Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@tidzitsu - APS mają procedurę jak wydać klientowi dekoder zastępczy w zakładce Reklamacje, jeśli w zakładce wymiana nie jest to możliwe. Możesz poinformować pracownika APS, aby przejrzał archiwalne biuletyny w serwisie dla dystrybutorów lub zadzwonił do swojego RKS (Regionalnego Kierownika Sprzedaży) on na pewno wytłumaczy jak obsłuzyc prawidłowo klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosba o pomoc mam nadzieje ze ten temat jest ok dla mojego pytania:

 

mam dekoder Mini, kumpel dał mi właśnie dekoder Samsung DSB-305G z wygasłą kartą. Spróbowałem odpalić na wygasłej karcie, i nic włożyłem moja coś tam migało w kreskach z sygnałem ale pokazał mi się błąd 09, dekoder zablokowany

 

Jak rozumiem nie mogę sobie przełożyć karty z Mini do Samsunga, a czy mogę jakoś aktywować sobie ten nowy dekoder zeby chociaz smigal mi FTA ?? Nie na mnie byl on kupowany, czy ma sens do nich pisać i prosić o odblokowanie czy dać sobie siana i wywalić Samsunga ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie musisz byc wlascicielem ale musisz posiadac podstawowe dane kolegi, tzn. imie, nazwisko itp, no i numer karty.

Nie mozna przekladac kart z dekodera do dekodera poniewaz sa parowane z dekoderami. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tidzitsu - APS mają procedurę jak wydać klientowi dekoder zastępczy w zakładce Reklamacje, jeśli w zakładce wymiana nie jest to możliwe. Możesz poinformować pracownika APS, aby przejrzał archiwalne biuletyny w serwisie dla dystrybutorów lub zadzwonił do swojego RKS (Regionalnego Kierownika Sprzedaży) on na pewno wytłumaczy jak obsłuzyc prawidłowo klienta.

 

szczerze mowiac mam juz dosc jezdzenia po aps, poszlo pisemko poleconym do cp w sprawie rozwiazania sytuacji.

przeciez aps jest jak [beep]a od [beep]ia zeby pomoc klientowi, biorac pod uwage ze ten klient nie chce rozwiazywac umowy tylko chce im zaplacic :D no paranoja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekodery F-300 , HD-5000,oba dekodery przy ręcznym wyszukiwaniu kanałów nie wyszukuje mi częstotliwości 12015 h 27500 (kanał fta, Jezeera Sport Global) natomiast przy automatycznym przeszukaniu satelity hotbird ten kanał ten zostaje wyszukamy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy .Mam czaszę 80cm moc sygnału 98 jakość sygnału 78. Natomiast samsung dsb 370g odszukuje ten kanał przy ręcznym i automatycznym przeszukiwaniu satelity. Może dekodery F-300, HD 5000 nie odbierają tej częstotliwości na ręcznym wyszukiwaniu kanałów ?Proszę o odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal sprawa nie rozwiazana. polsat do mnie pisze ze sprawa wyjasniona i zebym pojechal do aps odebrac dekoder.

jade do aps i pan mi mowi ze nie ma takiej mozliwosci bo on nie ma takiej zakladki w systemie...

no chora paranoja, w tym momencie jestem zdecydowany na rezygnacje z uslugi ze wzgledu na niezgodnosc z umowa. przejdzie to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tidzitsu - Co napisałem nieco wyżej odnośnie Twojego problemu? Pracownik APS ma dokonać wymiany dekodera poprzez zakładkę "Reklamacje DOK" w SOS a nie jak to zwykle się czyni przez zakładkę "Wymiana". Należy podać numery dekodera i karty wydanego w zastępstwie i informację, że klient oczekuje na ofertę bezpiecznie z CP. Jedyny minus takiej wymiany to dłuższy czas aktywacji dekodera zastępczego. Cała procedura została opisana w biuletynie CP do którego pracownicy APS mają dostęp w Serwisie dla Dystrybutorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kupilem cyfrowy polsat z dekoderem hd5000. Wszystko sam podlaczylem i skonfigurowalem. Podlaczylem kablem hdmi. Wszystko jest okej ze wszystkim do czasu kiedy nie zmienie kanalu. Po tym dzwiek jest znieksztalcony i buczy. Gdy wlacze od nowa dekoder wszystko jest okej. Jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam pytanie zwiząne z TV LG Led i dekoderami Cp Echostar DVR-7400 HD i Cyfry plus Philips HD PVR 7201.Dlaczego przy ustawionej rozdzielczosci 1080i pokazują mi sie przez ułamek sekundy cieniutkie paski przy przełączaniu kanałów lub przy włączaniu menu ? na innych rozdzielczosciach mi sie to nie pokazuje .Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekodery F-300 , HD-5000,oba dekodery przy ręcznym wyszukiwaniu kanałów nie wyszukuje mi częstotliwości 12015 h 27500 (kanał fta, Jezeera Sport Global) natomiast przy automatycznym przeszukaniu satelity hotbird ten kanał ten zostaje wyszukamy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy .Mam czaszę 80cm moc sygnału 98 jakość sygnału 78. Natomiast samsung dsb 370g odszukuje ten kanał przy ręcznym i automatycznym przeszukiwaniu satelity. Może dekodery F-300, HD 5000 nie odbierają tej częstotliwości na ręcznym wyszukiwaniu kanałów ?Proszę o odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laza1313 jesli mówisz o ekranach LED, to one mają natywna roździelczość 1280x720, ustaw 720p i będzie OK, to prawdopodobnie wynika z faktu że przetwornik ma ustawioną taką roździelczość jako normalną roździelczośc pracy

 

Teddy spróbuj wpisać częstotliwośc obok żądanej, prawdopodobnie masz nieprecyzyjnie ustawioną antenę, przy wyszukiwaniu automatycznym idzie tabela NIT a nie szuka po transponderze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga - ale to chyba nie ja powinienem sie o to martwic prawda ? poza tym z tego co gosciu w aps powiedzial to "on nie ma zakladki bezpiecznie z cp w systemie" wiec co z tego ze ja mu mowie a on twierdzi ze tak sie nie da ? 6 razy w aps bylem, z czego dwa razy sciagalem siostre z pracy bo na nia dekoder. nie spotkalem sie jeszcze z takim oryginalnym podejsciem do klienta ktory chcial nawet zaplacic za cos co mu sie nalezy za free :)

@CSA - ponaglen juz bylo tyle ze nie policze :)

 

za pare miechow sie przeprowadzam w zasieg upc, wiec polsat to juz mnie grzeje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego się nie dziwię, że CP zamyka APS-y skoro nie potrafią pracownicy takich punktów prawidłowo obsłużyć klienta. Pracownik APS ma do pomocy Konsultanta Infolinii Dystrybutorskiej, Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz Dystrybutura, który wytłumaczy jak prawidłowo obsłużyć klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...