Skocz do zawartości
  • 0

Problem z odbiorem czesci FTA po zmianie tunera


Blackadder
 Udostępnij

Pytanie

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, nie znalazlem czegos podbnego w wyszukiwarce forum, bede bardzo wdzieczny za wskazowki, mam w zakladzie zestaw ktory zostal mi po umowie z C+, sluzyl klientom ladny kawalek czasu, bez problemu odbieral FTA z Hotbirda, 4Fun'y itp, zazwyczaj ogladalem sobie Teleexpres przed zamknieciem, czy BBC N/CNN jak cos sie dzialo, tuner sie zepsul, kupilem na Allegro model bez wejscia na karte tylko do FTA z DE, nazywa sie to JGC model 320, zakladam ze cos jak nasza Manta itp, bez problemu wyszukal wiekszosc kanalow ktore pamietam ze byly wczesniej za wyjatkiem TVP Kultura, problem w tym ze TV Polonia ktora byla przydatna oraz Puls jak zauwazylem, mimo ze znalezione pokazuja czarny ekran, sila sygnalu 100%, jakosc skacze od 50/55, ustawialem zeby szukal tylko FTA jak i wszystkich, antena nie byla poruszona w miedzyczasie, pogoda byla ok, inne krajowe kanaly chodza bez problemu jak widze, to kwestia ustawien dekodera, ustawianie manualne transponderow itd, czy trzeba bedzie ustawiac antene, z gory dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Masz w tym odbiorniku jakiś sposób na pokazanie parametrów technicznych kanału - przykładowo jak jesteś na TV Polonii masz gdzieś podaną częstotliwość, ew. PID-y? Jakieś okno informacyjne? Może w tym odbiorniku była już jakaś fabryczna lista i nie wszystkie parametry zaktualizowały się podczas wyszukiwania (chociaż akurat TV Polonia w ostatnim czasie nic nie zmieniała, są razem z TV Puls na jednej częstotliwości, jest tam także TVP Kultura i iTV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0