ircios Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Zeusek napisał: Nie tylko Ty się dziwisz że nie ma WebOS 6 https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-32lm6370-tv-fhd-smart-lg.bhtml Bardzo słaby budżetowy tv. Nie ma co wymagać aby w tym modelu cokolwiek dobrze działało. Edytowane 5 Września 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 5 godzin temu, lakiman napisał: Potraktuj to jako trochę żart, ironię. Samsung stwierdził, że skoro wtedy było Ciebie stać na zakup porządnego telewizora to obecnie też możesz zainwestować w młodszy, dobry technicznie model. Ja bym szukał przyczyny nie w działaniach samego HBO a raczej u firmy Samsung. Ahaaaaaaaa... czyli wszystko działa a HBO Max jako jedyny nie ma 4K HDR i to jest wina TV? Ciekawe podejście do sprawy... Dla mnie to jest 100% wina aplikacji HBO Max... nawet kiedyś rozmawiałem ze wsparciem i przyznali się że znają problem ale widocznie maja to w 4 literach. Edytowane 5 Września 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 HBO Max słabo działa na Samsungach, ja mam model z 2020 roku i nie chciałbym mieć HDR w tej aplikacji bo tylko na materiałach z HDR w HBO Max mój TV ma problem tzn. w trakcie oglądania zacina się odtwarzany materiał (kręcące kóleczka) często w tym momencie aplikacja zawiesza TV I tylko restart pomaga, a jeśli uda się obejrzeć odcinek i chciałbym obejrzeć kolejny innym razem po wyjściu z aplikacji i uruchomieniu kolejny raz materiał już nie ruszy (komunikat, że jest niedostępny) i tylko restart TV znowu pomoże. Takich problemów nie ma jak oglądam materiały bez HDR w HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 HBO Max świetnie chodzi na Samsungach.Jaki masz model? Może TV ma jakąś usterkę, albo procek nie wyrabia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODIMój model to QE50Q67TAU, kolega Giziir89 również ma problem z zawieszaniem. Mam nadzieję że najnowsza wersja aplikacji 52.40 usuwa ten problem, dziś będę testował oglądając Ród Smoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 7 godzin temu, Cinemaniac4K napisał: Co do staroci to zjada nie jeden nowy TV... i jak by był taki "staroć" to nie śmigał bym 4K HDR na nim na Netflix, Amazon, Disney+ i AppleTV+ (tu jakość jest mistrzowska). Do tego super działa z konsolą PS5. Na co mam wymienić TV... aby móc oglądać zwaloną aplikację HBO Max? Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno. Ja na szczęście mam telewizor z Androidem i mogę ratować się Kodi w razie czego. Edytowane 5 Września 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Tymczasem, dzisiejsza odpowiedź na moje zgłoszenie. "Uprzejmie prosimy sprawdzić, czy dostępna jest aktualizacji aplikacji HBO Max do wersji dedykowanej dla urządzeń Android TV o numerze 52.35.0.26. (* sprawdziłem jest aktualna). Więcej szczegółowych informacji dotyczących rozwiązywania problemów można odnaleźć na stronie. Dodatkowo informujemy, że problem z dźwiękiem 5.1 na telewizorach Sony Bravia jest zgłoszony do Działu Technicznego. Bardzo przepraszamy za nieudogodnienia i prosimy o cierpliwość." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 2 godziny temu, Pawop napisał: Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcie nikt cudów nie wymaga ale ciekawym jest, że inne aplikacje śmigają (poza c+). Nawet jak testowałem za free apple+ to jakość była ogień z odległości 1,5m. Taki N śmiga u córki na 7letnim tv bez zacięć. 2 godziny temu, Zuzia napisał: Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno dokładnie tak powinno być ale... zawsze jest jakieś ale na uczelni jak coś nie działało to profesor mawiał, że jest to złośliwość rzeczy martwych i puszczał oczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcieTak tak na tym budżetowym Qledzie tylko HBO Max ścierwi, natomiast z pozostałymi aplikacjami nie ma żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Ale to nie moja wina. Takie są fakty.Ja też mam Samsunga z 2020 roku i działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Jaki masz model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Q80T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 15 godzin temu, Zuzia napisał: Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno... Oczywiście... też