Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis Dzien Wagarowicza - nie ryzykuj ze za 10 dni na wagary wybierze sie Twoja telewizja. Nie czekaj. Zadzwon, sprawdz oferte i podejmij decyzje. 122947879

 

Chyba zaryzykuję.

Też dostałem i zadzwoniłem. Rozmowa jak zawsze Comfort 39,90. Powiedziałem, że idę na wagary. Czasu coraz mniej i niestety chyba się pożegnam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

@szczelina jak zaczniesz negocjować warunki aneksu to będziesz mógł się wypowiedzieć i "pochwalić" swoją hiper -fajną i tanią ofertą.

Na razie zamilcz.Za darmo to w @... dają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca marca 2016. Telefon z numeru 12 294 78 79. Propozycja Extra z 8xC+, na całą długość umowy HBO oraz 100godzin w jakimś seriwsie vod za 79,90. Puki co odmówiłem, choć prawie prawie się zgodziłem. Do tej pory miałem Extra z 8xC+ za średnio 62 zł.

 

Myślę nad przejściem do CP w opcji Premium.

 

 

Myślę że przyjmę ofertę zaproponowaną przez NC+ którą powyżej przypominam. Mam pytanie jeszcze do wymiany dekodera, posiadam ultraBox+/ PVR ADB 5800SX, proponują mi wymianę na Turbobox lub Wifi Premium Box z opłatą comiesięczną w wysokości 5 zł. Nie chę płacić za wynajmem dekodera, znalazłem na stronie internetowej nc+ "Dekoder HD z WiFi" za który nie jest pobierana opłata, a mogę podłączyć swój dysk do tego dekodera. Konsultant twierdzi że nie ma możłiwości abym wymienił dekoder z dyskiem na taki bez dysku. Co zrobić w takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca marca 2016. Telefon z numeru 12 294 78 79. Propozycja Extra z 8xC+, na całą długość umowy HBO oraz 100godzin w jakimś seriwsie vod za 79,90. Puki co odmówiłem, choć prawie prawie się zgodziłem. Do tej pory miałem Extra z 8xC+ za średnio 62 zł.

 

Myślę nad przejściem do CP w opcji Premium.

 

A jaki miałeś wcześniej pakiet?

Bo mi nie chcą takiego dać. Twierdzą że dla mnie nie ma takiej propozycji. 

Czyli tutaj też jesteśmy podzielenie na pierwszą kategorię i drugą abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sprawdzilem w regulaminie, który dostalem do akceptacji i jest informacja, ze na caly okres umowy hbo jest za 0zl. Z tego co wyczytalem we wczesniejszych postach to chyba dobra oferta, nie?

Cześć,

dostałem ofertę 69,9 w tym 6x C+ i hbo na 24 msce. Brać czy da radę jeszcze coś urwać? :)

 

tjaa a świstak siedzi... pokaż screena to uwierzę inaczej zwyczajnie powiem, że ściemniasz "nowy kolego".

Nie ma takiej oferty.

Edytowane przez jackq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

 

Nc+ dzieli nas na gorszych i lepszych, a może inaczej normalnych i jeleni. Jedni dostają HBO za free a inni muszą za to płacić.

Na innych forach są screny propozycji do zatwierdzenia: extra+ 6c+ hbo za free na 24 miesiące multiroom satandart za 69,90 oraz to samo z 8C+ za 79,90.

Ale oczywiście nie dla wszystkich. Jesteśmy abonamentami pierwszej i drugiej kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jackq

Nie jest to jakaś super wyszukana oferta, więc nie wiem czemu mu nie wierzyć...

Nie bardzo z resztą jest się czym podniecać bo widocznie by utrzymać wysokie ceny zaczęli dorzucać HBO- co generalnie jest tanim chwytem, bo mam je od chyba 3 lat i na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy coś tam oglądałem... Generalnie mało hitów i często nawet przeglądając cały weekend nie ma czego nagrać nawet po nocach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos mi wytlumaczy co tam sie dzieje w tym NC+? Otoz konczy mi sie umowa w zamian za przedluzenie konsultant zaproponowal mi dodatkowo pakiet canal+ 6 kanalow za 20zl wiecej miesiecznie co daje 69zl. Po 1 dniu swierdzilam ze to slaba oferta bo kanaly sa beznadziejne wcale ich nie ogladam, Postanowilam zadzwonic i zapytac sie jak to odwolac. Po 1 probie kontaktu konsultan udawal ze zrywa polaczenie i sie rozlaczyl. Po drugiej probie konsultant stwierdzil ze juz nic nie da sie zrobic, ewentualnie moge zerwac umowe ale poniose kare. Jednakze jak pozniej sama odkrylam ze nie odeslalam im zadnego potwierdzenia ze sie zgadzam na te warunki co powinnam dokonac sms zwrotnym ktorymi nadeslali. Nowe warunki powinny sie automatycznie anulowac po 7 dniach bodajze. Jednak ze tak sie nie stalo dzis sprawdzila na w moim panelu klienta na stronie NC+ iz moja umowa zostala zaakceptowana. Czy ktos mi odpowie w jaki sposob zostala zaakceptowana? wyglada na to ze ktos albo podrobil umowe albo ukradl mi telefon i wyslal smsa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...