Skocz do zawartości

instalacja anteny naziemnej


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem trochę zielona w instalacji antenowej więc potrzebuję waszych porad. Chciałabym odbierać Polsat z tv naziemnej, mieszkam w Odolanowie, to jest koło Ostrowa Wlkp., w kierunku południowo-zachodnim. Tu w linku:

http://www.ostrowfm.webpark.pl/tvnaziemna.htm

są parametry nadajników. Czy istniałaby możliwość oglądania również TVNu? Mam 2 telewizory, w jednym jest Cyfra+ i w drugim bym chciała mieć Polsat i ewentualnie TVN. Kiedyś mi to wszystko działało ale chyba coś się zepsuło bo nawet TVP1 ciężko się łapie. I dobrego fachowca też u mnie w mieście nie ma. Chciałabym się poradzić jaki sprzęt kupić i jak by to wszystko zrobić żeby w końcu można było pooglądać Polsat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach