bogdan425 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Szybkie pytaniania! W jakich godzinach urzęduje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta? I jakie są aktualnie możliwości dodzwonienia się do nKontakt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nojszek Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Moi znajomi posiadający n twierdza ze pracują do 16 jak jest, tego nie wie chyba nikt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morhun Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 BOK 24/7 najłatwiej po 23. Nkontakt hmm grasz w totka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Dziś sobie z nimi zagram - na nerwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 BOK 24/7 najłatwiej po 23. Nkontakt hmm grasz w totka ? Nie było łatwo ale teraz po 15 minutach (druga próba w tym miesiącu) - hmm - czy wygrałem w "totka" I zagrałem sobie W każdym bądź razie wszystko załatwiłem. I widocznie miałem pecha, bo nikt inny tu, o tych problemach nie pisał i nie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tttttyyyyy Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Pod stroną n.pl znikną w KONTAKT Skype n-ki - nkontakt, ale za to dali jakiś numer *70 60 50 na ten numer dzwoni się z komórki czy z domowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Z komórki się dzwoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analog-mann Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 mysle, ze N-ka zlikwiduje kanal dostepu przez SKYPA, bo wobec faktu ze ITI Neovision zakonczylo zeszly rok strata finansowa rzedu 720 mln pln, to teraz kazdy grosz sie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tttttyyyyy Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Dzwoniłem dzisiaj do NBOKU i ku zaskoczeniu na połączenie czekałem tylko 3 sekundy ! Zawsze jak dzwoniłem to czas czekania to ko 20min! Dzisiaj wyjątkowo krótko, 1 tydzień też dzwoniłem ale do CP i też 3 sekundy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 W iBOK zlikwidowali możliwość wyłączania samodzielnego pakietów i opcji dodatkowych,dziwny ruch,ile to czasu zaoszczędziło.A może to cwaniactwo bo jak ktoś sobie coś włączy dodatkowo to będzie musiał zadzwonić,a może zapomni albo się nie dodzwoni na koniec miesiąca-będzie kolejny miesiąc płacił.Naprawdę dziwne posunięcie-włączanie zostało,czyli się cofamy.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Pewnie to przez to że ludzie włączali sobie np. HBO czy Filmbox na kilka dni przed końcem miesiąca i od razu go wyłączali. Dzięki czemu płacili tylko za te kilka dni. A teraz jak trzeba będzie zadzwonić żeby wyłączyć, to pewnie myślą że mniej osób będzie tak robiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi