Skocz do zawartości
  • 0

Dobór zestawu.


radexior
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Od razu powiem że jestem laikiem w tym, więc proszę nie "zabijać" od razu mnie :D

 

No więc mam najnowszy Phillips PVR dekoder. Ten co z cyfrą + reklamowany jest.

Antena na pewno jest odpowiednich rozmiarów, ma nie wiem jak to nazwać, ale takie 4 odbiorniki jakby na talerzu (bo normalnie 1 jest). W dekoderze nowa karta Cyfry +

 

Co muszę kupić żeby rozdzielić sygnał na więcej, niż 1 telewizor podłączony do dekodera z kartą (interesuje mnie żeby ogółem było 5, licząc tego co teraz działa)?

Czy jakiś splitter, kartę abonencką czy tunery?

 

Jakie proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie bardzo rozumiem pojęcia "odbiorniki" w Twojej wypowiedzi. Chodzi o coś podobnego do tego poniżej?

2946.jpg

Jeśli tak, to nie wiem czemu aż 4 jeśli i tak dekoder Philips nie umie obsłużyć więcej niż dwóch. Pomijając to - czy od każdego z tych urządzeń na antenie wyprowadzony jest po jeden przewód i trafiają one do przełącznika? Wchodzą 4 i wychodzi 1? Jeśli tak jest to głównym i pierwszym problemem jest nieprzystosowana instalacja antenowa. Ogólnie zasada jest taka, że jeśli chcesz oglądać na więcej niż 1 TV i żeby to były różne kanały (a nie w jednej chwili to samo na wszystkich TV) to do każdego TV musi być doprowadzony sygnał z anteny (i nie wchodzą w grę żadne rozdzielacze) i przy każdym TV musi być tuner cyfrowy (choćby najprostszy z czytnikiem na karty). Splitter rozdziela tylko samą kartę - musiałbyś kupić go z zestawem pięciu kart klienckich - do każdego tunera jedna karta. Ogólnie całość wyjdzie więc niestety dość drogo - sam splitter + 5 kart klienckich to wydatek blisko 900 zł (bezprzewodowy, można zakupić przewodowy, ale wtedy pomiędzy splitterem a tunerami trzeba pociągnąć dodatkowe przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Takie jak to poniżej :D