Skocz do zawartości

Dream Box 500s


Dominika
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc witam wszystkich! Odrazu zaznaczam ze jestem zieloniutka w tym temacie. Dlatego prosze was o pomoc! Sytuacja jest taka kupilismy dream box i "niechcacy" lub powiem dosadniej "bezmyslnie" moj maz zresetowal go do ustawien fabrycznych - czyli jednym slowem usunal wszystko co sie tam znajdowalo. I teraz mam problem. Czytalam cos na roznych forach ale niestety opisy sa jak dla mnie zbyt zaawansowane... Jednym slowem potrzebuje zeby ktos poswiecil swoj czas i opisal krok-po-kroku co zrobic zeby ogladac polska telewizje (tvp1,tvp2, tvn, no i polsat jak sie da). Jestem pewna ze wielu ludzi chetnie skorzysta z waszej pomocy. Prosze pomozcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę udzielić odpowiedzi na to pytanie. DM500s jak każdy sprzęt na Linuksie jest dość skomplikowany, a większość jego możliwości opiera się na rozwiązaniach nie do końca legalnych. Ma on czytnik kart, ale tylko systemu DreamCrypt. Nawet żeby legalnie oglądać kanały Cyfry+ z opłaconej karty trzeba załadować nieoficjalne dodatki, a regulamin forum zakazuje u nas poruszania tych tematów. Niestety pozostaje tylko szukanie łatwego opisu na stronach zapewniających pomoc w tego typu "lewych" sprawach (pomijam Polsat - w 100% legalny odbiór Cyfrowego Polsatu na tym tunerze jest całkowicie nie możliwy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Legalny odbiór C+ na Globo 9500HD też jest niemożliwy, a jednak o tym się mówi i dość sporo szczegółów na forum zostało podanych. Może tak w ogóle usunąć wszystkie posty, które informują, że można na 9500HD bez modułu oglądać coś innego niż programy kodowane w Conaxie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym powiedział, że jest tak samo legalny jak soft do dreamboxa.