Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hahahahaha... napisałem tak bo jestem tu codziennie i temat HBO i Multiroomu już był poruszany milion razy. Może wy przeczytajcie więcej niż 3 ostatnie strony :read::read::read:

 

W aneksie macie dokładnie napisane w pkt.2. Nie pamiętam dokładnie ale idzie to tak: "Multiroom 2x40" z rabatem na 100% miesięcznej opłaty bla bla na okres 18 miesięcy." Nie ma nic o jakiś dziwnych połączeniach z HBO!!!! Niektórzy wył. HBO przy podpisywaniu umowy i jakoś dostają Multiroom. Ludzie naprawde przeczytajcie ostatnie 20 stron albo chociaż od daty wejścia promocji i to nie tylko w dziale Mutliroom ale i w promocjach i innych i dopiero zabierajcie głos.

Nie siejcie paniki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla niedowiarków napisałem maila do cyfry i taką oto dostałem odp:

 

"informacje@cyfraplus.com.pl do mnie

pokaż szczegóły 14:14 (5 godz. temu)

Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że odłączenie opcji premium HBO nie spowoduje utraty zniżki na usługę Multiroom.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Artur Żochowski

 

Dział Relacji z Abonentami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A jak tam Multiroomy! Już są? Osobiście za nimi nie tęsknię. Wolę drugą kartę.

W umowie mam tak zapisane, że do końca marca mam wymienić drugą kartę na Multiroom. A jak jest u was? Macie taką samą przypadłość.

W ogóle już są! Czy jeszcze ich nie ma? Raczej niech tak już zostanie :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marten, ale mowisz o philipsie?:D

czy ktoś używa sagema do drugiej karty multiroom? i czy nalicza mu się czas w czasie spoczynku czy tylko podczas oglądania na nim?

 

 

i jeszcze jedno jak wygląda sprawa dostępności multiroom? dalej nie ma czy ktoś już wymienił dwie karty na to urządzenie ?

 

Szukam odpowiedzi jak wyżej

czy może już ktoś testował multirooma i Sagema za 1 gr czy nalicza czas po przejściu w stan uśpienia ?

a może ma ktoś Ariva 100 lub 200 i czy naliczają czas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam takie problem

gl moduł mi dziala mruga na czerwona i dostęp do kanałów jest natomiast naladowalem dodatkowa karte dioda swieci sie na zielona ale nie ma obrazu na tv ?? zepsul sie ?

mam zaleglosci wobec cyfry ale juz nie wielkie i pisali ze ogranicza mi dostep do kanalow jak nie zaplace zaleglosci , czy cyfra moze ograniczyc dostep na dodatkowej karcie multiroomu ?? ,dzieki za jakies sugestie w tej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maestro mam podobny problem do ciebie na głównej karcie wszystko zaświeciło a na tej dodatkowej świeci, ale żaden kanał niedostępny

 

he dobre zagrykwa cyferki kiedy im zalegałem pieniądze za abo nawet sporo to raz sie odezwali żeby spłacić zaległość kiedy sie zainteresowalem i zplacilem część zaleglosci ,obecnie zostalo mniej niz sto zl to mnie odlaczyli ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

 

pewnie podpisales umowe na multiroom i dostales forzmularze wydania kart tam sa numery kart wpisz numer z gl modulu a haslo takie same jak miales wczesniej,

na karcie gl modulu masz nr ten pod kodem kreskowym ale wpisujesz chyba bez tych dwoch ostatnich cos sa lekko przesuniete s, pokombinuj moze zaskoczy ,u mnie tak poszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi o to ze jak wpisuje nr abonenta i hasło to pojawia mi się bład ze złe hasło lub numer abonenta... ma to chyba związek z tym ze mam nowe karty( czyli moduły multiroom) i nowe nr tych kart dlatego nie moge wejsc na swoje konto... a jak chce stworzyc nowe konto to podaje ze złe dane.. i tym samym nie dam rady się tam w ogóle dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma związku. Zmienią Ci się jedynie dane w zakładce "sprzęt". Musisz coś źle wpisywać w polu "nr abonenta" lub "hasło"

 

Edit: może dlatego nie możesz wejść

3. ZABLOKOWANIE I ODBLOKOWANIE DOSTĘPU DO SERWISU ICA

W przypadku pięciokrotnego, błędnego wprowadzenia danych do ekranu logowania lub kilkudziesięciokrotnego kliknięcia w jedną stronę, dostęp do serwisu ICA zostaje zablokowany. Przywrócenie dostępu do serwisu nastąpi po upływie 24 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...