enski Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Raz na jakiś czas Sony wyjdzie z ciekawymi propozycjami dla PlayStation Now. Marcową ofertę oceniam tak na 9/10, pomimo że Bloodborne to kompletnie nie moje klimaty, a Ratchet & Clank mam już od dawna w pudełku. Marcowe Games with Gold też nie jest złe. Przynajmniej w końcu zagram sobie w polskie SUPERHOT. Xbox Game Pass to również mocna oferta, bo dołączą do niej chociażby premierowo Sea of Thieves (od 20 marca), które zapowiada się ciekawie dla fanów prawdziwej kooperacji; Rise of the Tomb Raider, z różnym przyjęciem, ale bardzo udane; Super Lucky's Tale, czyli kolejna gra na wyłączność, która też jest dość świeża na rynku; Resident Evil: Revelations 2 dla fanów survival-horroru. Co do Xbox Game Pass, to mój operator oferuje darmowy miesiąc usługi w ramach ich reward app Wuntu dla każdego klienta. U mnie w domu każdy ma w 3 (Three), więc łącznie cztery kodziki poszły. Do tego jeszcze powymieniałem się z paroma użytkownikami na pewnej stronie innymi kodami i łącznie mam tylko… 10 miesięcy bez opłat! Oferta jest ważna jeszcze kilka dni, to może uda się coś wyrwać, aby sobie przedłużyć ten okres. U jednego typka widziałem przedłużenie do lipca 2020 r. Bo Januszować to trzeba umieć "Ukryty plan" bardzo fajna gra interaktywna. Gramy przy pomocy smartfonów.Gra twórców "Until Down". Gorąco polecam. Wczoraj zakupiłem i musze przyznać że niezła rozrywka. No jak za grę, która kosztuje - przynajmniej u mnie - jakieś 30 zł to rzeczywiście musi być nieźle Edytowane 1 Marca 2018 przez Mr. Orbita Wycięta dyskusja prywatna - jest od tego PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Ja dopiero teraz wkręciłem się w "Knak". Gra była dostępna w PS Plus w lutym.Nigdy nie miałem styczności z tym tytułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Knack jak już, a gra wciąż jest dostępna w PlayStation Plus. Nowa oferta będzie dopiero 6 marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Tak "Knack" jest dostępny do 6 marca. Nie musisz mnie poprawiać. Edytowane 1 Marca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Poprawiłem, bo tytuł źle napisałeś. Poprawiłem, bo napisałeś, że była, a ta wciąż jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Do 6 marca dostępny w PS Plus jest jeszcze "Rime". Edytowane 1 Marca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) System 5.50 na PS4 już dostępny Supersampling na Pro(siaku) odpalony, ciekawe jak się będą gry teraz prezentowały. Edytowane 8 Marca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Po wielu miesiącach oczekiwaniu, kilkunastu plotkach oraz nasyceniu wszelakich poszlak w ostatnich dnia czy tygodniach - Activision oficjalnie wczoraj (tj. 5 kwietnia) zapowiedziało wczoraj Spyro™ Reignited Trilogy! Jest to kolejna trylogia, po Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy, która wróci po wielu latach w postaci pełnego remake'u (nie remasteru!). Oficjalny opis. Posiadacz najbardziej płomiennego oddechu powraca! Spyro zieje ogniem i poraża rozbuchaną osobowością, ale tym razem robi to w jakości HD. Smok, który podgrzewa atmosferę jak żaden inny, powraca w kolekcji gier „Spyro™ Reignited Trilogy”. Wznieć płomień z trzema oryginalnymi produkcjami: „Spyro™ the Dragon”, „Spyro™ 2 Ripto's Rage!”i „Spyro™: Year of the Dragon”. Zbadaj rozległe królestwa, odwiedź ogniste postacie i ponownie przeżyj wspaniałą przygodę w pełni jej niczym niezmąconej wspaniałości. Jeśli jakiemuś królestwu zagraża niebezpieczeństwo, jest tylko jeden smok, którego