Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.04.2022 o 06:06, jacekgothic napisał:

Brednie, niczego nie rekompensuje. Funkcja CatchUP jest dostępna na bardzo ograniczonej ilości kanałów, tylko 7 dni wstecz.

Jeśli masz możliwość nagrywania na dysk HDD/SSD, to zapisujesz co chcesz, kiedy chcesz i na jak długo chcesz. Jedynym ograniczeniem jest pojemność dysku...

 

Dlaczego w Polsat Box 4K nie ma możliwości korzystania z dysków?

Żeby łoić [beep]ów za możliwość płatnego nagrywania w chmurze (bezpłatne jest dość mocno ograniczone) niewielkiej ilość kanałów...

Mam wrażenie, że dyski w tych dekoderach na zawsze pozostaną nieobsługiwane.

 

Na forum ostatnio wypowiedział się Specjalista Polsat Box w sprawie dekoderów EVOBOX PVR, może zabrał by głos w sprawie obsługi dysku przez dekoder 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem świeżo po wymianie dekoderów. Niestety, mój sześcioletni Evobox padł i obecnie używam 4K i dwóch 4K lite. Jakość obrazu nieporównywalnie lepsza, ale brak dysku to jakaś kpina! Ewidentnie tak jak wyżej napisane, chcą natrzepać kasy za chmury... Trzeba liczyć się z tym, że aktualizacja do obsługi dysków nigdy nie zostanie wydana. Osobiście uważam że slot na dysk w tych dekoderach to chwyt marketingowy, bo gdyby oficjalnie przyznali, że możliwości nagrywania nie będzie, to olbrzymi procent użytkowników przeszedłby do konkurencji... Obym się mylił! Ja w dodatku podpisałem tylko aneks do umowy i dopiero za miesiąc, po nowym okresie rozliczeniowym, będę mógł korzystać z funkcji „catchup", o ile to ustrojstwo będzie działać🤨 Dowiedziałem się o tym dopiero po trzecim telefonie do „technika" na infolinie... 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największym nieporozumieniem tej usługi jest to, że np funkcja catchup działa na kanałach na których nie można nagrywać (np. WarnerTV). I tak - nie mogę nagrać danego programu, ale jak cofnę się nawet kilka dni wstecz to mogę go obejrzeć. Paranoja. A tu jeszcze 18 miesięcy z tym g*wnem.

Oczywiście nie mogę wrócić do poprzedniego dekodera Evobox ponieważ moja umowa tego nie przewiduje. I tak zostałem z tymi wszystkimi usterkami i badziewnym dekoderem podczas gdy Canal + szybko nadgonił braki w sofcie i wyprzedził Polsat (mam C+ u rodziców). Mają i dysk i catchup i oglądanie od początku i nic sie nigdzie nie klatkuje, nie zawiesza, nie wyświetla się [beep]ska plansza w stylu "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". A podczas zmiany softu kiedy mi się wyspał dekoder to za tą "niedogodność" otrzymałem miesiąc darmowych kanałów H i H2. 

Edytowane przez Kiler
Bez wulgaryzmów proszę.
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.03.2022 o 07:00, Iza45 napisał:

Cześć. Mam pytanie.Czy ktoe pomoze?

Mieszkam w UK ale mam tv Cyfrowy Polsat z satelita i do tej pory posiadalam dekoder Evobox PRV ( starszy model) z możliwością nagrywania,pauzy,przewijania.itd.

Niestety dedokder musialam oddac i podpisac nowa umowe...no i mam nowy dekoder Polsat BoX 4K.

Nie ukrywam ze obraz jest jak żyleta z tym ze funkcje ktore ma dekoder czyli CatchUp,reStart i ogladanie programów nawet do 7 dni wstecz nie dziala..

A czemu?Bo musiałabym byc podlaczona do sieci z Plusa,Netii alho Orange.

Ja mam Virgin Media w UK.

Wiem ze zgodnie z prawem nie moge ogladac tv polskiej za granica ale jak do tej pory robilam to przez 10 lat.

Zreszta jak miliony Polaków tu mieszkajacych.

Pytanie...czy da sie jakos zmienic adres IP router Virgin zeby dekoder myslam ze jestem w Polsce i moze funcje jak wyzej bylyby odblokowane.

Bardzo prosze o pomoc!!!Dzięki  

 

Hej. Taka sama sytuacja u mnie. Czy udalo Ci sie zmienic vpn w router???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy macie coś takiego na polsat box 4k jak mrużenie, miganie obrazu na ekranie? Takie przyciemniane lekkie na zasadzie kociego oka w tv, porównywałem z Evobox pvr, nic takiego nie ma, dekoder wymieniamy 2 razy, nowy tv qled obecnie w wciesniej Philips 4k i dalej to samo, proszę o opinie .

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaro64 napisał:

czy warto brac go nie majac przystosowanego do jego odbioru telewizora 4k?

Szczerze ja bym już drugi raz nie brał, wole wrócić do pvr Evobox, dużo wody musi upłynąć zanim ogarną soft odpowiednio

Przypatrzecie się na programach publicystyczny lub polskich serialach czy Wam miga obraz, jest to trudne do uchwycenia ale jest, na pewno nie jest to wina tv bo na 2 różnych tv jest to samo , a podłączając Evobox pvr , nie tego problemu. (Miganie, mrużenie, przyciemnianie lekkie obrazu)

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maly801 napisał:

Mam podobnie z tym obrazem.

Dzięki za info, bo myślałem że jestem sam w tym temacie, najciekawsze jest to że rozmawiałem z technikami Polsatu telefonicznie zgłaszając problem i nic tym nie robią, nawet evoboxu pvr, nie chcą dać na wymianę.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Zgłaszasz problem to reset dekodera do ustawień fabrycznych i według nich problem rozwiązany. Dekoder już jest wiele miesięcy i dalej są te same problemy. Aktualizacje nic nie zmieniają kompletnie. Ja czekam do końca umowy tylko bo ostatnio zbyt wiele rzeczy u nich nie działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin07061991 napisał:

Dokładnie. Zgłaszasz problem to reset dekodera do ustawień fabrycznych i według nich problem rozwiązany. Dekoder już jest wiele miesięcy i dalej są te same problemy. Aktualizacje nic nie zmieniają kompletnie.
 

A Jakie masz problemy? Te co opisywałem? Ja wymieniałem box 4k 2 razy dalej sZit:)

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często po włączeniu jest błąd odczytu i jest tylko dźwięk beż obrazu. Pojawia się że tego kanału nie w twoim abonamencie. Jakieś 10 sekund ten komunikat się wyświetla. Po wciśnięciu zielonego domka później interfejs tak mocno się zacina że nie da się normalnie kanałów przełączać. Ogólnie też mam u nich internet w plus który też od kilku miesięcy strasznie zamula ale to nie jest forum żeby o tym pisać.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...