Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

franas >>> PL jest rónież

456play >>> mam podobny problem, łącze 25 Mb, jak pobieram pliki to ściąga mi je ile fabryka dała ale co jakiś czas transfer spada do 0 kb/s wifi się rozłącza (ograniczony dostęp - brak dostępu do internetu), strony oczywiście też nie działają, mija kilka chwil i wszystko powraca do normy. Mega mnie to wkurza, walczę z tym już sporo czasu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj hej

no to chyba mamy identyczny problem i stres , i zaczyna mnie on juz WKU :censored: , dzisiaj po raz 3 zglosilem problem i tym razem nie popuszcze , albo sprawdza to poprawnie albo bede pisal reklamacje za reklamacja !!az beda mna gardzic jako klientem

cieszylem sie ze mam szybkui net 100mb ale co z tego jak musze kilkanascie razy probowac sciagnac plik po WIFI i laczyc i rozlaczac sie z siecia , zwariowac mozna

predkosc pobierania startuje wysmienicie by po kilku chwilach spadla niemalze do predkosci nawet nie ROBOCZYCH wiec napewno nie jest to wina laptopa bo sprawdzalem to na 4 roznych sprzetach i tak samo na kazdym , byc moze szlag trafil modem ale no to chyba nie nagle a problem zaczal sie jak zmienilem predkosc z 25 na 100

 

dawaj znaki co i jak u Ciebie i walczymy z INEA :/:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślijcie reklamacje oraz info do UKE

 

Województwo wielkopolskie

Delegatura UKE w Poznaniu
   Adres: 60-245 Poznań, ul. Kasprzaka 54
   Tel. 61 659 86 10
   Fax 61 848 34 69
   e-mail: poznan@uke.gov.pl

 

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text

 

Wtedy musi coś ruszyć i załatwią reklamację. Jak Inea nie może sama sobie dać radę trzeba poprosić innych (UKE) - Mi pomogli - udało się załatwić sprawę z telewizją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwieczny problem czyli usuwanie usterek przez inea ,kurcze ksiazke mozna byloby napisac na ten temat ;):D jesli wogole naprawia to czas tego wydluza sie niesamowicie )) ostatnia sprawa z ktora walczylem z nimi ( nalezy to nazwac walką i nie ma nic przesady w tym sformulowaniu) przycinajacy sie obraz na HBO owszem zrobili ale ............. po dwoch tygodniach :D

ps mam pytanko do osob posiadajacych ANIMAL PLANET HD czy wam dzsiaj (tzn sobota ) tez sie przez caly dzien pikselowal ? jezuuu mam nadzieje ze to jakies chwilowe zaklocenia bo jak mam to zglaszac i czekac znowu na efekt tygodniami to az mi sie zle robi

jeszcze ja

do 456play uzbrój sie chlopie w mega cierpliwosc te 3 telefony to malo uwierz mi ja w sprawie tego HBO wykonalem ich chyba z 5 jak nie wiecej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...przez torrenty nie sciagam , korzystam z besposrednuch linkow i mi te pliki akurat czasami zrywa , ale wtedy predkosc jest kosmiczna bo plik 1,5gb sciagalem z predkoscia prawie 10mb/s wiec sciagal sie mega szybko ale juz przy koncu pliku predkosc pobierania spadala az spadla do zera net sie rozlaczyl i KLOPS :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co miales za jazde z TV ??

Przez rok wymieniali dekodery i problem z pikselami był nie rozwiązany. W końcu po wielu, wielu mailach 2x reklamacja i pomoc urzędu. udało się rozwiązać problem.

 

Osoby na infolinii jak rozmawiałem ze rozwiąże umowę to kazali rozwiązać - nie zależało im. Za każdym razem gdy wysyłałem maila chcieli wymienić dekoder (chyba 6 razy) efekt, a właściwie brak efektu taki sam. W końcu zadzwonił do mnie pracownik z działu technicznego i udało się problem rozwiązać - ale to była wyłącznie jego zasługa.

 

Problem był tyle że nie u mnie z dekoderem czy przewodami w mieszkaniu, a pomiędzy blokami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to miales cierpliwosc , ja ja wlasnie trace

wrzucilem plik na platny portal by sciagnac , bo wiadomo teraz problem z dobrym hostingiem i wciaz to samo WIFI sie rozlacza jakby NIE dawalo rady ssac plikow z taka predkoscia JAKAS paranoja , po LAN idzie OK , ale ja chce z wifi korzystac po to za to place !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

banalna sprawa - zastanawialiście się kiedyś dlaczego w ofercie Inea jeśli chodzi o kanały obcojęzyczne dostępne są programy w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim a nie ma ani jednego w języku WŁOSKIM? Tyle kanałów włoskich (włączając Rai1,2,3) jest dostępnych FTA - od jakiegoś czasu bezskutecznie próbuje "namówić" konsultantów do przekazania sprawy wyżej, ale bezskutecznie.