należy wezwać na ratunek. Kolekcja zadebiutuje 21 września 2018 r. jednocześnie na PlayStation 4 oraz Xbox One. Jest to o tyle ciekawe, bo oryginalna trylogia była wydana wyłącznie na pierwsze PlayStation. Za produkcję odpowiada Toys For Bob, a całość najprawdopodobniej będzie opatrzona napisami w języku polskim. Nie wiadomo na tę chwilę nic o wersjach dla Nintendo Switch oraz PC. Jednak wczoraj przez krótką chwilę na stronie sklepu Nintendo UK pojawiła się strona z możliwością zamówienia w cenie £39.99. Co do polskiej ceny, to w wydaniu cyfrowym wynosi ona 169,99 zł, ale z pewnością znajdą się sklepy (jak np. Games4You.pl), które zaoferują pudełkowe wydanie w niższej cenie. W Wielkiej Brytanii zrobił już to Base.com i zamiast płacić £34.99, to można zamówić sobie kolekcję za £28.99. Jednocześnie przypomnę, że wspomniany Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy już 10 lipca zadebiutuje na Xbox One, Nintendo Switch oraz Steamie. To również będzie historyczne wydarzenie dla tej serii, bo jak wiadomo - i w tym przypadku oryginalna trylogia była wydana wyłącznie na PlayStation. Wersja na Xbox One ma zapewnić pełne ulepszenie dla Xbox One X, czyli 4K Ultra HD (oby natywne 4K przy 60 fps, bo gry nie są jakoś bardzo wymagające technicznie, a sprzęt jest dość mocny na to) czy HDR10, którego nie ma obecnie na PlayStation 4 Pro. Natomiast port dla Nintendo Switch przygotowuje studio Toys For Bob (które tworzy właśnie także Spyro™ Reignited Trilogy), a konwersja dla Steama będzie od Iron Galaxy. Activision również zapowiedziało, że gracze dostaną więcej takich odświeżeń. Fani Crasha liczą na to, że Amerykanie zdecydują się na remake CTR™: Crash Team Racing czy Crash Bash. Na pewno możemy się też spodziewać nowej gry z serii Crash Bandicoot, co również jest bardzo dobrą wiadomością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) Trochę informacji! 10 kwietnia miał premierę 2. epizod comiesięcznego programu Inside Xbox prowadzonego od marca, który można oglądać na żywo oczywiście w wielu miejscach (Mixer, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, Twitch). Odcinek był ciekawszy od poprzedniego, w którym przedstawiono trochę ciekawych rzeczy. Wsteczna kompatybilność dla pierwszego Xboksa (2001–2009) zadebiutowała w październiku 2017 r. Podczas Inside Xbox zaprezentowano w końcu kolejne tytuły, które uzupełnią tę ofertę. Jest ich aż 19! Pojawią się jeszcze w tym miesiącu, a ich udostępnienie w Xbox Marketplace podzielono na dwa terminy. Od 17 kwietnia: • Blinx: The Time Sweeper (Artoon / Microsoft Game Studios / 2002 / na wyłączność dla Xbox) • Breakdown (Namco / Namco (JP/NA) lub Electronic Arts (EU) / 2004 / na wyłączność dla Xbox) • Conker: Live & Reloaded (Rare / Microsoft Game Studios / 2005 / na wyłączność dla Xbox) • The Elder Scrolls III: Morrowind® (Bethesda Game Studios / Bethesda Softworks / 2002 / konsolowa wyłączność dla Xbox) • Hunter: The Reckoning (High Voltage Software / Interplay Entertainment / 2002) • Jade Empire™ (BioWare / Microsoft Game Studios / 2005 / konsolowa wyłączność dla Xbox) • Panzer Dragoon Orta (Smilebit / SEGA / 2003 / na wyłączność dla Xbox) • SSX 3 (EA Canada / EA Sports / 2003) Od 26 kwietnia: • Destroy All Humans! (Pandemic Studios / THQ / 2005) • Full Spectrum Warrior (Pandemic Studios / THQ / 2004) • Mercenaries: Playground of Destruction (Pandemic Studios / LucasArts / 2005) • MX Unleashed (Rainbow Studios / THQ / 2004) • Panzer Elite Action: Fields of Glory (ZootFly / JoWooD Productions / 2006) • STAR WARS™: Battlefront™ (Pandemic Studios / LucasArts / 2004) • STAR WARS™: Battlefront™ II (Pandemic Studios / LucasArts / 2005) • STAR WARS™ Jedi Knight – Jedi Academy™ (Vicarious Visions / LucasArts (NA) lub Activision (EU) / 2003) • STAR WARS™: Jedi Starfighter™ (LucasArts / LucasArts (EU) lub Activision Blizzard (NA) lub Electronic Arts (JP) / 2002) • STAR WARS™ Knights of the Old Republic™ II – The Sith Lords™ (Obsidian Entertainment / LucasArts / 2004-2005 / konsolowa wyłączność dla Xbox) • STAR WARS™ Republic Commando™ (LucasArts / LucasArts (EU) lub Activision Blizzard (NA) lub Electronic Arts (JP) / 2005 / konsolowa wyłączność dla Xbox) Łącznie 32 gry. Każda z nich zaoferuje ulepszoną oprawę graficzną oraz wyświetli „4× więcej pikseli na Xbox One (oraz S), a także 16× więcej na Xbox One X”. Poniżej kilka porównań. Gry będzie można zakupić cyfrowo w wcześniej wspominanym Xbox Marketplace, ale posiadając płytę z wybraną z nich to wystarczy ją tylko włożyć do napędu, pobrać obowiązkowe pliki z serwera i cieszyć się rozgrywką bez dodatkowych opłat. Nie wiadomo na tę chwilę czy któraś z gier zostanie dołączona do usług subskrypcyjnych Xbox Game Pass oraz EA Access, w których znajdują się odpowiednio Fuzion Frenzy, Ninja Gaiden Black oraz BLACK. Jednocześnie zaprezentowano kolejne tytuły, które od 10 kwietnia dostały stosowane aktualizacje i zostały obdarzone Xbox One X Enhanced, a są nimi: • Sonic Generations™ (Sonic Team / SEGA / 2011) • Darksiders™ (Vigil Games / THQ / 2010) • Gears of War 2 (Epic Games / Microsoft Game Studios / 2008 / na wyłączność dla Xbox 360) • Portal 2 (Valve Corporation / 2011) • Red Dead Redemption (Rockstar San Diego / Rockstar Games / 2010) • STAR WARS™: The Force Unleashed™ (LucasArts / 2008) Ulepszenie grafiki na Xbox One X polega na 9-krotnym zwiększeniem liczby pikseli w stosunku do oryginałów, zwiększeniem głębi kolorów z 8-bitowej do 10-bitowej, ulepszeniem anty-aliasingu czy wyraźniejszymi szczegółami tekstur. W niektórych przypadkach zadbano również o poprawę optymalizacji. Swoim entuzjazmem podzielił się Phil Spencer (Executive Vice President of Gaming, czyli po prostu "szef Xboksa", w Microsofcie). 11 kwietnia na Xbox One oraz jednocześnie w usłudze Xbox Game Pass zadebiutowała gra Robocraft Infinity. Jest to połączenie Minecraft z World of Tanks. Coś dla lubiących sobie pograć bezpłatnie. Po raz kolejny zorganizowano Free Play Days dla posiadaczy subskrypcji Xbox Live Gold. W dniach 12–15 kwietnia każdy jej posiadacz będzie mógł pograć w pełne wersje takich gier jak Tom Clancy's Ghost Recon® Wildlands, The Elder Scrolls V: Skyrim® – Special Edition czy Halo 5: Guardians. W przypadku produkcji Ubisoftu z darmowego weekendu można także skorzystać na PlayStation 4, a w grę od Bethesdy pogramy również na Steamie. Natomiast w dniach 19–22 kwietnia będzie można pograć bezpłatnie w jeden z największych fenomenów i hitów zaledwie ostatnich miesięcy, a chodzi oczywiście o PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, które jest dostępne na Xbox One (konsolowa wyłączność) od 12 grudnia 2017 r. i jest jeszcze dostępne w ramach programu Xbox Game Preview dla gier z wczesnym dostępem przed jej finalnym/ostatecznym/oficjalnym wydaniem. Jeśli chodzi jeszcze o Xbox One, to przedstawiciel dla Hiszpanii i Portugalii zapewnił o tym, co i tak jest oczywistą oczywistością, że na tegorocznym E3 w Los Angeles możemy spodziewać się oficjalnej zapowiedzi Forza Horizon 4, która będzie pierwszą odsłoną serii dostępną już w dniu premiery w ramach Xbox