Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym podziękować za totalny brak odzewu, brak dwóch dekoderów i aktywacji nowego pakietu, mimo nagrywanej rozmowy na Waszej infolinii w PONIEDZIAŁEK RANO, z zapewnieniem konsultanta, że kurier pojawi się w czwartek, a jeśli nie będzie takiej możliwości, to w czwartek nastąpi kontakt z jego strony, celem ustalenia dogodnej dla klienta godziny spotkania na piątek. Oczywiście cisza, kanałów nie mam, multiroom też nie dostarczony, telefonu do mnie nie było.

Meczów sobie nie obejrzę, a z promocji na canal plus wyjdą jakieś 2 miesiące i pewnie 2-3 dni, a nie 3 miesiące zapowiadanej promocji, bo sierpień też mi do niej wliczono, a jeszcze wszystko jest opóźniane z winy firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aby otrzymać multiroom HD za 0 zł trzeba podpisać nową umowę, czy po prostu dostaje się go do obecnej umowy?

Jak masz pakiet Super HD to tylko wypełniasz protokół odbioru i tyle. Oczywiście dotyczy to drugiego dekodera lub karty czyli pierwszego multiroom-u.

 

Ineo a jesli podpisałem umowe jeszcze w promocji "cyfrowy dom extra" (przed najświeższymi zmianami) za 129,90 gdzie pakiet tv to Super Hd to tez mnie obowiazuje promocja na pierwszy mulitiroom gratis? Czy moze to byc dekoder SD? Czy mozna to zamowic poprzez internet (kurier) czy wizyta w boa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy u nas takie rewolucje ?

 

Sorry, ale jestem uzytkownikiem WTvK, deklarowane przez dostawce predkosci nie sa do osiagniecia stad ogromna podnieta na tym forum jest zbedna.

Dlaczego wprowadzasz fałszywe informacje na forum. Mój kolega jest konserwatorem w WTvK i wszystkie pomiary wykonane u abonentów w odpowiedzi na ich reklamacje wykazały, że prędkości deklarowane przez dostawcę są osiągane, niekiedy nawet z nadwyżką. Najczęściej przyczyną dla których abonenci nie mogą uzyskać odpowiedniej prędkości jest bezprzewodowe połączenie z archaicznym routerem, "przymulony" komputer itd.

 

odezwał się pewnie pracownik. Ale nie kontynuujmy bo zacznie mięso latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ineo, ja wróciłem do Was w maju :)

 

To nie chodzi o konkretny przypadek, a o to, że tych zróżnicowanych przypadków, jest bardzo dużo i wszystkie muszą być w jakiś sposób obsługiwane przez systemy.

 

Chciałbym podziękować za totalny brak odzewu, brak dwóch dekoderów i aktywacji nowego pakietu, mimo nagrywanej rozmowy na Waszej infolinii w PONIEDZIAŁEK RANO, z zapewnieniem konsultanta, że kurier pojawi się w czwartek, a jeśli nie będzie takiej możliwości, to w czwartek nastąpi kontakt z jego strony, celem ustalenia dogodnej dla klienta godziny spotkania na piątek. Oczywiście cisza, kanałów nie mam, multiroom też nie dostarczony, telefonu do mnie nie było.

Meczów sobie nie obejrzę, a z promocji na canal plus wyjdą jakieś 2 miesiące i pewnie 2-3 dni, a nie 3 miesiące zapowiadanej promocji, bo sierpień też mi do niej wliczono, a jeszcze wszystko jest opóźniane z winy firmy.

 

Trudno mi powiedzieć, jak wyglądała sytuacja, natomiast sugeruję złożenia reklamacji, której efektem powinno być wydłużenie czasu promocji, do oczekiwanej długości.

 

Ineo a jesli podpisałem umowe jeszcze w promocji "cyfrowy dom extra" (przed najświeższymi zmianami) za 129,90 gdzie pakiet tv to Super Hd to tez mnie obowiazuje promocja na pierwszy mulitiroom gratis? Czy moze to byc dekoder SD? Czy mozna to zamowic poprzez internet (kurier) czy wizyta w boa?

 

Prośba o kontakt z infolinią, jak to wygląda w w przypadku konkretnej umowy, ale prawdopodobnie obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale jestem uzytkownikiem WTvK, deklarowane przez dostawce predkosci nie sa do osiagniecia stad ogromna podnieta na tym forum jest zbedna.

Dlaczego wprowadzasz fałszywe informacje na forum. Mój kolega jest konserwatorem w WTvK i wszystkie pomiary wykonane u abonentów w odpowiedzi na ich reklamacje wykazały, że prędkości deklarowane przez dostawcę są osiągane, niekiedy nawet z nadwyżką. Najczęściej przyczyną dla których abonenci nie mogą uzyskać odpowiedniej prędkości jest bezprzewodowe połączenie z archaicznym routerem, "przymulony" komputer itd.

 

odezwał się pewnie pracownik. Ale nie kontynuujmy bo zacznie mięso latać.

Odpowiedź bardzo merytoryczna :) Proponuję zamiast latającego mięsa pomiar przez serwis WTvK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzisiaj płaciłem za Inea mam włączoną jakąć promocję na 1 miesiąc od 1.09 do 31.09 .2013r Cyfrowy dom v 8.1 ciekawe co to jest?....

Ciekawe co z nowymi kanałami które od dzisiaj miły być dołączone do oferty....

Co myślicie o tej promocji 4 Pak z tym tabletem Ciano , nowy soft do ADB podobno ma być we wrześniu ciekawe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...