przemek1234 Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 W 2018 roku Parlament Europejski przyjął nową wersję dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych, która stopniowo jest implementowana przez państwa członkowskie. Jedną ze zmian jest objęcie jurysdykcją regulatorów audiowizualnych już nie tylko kanałów liniowych i platform VOD, ale też platform udostępniania wideo (takich jak YouTube czy Facebook Watch). Konkretnie chodzi o ochronę małoletnich (czyli np. oznaczenia wiekowe czy weryfikację wieku), zakaz treści będących mową nienawiści, a także ograniczenia czasu trwania i treści reklam, sponsorowania i lokowania produktu + oznaczenie tego ostatniego. Ma to dotyczyć nie tylko platform europejskich, ale także tych spoza Europy, jeśli firma ma filię w kraju członkowskim. To którego kraju członkowskiemu jurysdykcji ma podlegać serwis zależy od tego, gdzie ulokowana filia firmy jest najdłużej dostępna (przy kilku). I teraz mam do was pytanie i zarazem temat do dyskusji: jesteście za czy przeciw i dlaczego? Bo na samym YouTube można się ze strony użytkowników nasłuchać sporo złego na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.