Game Pass. Jeśli chodzi o PlayStation 4, to pojawiła się długo wyczekiwana aktualizacja dla Wiedźmin 3: Dziki Gon, która dodaje wsparcie dla HDR. W czwartek (12 kwietnia) skończyło się embargo, dzięki czemu portale oraz osoby, którym udało się wcześniej dorwać do swojego egzemplarza, mogą śmiało już chwalić się swoimi wrażeniami z nowej odsłony God of War dostępnego oczywiście na wyłączność dla PS4 oraz którego premiera odbędzie się za chwilkę, bo już 20 kwietnia. Tak się prezentują wybrane na tę chwilę oceny. IGN – 10 Polygon – 10 VG247 – „Jedna z najlepszych gier tej generacji” We Got This Covered – 10 PS Lifestyle – 10 Destructoid – 10 The Guardian – 10 USgamer – 10 Gameblog France – 10 God is a Geek – 10 Push Square – 10 Easy Allies – 10 GamesRadar+ – 10 Game Revolution – 10 GameInformer – 9.8 LevelUp – 9.8 Forbes – 9.5 PlayStation Universe – 9.5 Gaming Nexus – 9.5 Video Chums – 9.5 Attack of the Fanoby – 9 Digital Trends – 9 GameSpot – 9 VideoGamer – 9 New Game Network – 8 Agregatory recenzji: Metacritic – 94 GameRankings – 94.57% Oczywiście nie można się tylko opierać na recenzjach, które są najczęściej jedynie subiektywnymi opiniami wybranych osób z redakcji. Sukcesu oraz świetnych ocen pogratulował sam Phil Spencer. Oby Phil oraz pozostałe osoby w Microsoft i Microsoft Studios zrozumiały, obudziły się i w końcu dostarczyliby graczom nowe marki oraz kontynuacje istniejących sprzed lat (oczywiście nie mówię o słynnym trójkącie Forza/Halo/Gears) dla ich własnej konsoli, bo jeśli chodzi o produkcje first-party to obecnie jest krucho, lecz jeszcze nie jest tragicznie. W ostatnich dniach też pojawiły się pewne plotki ploteczki na temat PlayStation 5, jak np. Sony miałoby wciąż kontynuować współpracę z AMD czy że układ graficzny będzie podobno bazował na architekturze Navi, zaś procesorem miałoby być 8-rdzeniowe CPU z rodziny Zen, a sam sprzęt miałby być tworzony od podstaw pod wirtualną rzeczywistość. Ale to są tylko plotki, do których nie ma co przykładać nawet najmniejszej uwagi oraz nie ma co tracić czasu na to. Zwłaszcza, że sam sprzęt i tak zadebiutowałby najwcześniej jesienią 2020 r. Także poczekajmy najzwyczajniej w świecie na oficjalne informacje, a obecnie cieszmy się tym co obecnie oferują nam Xbox One (X), PlayStation 4 (Pro) czy też Nintendo Switch. Natomiast kolekcja EA Access poszerzyła się o jedną z ostatnich sportowych nowości, czyli EA SPORTS™ NHL® 18. Usługa jest dostępna od samego początku cały czas na wyłączność na Xbox One. . Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez Emil.1603 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Nowy "Tomb Raider". Premiera 14 września. Platformy: PS4, X Box One, PC Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Ostatnie plotki ploteczki mówią o tym, że Shadow of the Tomb Raider mógłby zadebiutować jednocześnie w Xbox Game Pass. Wszystko za sprawą umowy marketingowej pomiędzy Microsoftem a Square Enix, która najpewniej została podpisana na całą trylogię jeszcze przed premierą pierwszej odsłony. Ale to się okaże. Jeśli to będzie prawda, to oferta wyglądałaby jeszcze lepiej. Ograć taki tytuł premierowo za 29 zł/mies.? Cud, miód, malina! Chociaż osobiście wolałbym pełną wyłączność dla Xbox One. Nie jakąś roczną czasówkę, jak to było z równie dobrym Rise of the Tomb Raider. