zuk87 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 byłoby miło jutro spróbuję zamówić i napisze czy się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 @tidzitsu - APS mają procedurę jak wydać klientowi dekoder zastępczy w zakładce Reklamacje, jeśli w zakładce wymiana nie jest to możliwe. Możesz poinformować pracownika APS, aby przejrzał archiwalne biuletyny w serwisie dla dystrybutorów lub zadzwonił do swojego RKS (Regionalnego Kierownika Sprzedaży) on na pewno wytłumaczy jak obsłuzyc prawidłowo klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Prosba o pomoc mam nadzieje ze ten temat jest ok dla mojego pytania: mam dekoder Mini, kumpel dał mi właśnie dekoder Samsung DSB-305G z wygasłą kartą. Spróbowałem odpalić na wygasłej karcie, i nic włożyłem moja coś tam migało w kreskach z sygnałem ale pokazał mi się błąd 09, dekoder zablokowany Jak rozumiem nie mogę sobie przełożyć karty z Mini do Samsunga, a czy mogę jakoś aktywować sobie ten nowy dekoder zeby chociaz smigal mi FTA ?? Nie na mnie byl on kupowany, czy ma sens do nich pisać i prosić o odblokowanie czy dać sobie siana i wywalić Samsunga ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Musisz zadzwonic do CP aby ponowili sygnal poniewaz dekoder pewnie dlugo byl nieaktywny i dlatego taki komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ok czyli nie muszę byc dawnym właścicielem dekodera zeby mi przywrócili sygnał?? co mam podać numer karty ?? Niech się upewnię Patryk, nie przejdzie przełożenie karty, mam dosyc tego mini moze Samsung bylby lepszy nie znam sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Nie musisz byc wlascicielem ale musisz posiadac podstawowe dane kolegi, tzn. imie, nazwisko itp, no i numer karty. Nie mozna przekladac kart z dekodera do dekodera poniewaz sa parowane z dekoderami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tidzitsu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 @tidzitsu - APS mają procedurę jak wydać klientowi dekoder zastępczy w zakładce Reklamacje, jeśli w zakładce wymiana nie jest to możliwe. Możesz poinformować pracownika APS, aby przejrzał archiwalne biuletyny w serwisie dla dystrybutorów lub zadzwonił do swojego RKS (Regionalnego Kierownika Sprzedaży) on na pewno wytłumaczy jak obsłuzyc prawidłowo klienta. szczerze mowiac mam juz dosc jezdzenia po aps, poszlo pisemko poleconym do cp w sprawie rozwiazania sytuacji. przeciez aps jest jak [beep]a od [beep]ia zeby pomoc klientowi, biorac pod uwage ze ten klient nie chce rozwiazywac umowy tylko chce im zaplacic no paranoja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyminer1950 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam, mam pytanie czy ktoś konfigurował może zestaw Echostara dvr 7400 hd z konwerterem monoblock Twin Maximum XO - 62 i anteną 90 Corab i czy miał z tą konfiguracją jakieś problemy (np komunikat : brak sygnału na LNB 1 przy paskach 95 % i 85 %) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Z konwerterami Maximum Monoblock jest problem z Echostarem DVR 7400 HD ponieważ mają one wbudowany przełączonik DiseqC 1.0 Wymień konwerter na taki, który ma wbudowany przełącznik DiseqC 1.2 Problem zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Mam dekodery F-300 , HD-5000,oba dekodery przy ręcznym wyszukiwaniu kanałów nie wyszukuje mi częstotliwości 12015 h 27500 (kanał fta, Jezeera Sport Global) natomiast przy automatycznym przeszukaniu satelity hotbird ten kanał ten zostaje wyszukamy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy .Mam czaszę 80cm moc sygnału 98 jakość sygnału 78. Natomiast samsung dsb 370g odszukuje ten kanał przy ręcznym i automatycznym przeszukiwaniu satelity. Może dekodery F-300, HD 5000 nie odbierają tej częstotliwości na ręcznym wyszukiwaniu kanałów ?Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheamus9119 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Spróbuj wpisać 12017 H 27500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tidzitsu Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 nadal sprawa nie rozwiazana. polsat do mnie pisze ze sprawa wyjasniona i zebym pojechal do aps odebrac dekoder. jade do aps i pan mi mowi ze nie ma takiej mozliwosci bo on nie ma takiej zakladki w systemie... no chora paranoja, w tym momencie jestem zdecydowany na rezygnacje z uslugi ze wzgledu na niezgodnosc z umowa. przejdzie to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 najpierw ponaglenie a potem rezygnacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 @tidzitsu - Co napisałem nieco wyżej odnośnie Twojego problemu? Pracownik APS ma dokonać wymiany dekodera poprzez zakładkę "Reklamacje DOK" w SOS a nie jak to zwykle się czyni przez zakładkę "Wymiana". Należy podać numery dekodera i karty wydanego w zastępstwie i informację, że klient oczekuje na ofertę bezpiecznie z CP. Jedyny minus takiej wymiany to dłuższy czas aktywacji dekodera zastępczego. Cała procedura została opisana w biuletynie CP do którego pracownicy APS mają dostęp w Serwisie dla Dystrybutorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnikPL Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam kupilem cyfrowy polsat z dekoderem hd5000. Wszystko sam podlaczylem i skonfigurowalem. Podlaczylem kablem hdmi. Wszystko jest okej ze wszystkim do czasu kiedy nie zmienie kanalu. Po tym dzwiek jest znieksztalcony i buczy. Gdy wlacze od nowa dekoder wszystko jest okej. Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Jak masz inny przewod hdmi to sprawdz na nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnikPL Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Kabel HDMI jest sprawny, bo oglądałem na nim filmy z laptopa przez ten kabel. Da się jakoś zrobić mix HDMI + dźwięk przez AV? Wiem, że HDMI ma od razu dźwięk, więc nie wiem czy to jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 można sygnał euro jest cały czas dostępny audio+video wystarczy podpiąc kablem euro-cinch i do zewnętrznych głośników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnikPL Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tak, tylko wtedy nie uzyskam jakości HD, na której mi najbardziej zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laza1313 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam ,mam pytanie zwiząne z TV LG Led i dekoderami Cp Echostar DVR-7400 HD i Cyfry plus Philips HD PVR 7201.Dlaczego przy ustawionej rozdzielczosci 1080i pokazują mi sie przez ułamek sekundy cieniutkie paski przy przełączaniu kanałów lub przy włączaniu menu ? na innych rozdzielczosciach mi sie to nie pokazuje .Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Mam dekodery F-300 , HD-5000,oba dekodery przy ręcznym wyszukiwaniu kanałów nie wyszukuje mi częstotliwości 12015 h 27500 (kanał fta, Jezeera Sport Global) natomiast przy automatycznym przeszukaniu satelity hotbird ten kanał ten zostaje wyszukamy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy .Mam czaszę 80cm moc sygnału 98 jakość sygnału 78. Natomiast samsung dsb 370g odszukuje ten kanał przy ręcznym i automatycznym przeszukiwaniu satelity. Może dekodery F-300, HD 5000 nie odbierają tej częstotliwości na ręcznym wyszukiwaniu kanałów ?Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 laza1313 jesli mówisz o ekranach LED, to one mają natywna roździelczość 1280x720, ustaw 720p i będzie OK, to prawdopodobnie wynika z faktu że przetwornik ma ustawioną taką roździelczość jako normalną roździelczośc pracy Teddy spróbuj wpisać częstotliwośc obok żądanej, prawdopodobnie masz nieprecyzyjnie ustawioną antenę, przy wyszukiwaniu automatycznym idzie tabela NIT a nie szuka po transponderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tidzitsu Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 @swojadroga - ale to chyba nie ja powinienem sie o to martwic prawda ? poza tym z tego co gosciu w aps powiedzial to "on nie ma zakladki bezpiecznie z cp w systemie" wiec co z tego ze ja mu mowie a on twierdzi ze tak sie nie da ? 6 razy w aps bylem, z czego dwa razy sciagalem siostre z pracy bo na nia dekoder. nie spotkalem sie jeszcze z takim oryginalnym podejsciem do klienta ktory chcial nawet zaplacic za cos co mu sie nalezy za free @CSA - ponaglen juz bylo tyle ze nie policze za pare miechow sie przeprowadzam w zasieg upc, wiec polsat to juz mnie grzeje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Dlatego się nie dziwię, że CP zamyka APS-y skoro nie potrafią pracownicy takich punktów prawidłowo obsłużyć klienta. Pracownik APS ma do pomocy Konsultanta Infolinii Dystrybutorskiej, Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz Dystrybutura, który wytłumaczy jak prawidłowo obsłużyć klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.