Skocz do zawartości

nBox i nBox Recorder - problemy, oceny, komentarze


LukWil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od paru dni mam nbox recoder telewizji n. Niestety mam problem z przesłaniem sygnału. Po podpięciu z telewizorem (Sony KDL 37W5720)) kablem hdmi po każdym wyłączeniu telewizora w tryb standby tracę sygnał. Pomaga jedynie restart dekodera lub wyjęcie i ponowne włożenie wtczki hdmi w dekoderze. Na innym telewizorze (panasonic et5e) dekoder działa bez problemu. Proszę o pomoc co może bć problemem i czy można to naprawić.

 

Pozdrawiam

Norbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nBox Recordera i nie podoba mi się do końca jego praca. Czasami "zamula" przy przełączaniu kanałów, wciskaniu Info, etc. Druga sprawa jest taka, że nie przychodzą mi w ogóle rachunki na telewizor. Z tego co widzę, to ostatnia aktualizacja softu jest z 15.02.12. Nie wiem czy w międzyczasie coś nowego się pojawiało ?

 

Niestety, na razie mam pojedynczego monoblocka, a nie twina, więc może przez to nie przychodzą rachunki i tak zamula ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam nboxa recordera od 2 dni. Zauwazylem ,że praca dysku jest ciągła ale to nie problem.

Problem lezy w tym iż dekoder nie chce nagrywać niczego sygnalizując uszkodzenie dysku. Po wejsciu w VOD ukazuje sie komunikat iż dekodera pobiera listę vod.

Czy błąd z dyskiem świadczy o problemie z dekoderem czy muszę zaczekać aż skonczy pobierac vod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat o pobieraniu VOD jest prawidłowy i potrwa parę dni,ale to,ze nie możesz nagrywać oznacza usterkę dekodera.Jeżeli masz abonament to udaj się do punktu N oznaczonego jako serwisowy,a jeżeli kupiłeś dekoder na własność to czeka cię wysyłka do serwisu na swój koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

kupiłem dekoder dreambox z dyskiem w ofercie bez umowy z Świat HD za 199zl. Dekoder podłączyłem, antenę podpiąłem włączam i co, pojawia się jakis ekran rodem z Atari zatytuowany DIGITAL SATELLITE RECEIVER LOADER i pod tym INVALID DEOCDER CODE oraz Status: Failed ADB40001 Signal 1699000kHz, obok jest jeszcze ADB 4.82A i STI7100. Na wyświetlaczu pojawia się obracający znak slash i jakieś cyferki a potem znika obraz i TEST i to co przedtem się pojawia. Co mam z tym zrobić? Trzeba kartę aktywować? Przecież on miał odbierać też FTA więc teoretycznie nawet nie potrzeba karty, powiedzcie co z tym złomem mam zrobić czy coś myśleć czy odesłać. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

kupiłem dekoder dreambox z dyskiem w ofercie bez umowy z Świat HD za 199zl. Dekoder podłączyłem, antenę podpiąłem włączam i co, pojawia się jakis ekran rodem z Atari zatytuowany DIGITAL SATELLITE RECEIVER LOADER i pod tym INVALID DEOCDER CODE oraz Status: Failed ADB40001 Signal 1699000kHz, obok jest jeszcze ADB 4.82A i STI7100. Na wyświetlaczu pojawia się obracający znak slash i jakieś cyferki a potem znika obraz i TEST i to co przedtem się pojawia. Co mam z tym zrobić? Trzeba kartę aktywować? Przecież on miał odbierać też FTA więc teoretycznie nawet nie potrzeba karty, powiedzcie co z tym złomem mam zrobić czy coś myśleć czy odesłać. Dzieki.

 

Jeżeli antena jest w porządku to wygląda na to,że otrzymałeś wadliwy Nbox,masz dwa wyjścia:

Jeżeli kupiłeś w punkcie to wysyłka do serwisu,a jeżeli w internecie to masz prawo odstąpić od umowy do 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi aktywacja wystartowała przy 50% w Nboxie serii BSLA czyli tej którą wciskają za 200 złotych.Głowice są słabe,część kanałów niedostępna bo za słaby sygnał,albo jego brak,wieszanie się tunera.Po wymianie na serię BZZB jakość wskoczyła na 90% bez dotykania anteny(zwykła mała 60 po cyfrze). :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie. Mam nboxa serii BZZB, model 5800SX. Dysk 250 GB.

Kolega mówił, że zwiększono mu powierzchnię dysku z 250 na 500 (niestety nie wiem jakiego ma nboxa) a przy okazji ma nowy soft, który zmienił wygląd menu przy przełączaniu programów a dodatkowo działa u niego przycisk APP na pilocie (w mojej instrukcji jest tylko zwykła wzmianka, że ten przycisk jest zarezerwowany do użycia w przyszłości). Czy zatem w moim sprzęcie jest taka możliwość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 30 % ogólnej jakości (tyle wyświetla sie w menu antena) i nie działają mi kanały z tp 11,508 odkąd przełączyli na dvb-s2. Wszystkie inne kanały działają. Podobno to najsłabszy transponder. Ktoś ma podobne problemy? Może to wina dekodera, a nie słabej jakości, bo gdy tuż po przełączeniu na kanał z tego tp klikam w opcje, to opcje wyświetlają się normalnie, tak jakby kanał działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podczas oglądania nocnej transmisji ze skoków na Eurosport 2 miałem komunikat o nowej wersji oprogramowania dla NBOX.Wcisnąłem "back" bo chciałem oglądać skoki.Niestey później po wyszukiwaniu aktualizacji nie znalazł żadnej...Ktoś tak może z Was jeszcze miał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

