electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) Czy ktoś przeprowadził aktualizacje pilota bez przycisku Netflix i pojawił mu się też taki komunikat jak u @Andrew90 ? Ten komunikat ma jakieś znaczenie w sensie, że nie działa przez to pilot ? czy tylko pojawia się tak informacja i tyle, a pilot normalnie działa ? Edytowane 6 Maja 2022 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 W jaki sposób zrobić aktualizację do Android 10? Dzieje się to automatycznie czy trzeba ręcznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) @gebooss Wrzuć proszę link do apk "live tv" od tego Mecool. Jak ta aplikacja działa?. czy wygląda jak klon "live tv" od google ?. Co można w niej zrobić ?w sensie czy można usunąć kanały, zmienić ich kolejność ?, czy jest normalne epg z opisem programów ? czy pasek informacyjny po przełączeniu kanału jest bardziej rozbudowany w informacje o kanale ?. Edytowane 6 Maja 2022 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew90 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 16 minut temu, electro69 napisał: Czy ktoś przeprowadził aktualizacje pilota bez przycisku Netflix i pojawił mu się też taki komunikat jak u @Andrew90 ? Ten komunikat ma jakieś znaczenie w sensie, że nie działa przez to pilot ? czy tylko pojawia się tak informacja i tyle, a pilot normalnie działa ? Pilot działa normalnie ale pojawia się co jakiś czas powiadomienie (rcu detection upgrade failed). Edytowane 6 Maja 2022 przez Andrew90 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 U mnie pilot z Netflix i był komunikat aby pilot był około 20 cm od dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 20 minut temu, Andrew90 napisał: Pilot działa normalnie ale pojawia się co jakiś czas powiadomienie (rcu detection upgrade failed). U mnie tego typu komunikat od kilku miesięcy się pojawia ok. 10 minut po włączeniu boxa. Przyczyna tkwi w tym, że ja korzystam do obsługi boxa z pilota od tv. Komunikat jest irytujący, ale wystarczy kliknąć przycisk "wstecz" na pilocie tv i znika, nie muszę korzystać z pilota od boxa aby go "parować". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew90 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Tylko ja korzystam z pilota od boxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 @Andrew90 a próbowałeś sparować tak jak napisałem? Musi być, podczas aktualizacji około 20 cm od dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) @Andrew90 Może coś popsuli tą nową aktualizacją. W ciągu jednego cyklu korzystania z boxa (od włączenia do jego wyłączenia) , pojawia się ten komunikat podczas oglądania programu więcej niż jeden raz ?. ... Też mam pilota bez Netflix, wieczorem sprawdzę jak to będzie u mnie. Edytowane 6 Maja 2022 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew90 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 2 minuty temu, TaTo46 napisał: @Andrew90 a próbowałeś sparować tak jak napisałem? Musi być, podczas aktualizacji około 20 cm od dekodera. To nie problem sparowania, bo nawet go rozłączyłem i sparowałem na nowo. To problem z aktualizacją pilota bez loga netflix. Komunikat pojawia się po każdym włączeniu boxa i po poruszaniu się po opcjach czasami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 @Andrew90 w takim razie zostaje tylko kontakt z konsultantem cyfry+, telefonicznie lub na czacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Do Cyfry+ to może być trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Dlatego ja korzystałem z pomocy konsultanta na czacie. @Andrew90 tu masz adres gdzie możesz pogadać z konsultantem na czacie. https://kup.pl.canalplus.com/oferta/wybierz-pakiet . W prawym dolnym rogu masz chmurkę czatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Godzinę temu, grreg2084 napisał: W jaki sposób zrobić aktualizację do Android 10? Dzieje się to automatycznie czy trzeba ręcznie? U mnie trzeba było poszukać aktualizacji, ostatecznie wystarczyło kilka klików: "Ustawienia dekodera" -> "Ustawienia urządzenia" -> "Informacje" -> "Aktualizuj system" (wykryto plik do pobrania o wadze 640 MB). Jedyną zmianę jaką zauważyłem to, że bardzo powiększono ilustrację zarządzania głośnością. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) No faktycznie jest android 10 i dlatego widziałem ten komunikat o aktualizacji pilota Edytowane 6 Maja 2022 przez Bunio Bunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom309 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) u mnie brak aktualizacji sprawdzanie nie wymusza , sprawdziłem na dwóch boxach w domu to samo jest aktualny system ( android 9 ) Edytowane 6 Maja 2022 przez ziom309 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Pisałem tu już kiedyś o tym są 3 różne serie tego boxa, może to też ma jakieś znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 2 godziny temu, ziom309 napisał: u mnie brak aktualizacji sprawdzanie nie wymusza , sprawdziłem na dwóch boxach w domu to samo jest aktualny system ( android 9 ) U mnie to samo. Sprawdziłem przed chwilą w ustawieniach systemowych boxa ... brak aktualizacji do androida 10. Bardzo możliwe, że aktualizacja wypuszczana jest partiami. Jedni już dostali inni dostaną później albo wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti100111 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Moze ktos sprawdzic czy po tej aktualizacji do 10 pojawilo sie hbbTv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew90 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, matti100111 napisał: pojawilo sie hbbTv Nie pojawiło. Edytowane 6 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4anoni Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Ktoś może jest w stanie przechwycić OTA? Mój box zdążył się zaktualizować zanim o tym pomyślałem, z kolei u znajomego nie ma tej aktualizacji. Instrukcja dla zainteresowanych: https://forum.xda-developers.com/t/how-to-capture-ota-update-url-for-your-android-device-using-logcat-file.3773083/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlinho Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Jest jakas poprawa z wykrywaniem źródła sygnału 24/50/60 Hz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4anoni Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 7 godzin temu, Andrew90 napisał: Witam, pojawia mi się taki komunikat. Jak to naprawić? Na drugim tunerze, który ma pilot z logiem netflix działa. Aktualizacja do android10 zrobiona. Mam ten sam komunikat, mój pilot ma przycisk netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew90 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 a masz android10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4anoni Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) 22 godziny temu, Andrew90 napisał: Tak. W moim wypadku pomogła wymiana baterii, pojawił się wtedy pop up z aktualizacją firmware pilota. Dla zainteresowanych nowa wersja nosi oznaczenie 1914. Edytowane 7 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.