Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli masz własny dekoder do cyfry?w takim wypadku uważam,że powinni ci sprzedać dwa dekodery......ale przecież jest infolinia,można sprawdzić u źródła i wwypadku problemów w bok-u możesz się powołać na tę rozmowę.Ja kiedyś miałem taki sam problem i uzyskałem sagemcoma i Pace SD,a też miałem starego PHILIPSA 6201 zakupionego w innej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będą jakieś modyfikacje opcji multiroom po połączeniu z N. Cyfra mogłaby podpisać umowę np. z producentem Clone i w swoim multiroomie stosować podobą metodę. I operator by zyskał (ukrócenie możliwości potencjalnych wyłudzeń) i abonent (serwis i wsparcie techniczne od operatora w przypadku wystąpienia problemów).

Obecny system 2 kart jest najlepszy z możliwych z punktu widzenia abonenta ale najgorszy z pkt. widzenia operatora, który nie ma praktycznie żadnej kontroli. Ponadto jeszcze niektórzy abonenci swoimi pytania o możliwość wykorzystania multiroomu "setki kilometrów dalej" niejako prowokują operatora do wprowadzenia ograniczeń. Wprowadzenie modelu bezprzewodowego z ograniczonym zasięgiem działania byłoby dobrym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Przeczytałem te kilkadziesiąt ostatnich stron i nie do końca wiem jak to załatwić. Mam MR z promocji z TV. Okres minimalny kończy mi się 31 grudnia. Problem jest taki, że drugi moduł MR jest dość zużyty. Wsadzam go do dekodera i raz się pali zielona dioda, ale pisze że karta uszkodzona, raz w ogóle nie łapie, a kilka razy działa normalnie. Przez te prawie dwa lata pady są już dość mocno wytarte. Pojechałem do przedstawicielstwa c+ i mi nie wymienili na nowy moduł bo on czasami działa i jak będą chcieli ich sprawdzić i moduł zadziała to dostaną karę. No ok, ale czasami muszę wachlować kilka minut żeby załapało... Kazano mi pisać pismo do Warszawy i jak będzie zgoda to wymienią...

Nie podoba mi się takie podejście. W związku z tym chcę wymienić oba moduły na karty. Jakie mam możliwości? Przez te zużycie modułu II udowodniłem, że korzystam z tego w domu a nie na odległość... Boję się o swój sprzęt, jak wygląda tak samo jak te pady na tym module to dzięki... [beep]ne rozwiązanie. Gdzie mam pisać, do kogo się zgłosić? Na pewno będzie to mój warunek przedłużenia umowy. W tej chwili konsultant mi mówi, że jedyna możliwość to rezygnacja z MR i wzięcie choćby na drugi dzień spowrotem. Wtedy dostanę drugą kartę... Ale nie mogę zrezygnować z MR w tej umowie - dlaczego nie wiem.

No to jakie są opcje? Podobno wymianę modułów na karty blokuje system. Ok, ale mój kumpel z taką samą umową [w innym mieście] wymienił moduły na karty bez gadania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to,że jak teraz zrezygnujesz z MR,to przy następnej aktywacji,ta opcja będzie już płatna,jest tylko problem czy za 15 zł,czy też 10 zł.Moim zdaniem zrób tak......w tym miesiącu,pod koniec oddaj karty,jednoczesnie wyślij rezygnację i czekaj na ofertę ze strony operatora.Może będziesz musiał płacić jednak za te dwie karty,ale ugrasz coś na pakiecie,lub opcjach.Wyznacz sobie jakiś limit cenowy i opcję,która cię najbardziej interesuje i działaj.Obecnie szykują się duże zmiany,więc będzie wiele możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co oddawać karty i płacić za grudzień? Napisz rezygnację z dopiskiem o problemach z kartami a z pewnością do Ciebie zadzwonią, i to szybko !

Bądź przygotowany do rozmowy.Ja przy takim manewrze ostatnim razem, przedłużyłem umowę dopiero po trzecim telefonie z ich strony i sporo ugrałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...