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Usług subskrypcyjne na maj. Xbox Game Pass: • State of Decay 2 – od 22 maja. Premiera: 22 maja 2018 r. • Pro Evolution Soccer 2018 – od 1 maja do 31 sierpnia. Premiera: 15 września 2017 r. • Laser League – od 10 maja. Premiera: 10 maja 2018 r. • Homefront®: The Revolution – od 1 maja. Premiera: 17 maja 2016 r. • Overcooked – od 1 maja. Premiera: 3 sierpnia 2016 r. • The Escapists – od 1 maja. Premiera: 13 lutego 2015 r. • Unmechanical: Extended – od 1 maja. Premiera: 30 stycznia 2015 r. • Sonic & Knuckles – od 1 maja. Premiera: 9 września 2009 r. Games with Gold: • Super Mega Baseball 2 – od 1 do 31 maja. Premiera: 1 maja 2018 r. • METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN – od 16 maja do 15 czerwca. Premiera: 1 września 2015 r. • Sega Vintage Collection: Streets of Rage – od 1 do 15 maja. Premiera: 30 maja 2012 r. • Vanquish – od 16 do 31 maja. Premiera: 22 października 2010 r. PlayStation®Plus (od 1 maja): • BEYOND: Two Souls™ – Premiera: 26 listopada 2015 r. • Rayman® Legends – Premiera: 21 lutego 2014 r. • Risen 3: Titan Lords – Premiera: 10 lipca 2015 r. • Eat Them!™ – Premiera: 6 lipca 2011 r. • King Oddball – Premiera: 8 stycznia 2014 r. • Furmins – Premiera: 20 listopada 2013 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) PlayStation®Plus (od 1 maja): • BEYOND: Two Souls™ – Premiera: 26 listopada 2015 r. • Rayman® Legends – Premiera: 21 lutego 2014 r. Będzie grane. Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 W przypadku BEYOND: Two Souls to raczej bardziej oglądane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Dzisiaj mija równo 10 lat od premiery Grand Theft Auto IV! W tamtym czasie to było wielkie "WOW". Pomimo wielu braków z poprzedniej odsłony, Grand Theft Auto: San Andreas, to i tak cieszy się sporą popularnością. Nie zabrakło oczywiście krytyki czy narzekań, np. na klimat gry. Jednak moim zdaniem fabuła oraz właśnie klimat są jedne z najlepszych w serii oraz jedne z najlepszych wśród tego typu gier. Podkład muzyczny również jest dość specyficzny, ale świetnie współgra z całą otoczką. Szczególnie Vladivostok FM. Jednak w wyniku nieprzedłużeniu licencji do wielu utworów soundtrack został wykastrowany i uzupełniony kilkoma nowymi pozycjami. Co jest dość kompromitujące, ponieważ Rockstar Games dzięki GTAV i GTA Online zarobił wiele miliardów dolarów, a w GTAIV do dziś można znaleźć aktywnych graczy. A mimo to woleli poskąpić i nie przedłużyć licencji. A w porównaniu do wspomnianego Grand Theft Auto V, to znajdzie się też trochę elementów z rozgrywki, które Grand Theft Auto IV robi po prostu LEPIEJ. Są to między innymi: • inteligencji policji, • walka wręcz z przechodniami, • fizyka poruszania się ludzi (wszystko za sprawą silnika Euphoria). Można bez problemu popchnąć czy przewrócić kogoś. W GTAV nasz bohater po prostu zatrzymuje się na NPC jak na ścianie. • podnoszenie przedmiotów, • lepszy rozbryzg krwi na pojazdach po przejechaniu ludzi. • a przede wszystkim model oraz fizyka jazdy samochodów, ciężarówek, motorów, itd. Oraz wiele innych… Najlepiej to wszystko przedstawia poniższy materiał. Grand Theft Auto IV zostało wyprodukowane przez szkockie Rockstar North. Prace rozpoczęły się w listopadzie 2004 r. Jest drugą, w kolejności chronologicznej, grą wykorzystującą autorski silnik RAGE (pierwszym tytułem jest Rockstar Games Presents Table Tennis wydane na Xbox 360 i Wii). Grand Theft Auto IV zapowiedziano na briefingu prasowym Microsoftu podczas targów E3 w maju 2006 r., wraz z informacją o dwóch dodatkach fabularnych w późniejszym czasie. Początkowo na wyłączność dla Xbox 360, za którą Microsoft miał zapłacić 50 milionów dolarów. Ale niestety była to wyłączność czasowa. Grę zapowiedział