Czy ktoś mógłby zasugerować, jak osiągnąć cel dodania kanałów w jęz. włoskim do oferty Inea ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucilem plik na platny portal by sciagnac , bo wiadomo teraz problem z dobrym hostingiem i wciaz to samo WIFI sie rozlacza jakby NIE dawalo rady ssac plikow z taka predkoscia JAKAS paranoja , po LAN idzie OK , ale ja chce z wifi korzystac po to za to place !!!!!!!!!!!!!!!

 

Prosimy o informację - wifi jest poprzez modem udostępniany przez INEA czy prywatny?

 

banalna sprawa - zastanawialiście się kiedyś dlaczego w ofercie Inea jeśli chodzi o kanały obcojęzyczne dostępne są programy w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim a nie ma ani jednego w języku WŁOSKIM? Tyle kanałów włoskich (włączając Rai1,2,3) jest dostępnych FTA - od jakiegoś czasu bezskutecznie próbuje "namówić" konsultantów do przekazania sprawy wyżej, ale bezskutecznie.

 

Wszystkie sugestie programowe zgłaszane przez Abonentów konsultantom są przekazywane w cyklicznych raportach do odpowiedniego działu, więc do niczego nie trzeba ich namawiać Spróbujemy się teraz niezależnie dowiedzieć skąd taka sytuacja z włoskimi kanałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

banalna sprawa - zastanawialiście się kiedyś dlaczego w ofercie Inea jeśli chodzi o kanały obcojęzyczne dostępne są programy w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim a nie ma ani jednego w języku WŁOSKIM? Tyle kanałów włoskich (włączając Rai1,2,3) jest dostępnych FTA - od jakiegoś czasu bezskutecznie próbuje "namówić" konsultantów do przekazania sprawy wyżej, ale bezskutecznie.

Czy ktoś mógłby zasugerować, jak osiągnąć cel dodania kanałów w jęz. włoskim do oferty Inea ??

EURONEWS jest zdaje się z wł. ścieżka dźwiękową. Tylko w pakiecie Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucilem plik na platny portal by sciagnac , bo wiadomo teraz problem z dobrym hostingiem i wciaz to samo WIFI sie rozlacza jakby NIE dawalo rady ssac plikow z taka predkoscia JAKAS paranoja , po LAN idzie OK , ale ja chce z wifi korzystac po to za to place !!!!!!!!!!!!!!!

 

Prosimy o informację - wifi jest poprzez modem udostępniany przez INEA czy prywatny?

 

witam ,

oczywiscie ze MODEM jest od was , Thomson WiFi TWG870 , jak wczesniej pisalem do czasu kidy mialem opcje 25 MB wifi dzialalo poprawnie , odkad nieslpelna kilka tygodni mam 100 mb wifi po prostu nie wyrabia i wariuje , zdarzaly sie tez opcje ze modem wylogowal sie i nie potrafil zalogowac do siecie i " TECHNICY " grzebali cos od siebie

zaczynam powoli tracic cierpliwosc i zamierzam reklamowac usluge tak dlugo dopoki nie spelni ona wymagan takich jakie spelaniala wczesniej !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem następującą odpowiedź od działu technicznego:

 

Przyczyną takiego niestabilnego połączenia najprawdopodobniej jest rodzaj medium transmisyjnego i sposób, w jaki go wykorzystujemy. Bezprzewodowe połączenie WiFi z definicji nie gwarantuje jakości połączenia, ponieważ wykorzystuje do transmisji pasmo radiowe, które jest uwolnione, (praktycznie może z niego korzystać każdy w dowolny sposóB). Pogorszenie jakości połączenia występuje szczególnie w miejscach gdzie na małym obszarze pracują jednocześnie dwa lub więcej modemy WiFi np. bloki. W takim środowisku wszystkie modemy WiFi jednocześnie próbują wykorzystywać to samo pasmo radiowe. Skutkiem czego jest niestabilna transmisja wszystkich modemów które wykorzystują WiFi.

 

Efekt możemy minimalizować przez zmianę kanału pracy radia modułu WiFi oraz przełączenie trybu pracy modułu WiFi modemu na „only G” (wyłączenie trybu „n”). Oba parametry użytkownik może zmienić sam. Szczegóły jak to zrobić są w instrukcji obsługi konkretnego modemu.

 

Proszę o sprawdzenie czy taka zmiana ustawień ma wpływ na stabilność, a niezależnie skontaktujemy się na priv żeby ustalić sam przebieg rozpatrywania zgłoszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem ulotkę "Inea daje wzór - hd=0zł" a tam m.in: Jesteś abonentem INEA? > Zmień pakiet na Komfort HD za 0zł.

Czy to znaczy, że po zmianie z mojego wygodnego nadal będę płacił 49,90zł? Jesli nie to HD będzie dla mnie za 5zł/miesięcznie a nie za 0zł, prawda?

No bo przecież nikt nigdy (nawet Inea) nie bierze opłaty manipulacyjnej za przejście na droższy pakiet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...