w z zwykłym nBox-ie białym mam problem ponieważ cały czas wyskakuje test później się nie włącza , a jak się włączył na początku to część kanałów nie działała ma jakość była na poziomie 65% a tam gdzie była ok.85% to nie było głosu . Co robić? A teraz jeszcze na wyświetlaczu mam 1080 !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja już 3 raz dostaję z serwisu ADB turbodekoder z uszkodzonym wyświetlaczem. Pierwszy egzemplarz dostałem od Nki 12.02 - wyswietlacz wyświetlał hieroglify, potem prostokąty. Wysyłka do ADB.

Drugi raz - pół wyświetlacza nie działa, potem działa i tak w kółko.

Trzeci raz - dziś - niby testowali na 5 stanowiskach, już miałem nadzieję...Pierwsze podłączenie i ciemno na wyświetlaczu. Reszta tunera działa bez zarzutu.

Tym razem jakaś nowa seria z logo NC+ ale przypadłość ta sama.

Jutro odsyłam do ADB. Wydałem już 60zł na kuriera. Dwie reklamacje poszły do N. Zagroziłem że jak tym razem wyślą mi uszkodzony to rezygnuję ze współpracy.

Jak myślicie mam takie prawo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie masz - wg mnie jest to logiczne ponieważ oni nie mogą "zapewnić" odbioru tejże telewizji. Najlepiej obobiście wpadnij do salonu N i naciskając na nich powiedz by ci dali normalny działający w 100% dekoder a nie zwrot gwarancyjny.

Pijawki z tych platform telewizji cyfrowych - jak podpiszesz umowę "mają" ciebie w garści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIgdzie nie będę chodził. Wysłałem już dwie reklamacje z żądaniem zwrotu kosztów trzykrotnego wysłania sprzętu na mój koszt do serwisu, oraz wymiany turbodekodera na inny TYP. Zagroziłem, że jeżeli dostanę trzeci raz niesprawny dekoder to zrywam umowę. Zobaczymy na czym się skończy ta historia. Póki co od 12 lutego nie mam możliwości normalnego korzystania z tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zerwij umowę a zobaczysz, że od razu będą robili wszystko byś został. Musisz tylko jasno wykazać, że nie masz telewizji z ich winy.

Miałem podobna sytuacje kilka lat temu w innej platformie, przetrzymywali mój dekoder w naprawie w nieskończoność, jak zagroziłem zerwaniem z ich winy od razu znalazł się nowy sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak do końca....dziś dostałem optymistyczne pismo:

 

http:// :censored:

 

Dekoder w serwisie do tej pory, a ja od 12.02 nie mam możliwości oglądania TV.

Dla nich defekt nie oznacza awarii! Niesamowite! Jak by włącznik miał defekt i nie działał to bym nie mógł np wyłaczyć tunera. I ich rozumieniu jest ok. No bo przecież dekoder działa! Paranoja!

Odsyłają mnie do Punktów: ok. w Punkcie natomiast poinformowano mnie, że owszem mogą wymienić ale na sprzęt UŻYWANY.Albo "Pan dopłaci stówkę i weźmie turbodekoder 1Gb". Świetnie! Wymieniono mi dekoder na nowy i chcę mieć nowy a nie po kimś. Ostatni, biały miałem po jakimś zawodowym palaczu. Capił niemiłosiernie.

Zresztą z Nki dostałem informację że:

 

---cytat---

Witam,

informuję, że wymiana dekodera jest załatwiana podczas jednej wizyty w Certyfikowanym Punkcie Sprzedaży i Serwisu.

Wymiana uszkodzonego sprzętu możliwa jest w Certyfikowanych Punktach Sprzedaży i Serwisu. Adresy znajdują się na stronie http://n.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako "Punkt Serwisowy .

Istnieje również możliwość wymiany sprzętu bezpośrednio w serwisie producenta. W tym celu proszę odesłać dekoder na adres firmy ADB. Wcześniej należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy, w celu uzyskania numeru zgłoszenia RMA (jest to warunek konieczny, ponieważ przesyłki bez nadanego numeru będą zwracane do nadawcy bez rozpatrzenia).

Dane serwisu:

ADB Polska Sp. z o.o.

Trasa Północna 16 / budynek II

65-119 Zielona Góra

tel: (68) 45 15 0 15.

Po potwierdzeniu usterki, w ciągu 3 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu, ADB wymieni i odeśle do Pana sprawny dekoder.

---koniec cytatu---

 

Zdaję się więc, że nic tu nie ugram. Aktualnie jestem 60zł w plecy za przesyłki + 3 tyg bez dekodera (z przerwami).

Jestem bliski decyzji o wysłaniu wypowiedzenia.

Co mi teraz grozi za zerwanie teraz umowy? Przedłużałem od 1.02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...