ówczesny wiceprezes oddziału Interactive Entertainment Business w Microsofcie - Peter Moore (obecnie CEO w Liverpool F.C.) poprzez zaprezentowanie tatuażu z logo gry na ręce. Zrobił tak drugi raz. Wcześniej, w 2004 r., w ten sposób ogłosił datę premiery Halo 2. Gra pierwotnie miała zadebiutować 16 października 2007 r., ale 2 sierpnia 2007 r. przesunięto ją na późniejszy okres, którym był właśnie 29 kwietnia 2008 r. Tego dnia została wydana na Xbox 360 oraz PlayStation 3. Natomiast 2 (NA) i 3 (PAL) grudnia 2008 r. pojawiła się w Games for Windows – LIVE. Wersja na Steam jest dostępna od 4 stycznia 2009 r. Recenzenci ocenili GTAIV bardzo wysoko. Najczęściej same "dziesiątki" czy "dziewiątki". To są bardzo rzadkie oceny. Szczególnie maksymalna "dycha". Agregator recenzji Metacritic ocenia grę na 98/100. Natomiast portal GameRanking.com jedynie o oczko niżej, czyli 97/100. Pierwszy z dodatków fabularnych, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, pojawił się na rynku cyfrowym dla Xbox 360 17 lutego 2009 r. Drugi z nich, czyli Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony, zadebiutował 29 października 2009 r. Tego samego dnia pojawiło się pudełkowe wydanie zawierające oba rozszerzenia, które też nie wymagało już dostępu do podstawowej gry, zatytułowane jako Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City. Dodatki na pozostałych platformach pojawiły się w kwietniu 2010 r. Od 17 lutego 2017 r. w każdą z tych trzech odsłon GTAIV można zagrać także na Xbox One dzięki wstecznej kompatybilności z Xbox 360. Na koniec jeszcze jeden bardzo trafny obrazek, który mówi wszystko o obecnej sytuacji Rockstar Games z perspektywy samego gracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 GTA IV miażdży GTA V, jeżeli chodzi o grywalność. Niestety z GTA V zrobili papkę dla mas, olewajac single Player. Tryb multi to nadaje się tylko dla gimnazjalistów nikt poważny nie gra w to [beep]o. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Niestety. Olali wiele swoich marek. Na kolejną grę od nich czekamy bardzo długo. Za kilka miesięcy minie 5 lat od wydania GTAV, a nowej odsłony w serii nie ma i jeszcze długo nie będzie. Zapowiedzieli dodatek fabularny w grudniu 2013 r., po czym również go nie dostaliśmy. Skupili się na GTA Online, który zdążył się przejeść i znudzić wielu graczom. A mimo to postanowili wydać jakieś dziwne wydanie, czyli Grand Theft Auto V: Premium Online Edition, które nie wnosi NIC NOWEGO, a wołają sobie za to blisko 380 zł! Tyle kasy za grę sprzed 5 lat. Chorzy ludzie. A jeśli chodzi o GTA Online, to ładnie tam też wykorzystali to co kiedyś sami zrobili. Chodzi o Smuggler's Run. Seria dwóch odsłon gier z 2000 r. i 2002 r. stworzona przez Angel Studio (obecnie R* San Diego, znane z serii Midnight Club czy Red Dead). Rockstar wykorzystał tę markę przy okazji kolejnego dodatku do GTA Online. Bo po co stworzyć kolejną część lub reboot czy remake. Najnowszy dodatek też nawiązuje do gry wydanej przez nich, czyli The Vespucci Job. Rockstar Games było wydawcą gry The Italian Job z 2001 r. na PlayStation dla północnoamerykańskiego rynku oraz na Windowsa przez firmę zależną od Take-Two, właściciela R*. Patrząc na ich obecną sytuację, to kolejne Grand Theft Auto dostaniemy zapewne w 2020 lub 2021 r., czyli na koniec obecnej i początek nowej generacji konsol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Pół godziny temu zadebiutował właśnie trzeci oficjalny zwiastun Red Dead Redemption II. Ameryka, rok 1899. Era Dzikiego Zachodu chyli się ku