Skocz do zawartości

VOD


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem otóż zamówiłem sobie przed chwilą 1 i 2 odcinek serialu Lost sezon 6, niestety pierwszy odcinek ciągnie się jakieś 3 minuty potem jest 25 minut czarny obraz i od 28 minuty znowu jest normalnie obraz aż do końca natomiast 2 odcinek przerywa co chwila znaczy 3 sekundy jest potem 3 sekundy niema i tak aż do 15 minuty nie wiecie czy jest jakaś szansa na udowodnienie tego cyfrze np nagrałbym telefonem i przesłał i na maila bo chciałem sobie podczas promocji kilka filmów obejrzeć ale teraz trochę się boje żeby nie zapłacić i nic nie obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pozycjach darmowych mam dostępne w wkrótce.

Dzwoniłem do nich i opisałem co i jak i konsultant powiedział mi że to niemożliwe że jeżeli pojawi się jakiś błąd w filmie to on automatycznie nie zapisze się na dysku dekodera i kazał złożyć reklamacje na maila to może zwrócą mi te 6 zł. Odraz napisałem maila o 8:30 i godzinkę później przyszła odpowiedz (nigdy jeszcze tak szybko cyfra nie odpowiedziała na moje reklamacje zazwyczaj czekałem około 25 dni) iż niema takiej możliwości że dwa odcinki nagrały się z błędem i że reklamacja została odrzucona. Odwołałem się od niej i wysłałem im załącznik nagrany telefonem komórkowym zobaczymy co teraz odpowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zalezy ci na tych pieniadzach to wez dekoder do skrzynki lec do dystrybutora i tam zrob lekkie zamieszanie.

Jest twierdza, ze to nie mozliwe znaczy ze dekoder jest uszkodzony. I domagaj sie zwrotu gotowki i wymiany sprzetu.

Wazne, zeby to potwierdzil dystrybutor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z VOD korzystam dosyć regularnie 1-2 filmy miesięcznie zamawiam, a nawet rok temu jak były po dwa zł to prawie wszystkie obejrzałem i poraź pierwszy spotkałem się z czymś takim jak dzisiaj. A tak aprop zamawiał ktoś już dzisiaj Losta moż oni go jakoś żle wysłali na dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż za szybkość działania Cyfry prze chwilą dzwoni miła pani z przeprosinami za zaistniałą sytuację, tłumaczyła mi że pierwszą reklamacje bez filmiku na telefonie odrzucili i że te 6 zł nie zostanie doliczone mi do rachunku i za całe niedogodności przeprosiła i kazała mi podać kody kilku filmów z premier żeby sprawdzić czy mam tak nagrane wszystkie pozycje czy tylko nieszczęsnego Losta więc pierwszy podałem kod od Anioły i Demony film tak na szybko przewinięty działa poprawnie więc kazała mi podać film który został udostępniony miesiąc później padło na Potwory Kontra Obcy też działał dobrze następny miał być z końca stycznia i tu podałem G.I. JOE: CZAS KOBRY i wtedy pani mówiła mi tytuł każdego filmu udostępnianego z wsteczną datą aż do momentu kiedy trafię na film który będzie działał i wyszło że filmy nagrywały się poprawnie na dysk do dnia 18.01.2010 wszystkie filmy udostępnione po tej dacie nagrały się z błędem i że jedyne wyjście z sytuacji to wymiana wtedy powiedziałem że już byłam w jedynym aps w mojej miejscowości i niestety PVRa nie ma i nie wie kiedy będzie dostępny po chwili powiedziała że mogę podać jej pozostałe kody filmów to odblokuje mi dostęp do wszystkich filmów które są prawidłowo nagrane na dysk w ramach rekompensaty. Na koniec jeszcze raz przeprosiła i podziękowała za współpracę przy ustalaniu przyczyny usterki.

Dobra idę oglądać te wszystkie filmy bo przez dwa dni nie zdążę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...