do tego multiroom przez 6 miesięcy za 0 zł (dekodery enkowe), a później 10 zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzych_krak zacytuje Ci część maila od konsultanta DUK ''Niestety oferty w stałej cenie nie ma i nie będzie. Problem jest taki że aby taka oferta powstała jest to kilka dni pracy dla całego zespołu programistów. Z dniem 3 marca zostały wprowadzone oferty „łamane” w różnych konfiguracjach które nasz zespół informatyków przygotowywał kilka miesięcy i nie będzie w tej kwestii żadnych zmian'' I to jest odpowiedz na moja sugestię w korespondencji e-mail iż zaakceptuje jedynie ofertę w cenie 59 zł w stałej cenie nie ''łamanej'' :mrgreen:

 

Mam czas do końca maja aby sie z nimi uzerać ale na pewno nie dam sie juz ''zmanipulować i wkręcic'' w abo za jedyne 79 zł z marną oferta ''jakościową nadawanie HD'' wersji ''nc+'' :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

@szunaj klego daj sobie spokój z zaczepkami mej osoby bo i tak mnie nie sprowokujesz do ''kopania sie'' z Tobą na moje czy Twoje racje bo nie zapomni ze to jest ''forum'' :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert po co znów rozdrapywac ta kwestię. Komu się podoba średnia (czyt. miesiące darmowe i wyższe abo), to wybierze tą ofertę. Komu się nie podoba, nie weźmie tej oferty. Nie nazywaj osób, którym oferta "średnia" jest na rękę 'dobrymi duszkam iti' bo część z tych osób pewnie wogóle nie wie co to jest ITI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert

Masz chyba jakąś fobię. Nikt nie będzie płacił więcej tylko dla zasady. To jest tylko telewizja, jeśli za 15 miesięcy oferta nie będzie odpowiadać to po prostu jej nie weźmiemy.

Weźmiecie,tak jak teraz bierzecie. Już iti w tym głowa aby tak namieszać w główkach, że pobłądzicie jak teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matematyki nie da się oszukać, no chyba, że ktoś liczyć nie potrafi.

 

@krzych_krak nie ma raczej jednego maila do DUK, bo te które ja spotkałem zaczynają się od imienia i nazwiska konsultanta. Prześlę Ci na PW ten z którym rok temu finalnie zakończyłem negocjacje, chociaż nie wiem czy pracuje dalej.

 

Przemyśl czy przebieranie nóżkami w kierunku oferty to dobre podejście do sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios matematyka jest prosta jak drut i może mieć z tym trudności tylko ktoś kto liczyć nie potrafi. Nie wiem dlaczego zakładasz, że ja uważam, iż to Ty masz z tym problem? To było tylko i wyłącznie generalne stwierdzenie a nie personalnie skierowany fakt. A już daleki byłbym od obrażania akurat Ciebie!

 

Natomiast uważam, że jednak musisz się na coś zdecydować, albo są jakieś FAKTY albo wyjdą przy kolejnym aneksowaniu. Coś co nie jest stwierdzone i nie miało miejsca faktem być nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert - skończ, bo zaśmiecasz tylko forum. Jak nie chcesz brać to nie bierzesz. Póki co jedyne oferty ze stałą cena to oferty za minimum 79zł. Wszyscy wiemy po co jest ta średnia i nie musisz nam tego uświadamiać w co drugim poście robiąc niepotrzebny śmietnik. Ten wątek powinien zawierać informacje o ofertach jakie otrzymali inni forumowicze, a ostatnio co wejdę to zamiast ofert widzę przepychanki słowne - z Tobą w roli głównej, dodatkowo obrażającego inne osoby.

 

Ja po wysłaniu wypowiedzenia miałem pierwszy telefon. Obecnie mam Canal+Silver 6xC+ Multiroom na zasadach cyfry i Pace PVR wszystko za 64zł/miesięcznie. umowa do końca maja.

 

Dwie propozycje:

 

1) Comfort+ Extra+ 3xC+ (filmowe) - 7 miesięcy za 49,90zł, 8 miesięcy za 64,90zł. Do tego 3xC+ sportowe gratis na 7 miesięcy. Jeżeli chciałbym je pozostawić to wtedy pozostałe 8 miesięcy za 89,90zł. Umowa na 15 miesięcy. Odrzuciłem.

 

2) Comfort+ Extra+ 6xC+ - 12 miesięcy za 49,90zł i 12 miesięcy za 79,90zł. Do tego HBO bezpłatnie na 9 miesięcy. Umowa na 24 miesiące. Średnio 64,90zł, czyli podobnie do tego co teraz płacę. Póki co odmówiłem

 

Do każdej z ofert oczywiście Multiroom i Pace PVR nadal za 0zł na cały okres trwania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy mój post, z opisem oferty

Witam,

temat obserwuję od blisko 90 stron.

Klient n.pl od 4 lat (specjalnie brana na poprzednie Igrzyska). Umowa do 23.04.2014

Aktualna oferta otrzymana po migracji do nc+: Pakiet CANAL+ Gold + Opcje dodatkowe: Filmbox, HBO. Dodatkowo Seriale+.

Od samego początku Dekoder 5720SX 500GB (rozszerzony z 250GB, po którymś z przedłużeń oraz kilku odwołaniach o niespełnionych warunkach).

W okolicach połowy stycznia zadzwoniła do mnie pani z nc+ z informacją, że już niedługo, już wkrótce kończy mi się umowa i mam 3 miesiące na wypowiedzenie (bujdy!). Przeprowadziła ze mną 'wywiad' co oglądam, czy ewentualnie pozbyłbym się czegoś, by mieć taką samą cenę. Odpowiedziałem: nie.

Po tym, skontaktowałem się na własną rękę z konsultantami. Zaproponowałem Comfort+ z HBO i C+ 6. Wyklikane na stronie pokazuje teraz 119PLN (wydaje mi się, że wtedy to było jakieś 139). Oficjalnie, poprzez rozmowę nic więcej nie uzyskałem.

 

Wypowiedzenie złożone 10.02.2014 w APS. Zaniosłem własne pismo. Dostałem potwierdzenie na piśmie wydrukowanym z systemu. Od razu zarejestrowane.

Kontakt z DUK, dziś 9.38 z tel 12 294 78 79.

Krótki opis rozmowy:

- Pan powiedział, że wypowiedzenie wisi w systemie, a że jestem dobrym klientem, to się do mnie zwraca z propozycją. To samo co mam, w tej samej cenie, od początku lutego na 12 miesięcy.

- Powiedziałem, że wolałbym coś mniejszego, bo interesuje mnie C+6 + HBO, bez seriali i Filmboksa, bo i tak nie mam czasu oglądać wszystkiego. Zrobiłem rozeznanie na rynku i w Netii mogę mieć takie coś za 64 PLN. Dodatkowo, sama telewizja naziemna w przypadku braku czasu, może wystarczyć.

- Pan powiedział, że przecież 89 to super oferta i powinienem brać.

- Odpowiedziałem, że w ten sposób licząc to rocznie wychodzi ~1000 PLN.

- Pan się zjeżył i powiedział, że tak to możemy przeliczać na dni, czy na minuty.

- Wkurzył mnie, zacząłem dyskutować, że w przypadku szukania oszczędności rezygnuje się z rzeczy, które są niepotrzebne, jak telewizja.

- Pan powiedział, że nie ma innej opcji, jak 89 PLN.

- Pożegnałem go uprzejmie.

 

Czytając forum zauważyłem, że pakiet na którym mi zależy krąży w okolicach 69 PLN, a zdarza się nawet 59 PLN. W związku z tym, wstrzymuję się z jakimikolwiek decyzjami, bo oferta na kolana mnie nie powaliła.

 

Nie potrzebuję kanałów dla dorosłych. Nie potrzebuję żadnych VOD (często i tak są to powtórki z C+ czy HBO). Nie potrzebuję dostępu do wszelkiego VOD przez net (może, gdyby net był szybszy ;P). Nie potrzebuję MR.

Czy mam nazbyt wygórowane wymagania, czy to może tak nc+ 'zależy' na klientach?

 

Miałem chwilę temu telefon z DUK.

Powiedziałem, to co napisane powyżej. Nie chcę Filmboksa. Przy okazji okazało się, że mam jeszcze jakieś VOD z których i tak nie korzystam oraz Seriale+. Zależy mi na C+ oraz HBO

Propozycja 1.

Odcinamy Filmboksa, Seriale+ oraz VOD, a zostawiam Comfort + Multi+ oraz C+ x6, C+ VOD i HBO za 79, na 15 miesięcy.

Poinformowałem w odpowiedz, że jeśli dostanę to za 69 na 15 miesięcy, to od razu biorę.

 

Propozycja 2.

Zostawiamy Filmboksa, wycinamy powyższe i HBO za 68,57 (mogę mylić grosze). Ponieważ zależy mi na C+6 oraz HBO, to powiedziałem, że nie.

 

Skończyłem rozmowę i chcę odciąć się od nc+ Jeśli jednak dostanę za 69 to zostawię umowę na najbliższy okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios, dlatego nie przyjąłem opcji na 79. Jak znajdzie się ktoś rozsądny za 69, to jak pisałem -- pewnie przyjmę.

Swoją drogą trochę byłem zaskoczony ciszą, która z ich strony panowała, a wszyscy na forum krzyczą o fafnastu telefonach dziennie. Po wypowiedzeniu kontakt był ze mną tylko raz, aż do dziś.

Pewnie teraz się zacznie, co też nie do końca mi się podoba, bo wolałbym raz, a dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...