końcowi, a stróże prawa depczą po piętach ostatnim wyjętym spod prawa gangom. Wybór jest prosty: kto się nie podda, zginie. Gdy napad w położonym na zachodzie mieście Blackwater kończy się katastrofą, Arthur Morgan i gang van der Lindego są zmuszeni uciekać. Na plecach czują oddechy stróżów prawa i najlepszych łowców nagród, więc muszą napadać, kraść i walczyć z całych sił, aby przetrwać w surowym świecie w samym sercu Ameryki. Coraz głębsze wewnętrzne spory grożą rozłamem gangu, a Arthur musi dokonać wyboru między ideałami a lojalnością wobec ludzi, którzy go wychowali. Red Dead Redemption II jest grą twórców Grand Theft Auto V i Red Dead Redemption, stanowiącą pełną rozmachu opowieść o życiu w Ameryce u zarania współczesności. Gra jest tworzona przez Rockstar Studios, czyli kolaborację kilku studiów wydawcy, którym jest oczywiście Rockstar Games. Na rynku zadebiutuje już 26 października na Xbox One oraz PlayStation 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Pojawił się kolejny zwiastun "The Walking Dead". Zapowiada się bardzo dobra produkcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 A idź z tym crapem dojącym na licencji serialu, który już od dawna nie jest nawet emocjonujący… Wczoraj, podczas Xbox E3 2018 Briefing, Polacy pokazali MOC! Najpierw na samym wstępie Phil Spencer, Head of Xbox (Executive Vice President of Gaming) wymienił Polskę wśród krajów, w których odwiedził różnych deweloperów. Podczas trwania konferencji dużym zaskoczeniem było pojawienie się Dying Light 2 od wrocławskiego Techlandu. Natomiast na sam koniec przy końcowej mowie Phila nagle ktoś się włamał i zhakował całą wizualizację puszczając jednocześnie oczywiście nowy zwiastun z nowej gry CD PROJEKT RED zapowiedzianej już 5 lat temu! A chodzi oczywiście o Cyberpunk 2077. To pokazuje jak bardzo polski game-dev jest znaczący w całym biznesie gamingowym oraz jaką dużą poprzeczkę postawiliśmy na tle konkurencji. Jeśli chodzi o nasze miejsce na arenie międzynarodowej oraz eksport świetnych produktów zagranicą, to pod tym względem możemy być dumni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Super wiadomość! Konsola XBOX ONE S i X dostanie wsparcie Dolby Vision. Na razie tylko w usługach VOD i NETFLIX, ale jest szansa, że i płytach też będzie możliwość oglądania. https://hdtvpolska.com/xboxonex-wsparcie-dolby-vision/ Edytowane 15 Lipca 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Netflix to też VOD. Nie róbcie z Netflixa jakiejś nowej technologii, bo po prostu takową nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 A będąc jeszcze bardziej precyzyjnym, to Dolby Vision jest dostępne tylko w Netfliksie i początkowo dla uczestników programu Xbox Insider, lecz nie sprecyzowano dla której grupy (Omega, Delta, Beta, Alpha, Alpha Skip-Ahead). Pewnie w ciągu wspominanych najbliższych tygodni będzie u każdego Insidera. Dla wszystkich posiadaczy Xbox One S i Xbox One X pojawi się oficjalnie dopiero jesienią. Jednocześnie rzecznik Microsoft potwierdził portalowi CNET, że Dolby Vision będzie dostępne także z płyt Blu-ray, również od jesieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Co ludziom po dziadowskim Dolby Vision... Ceny nowych xkloców pójdą w górę i to sporo W końcu muszą odbić sobie za licencję na DV.To już lepiej dać HDR10/HDR10+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) Wsparcie dla HDR10 jest dostępne od samego początku obu konsol. Edytowane 17 Lipca 2018 przez Mr. Orbita Proszę bez zaczepek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.