tak myślę. Pamiętają mnie tu wszyscy jak narzekałem na Netflix że 4K ma marny bitrate i na 80% materiału brakowało HDR. No i proszę... CYK i wszystko działa nawet lepiej jak było. Są tu pseudo "znawcy" których już nie będę wskazywał palcem, którzy mają wszystko najnowsze i najszybsze haha... i tak się dowartościowują Tym tokiem myślenia to ciągle musielibyśmy kupować auta z salonu i jeść kawior jako przystawkę... W specyfikacji jest OD 2016 i czy się komuś to podoba czy informacja wykracza poza jego zdolności intelektualne ale to MUSI DZIAŁAĆ a to że nie działa jest wynikiem tylko i wyłącznie aplikacji HBO Max. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 16 godzin temu, Pawop napisał: Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcie Zdecydowana większość ma telewizory budżetowe, tylko że mniejsze lub większe... nawet jak jest bardziej wypasiony to za rok-dwa już będzie z kategorii budżetowych. Bez narzekania ludzi to niczego nie poprawią bo im się nie opłaca. Nikt nie oczekuje cudów ale funkcje podstawowe mają działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 To tak nie działa, jak kupis, lepszy TV, to on za 3 lata dalej będzie lepszy niż nowe budżetowe. I nie mowię o TV za 10 000+ wystarczy taki za 4-5. Wiem, że nie każdego stać, ale nie ma co potem narzekać, że obraz nie taki, albo coś działa nie tak jak trzeba. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek122 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Mój Samsung kosztował 5 lat temu prawie 5 tys. i problem z "trzema kropeczkami" też występuje. Mniej więcej raz na godzinę odtwarzanie się zatrzymuje, pomogą wyjście i uruchomienie ponownie. Zgłaszałem to do HBO odesłali mnie do gotowych rozwiązań, które nie pomogły, potem napisali, że nowa aktualizacja powinna pomóc, ale nic sie nie zmieniło. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 U mnie nowa wersja 52.40 też nie pomogła, problem z odtwarzaniem nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 A jak klikniecie na pilocie "wstecz" i cofnie o kilkanaście sekund to nie pomaga to wam przy zawieszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 A jak klikniecie na pilocie "wstecz" i cofnie o kilkanaście sekund to nie pomaga to wam przy zawieszeniu?Nie pomaga, zazwyczaj zawiesza się w tym momencie TV, czasem uda się wyjść z aplikacji, ale TV jest wtedy bardzo zamulony, zostaje tylko reset z pilota lub wyłączenie z prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 4 godziny temu, sebczak napisał: U mnie nowa wersja 52.40 też nie pomogła, problem z odtwarzaniem nadal występuje. A już czysto informatycznie... masz net w TV przez kabel czy WiFi...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Nie pomaga, zazwyczaj zawiesza się w tym momencie TV, czasem uda się wyjść z aplikacji, ale TV jest wtedy bardzo zamulony, zostaje tylko reset z pilota lub wyłączenie z prądu.Od kiedy tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Od premiery Rodu Smoka to zauważýłem że robią się zawiechy, ale u mnie rzadko (1-2x na film/serial) i wystarczy że kliknę "wstecz" i odrazu cofka o kilkanaście sek i leci dalej. Nie muszę tv wyłączać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tojajato Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 W dniu 11.03.2022 o 23:43, matinen napisał: Ja z kolei man wrażenie, że HBO Max nie puszcza 4k na chromcast z google tv. Też mam Samsunga serii M 7002. Jak odpalę Maxa bezpośrednio na tizenie to obraz jest zdecydowanie lepszy. Wyraźny, nasycony. Po prostu taki jak ma być. Tak jakby wszystko (4K, HDR) odpalało się poprawnie. Natomiast jak uruchomię apkę z chromecasta (wymieniony przez HBO na liście w pełni wspieranych urządzeń) to kolory są jakieś mniej nasycone i mam wrażenie (wzrokowo) że 4K to nie jest. Mam nadzieję, że to ogarną bo wolę korzystać z chromecasta. Ma ktoś z was chromcast 4.0 (ten z pilotem) i może się podzielić odczuciami co do poruszonych przeze mnie spraw? Chromocasta masz podłączonego pod inny hdmi, który ma całkiem inne ustawienia obrazu. Musisz je po prostu zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 Już to rozwiązałem. To był wpis z marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.