Adson1111 Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Witam. Proszę o pomoc. Niedługo kończy mi się umowa na internet z CP dokładnie 17.09.21. Nie mam zamiaru przedłużać z nimi umowy. Potrzebuje informacji co zrobić i kiedy aby sami nie przedłużyli mi umowy. Dodam tylko że podczas podpisania umowy udzielono mi rabatu gdyż posiadałem abonament telefoniczny w sieci plus. Czy będę musiał płacić jakieś kary jesli zwyczajnie nie chce dalej korzystać z ich usług?Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Wysyłasz im wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem umowy i po sprawie żadnej kary nie będziesz płacił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adson1111 Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Właśnie chce się dowiedzieć co i kiedy dokładnie zrobić aby wszystko było dobrze. Bo czytałem też że miesiąc przed ostatnim okresem rozliczeniowym trzeba wysłać wypowiedzenie. Boje się tylko że będę musiał zapłacić im całą ulgę która mi udzielili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Można chyba i miesiąc przed końcem umowy ale jak wcześniej wyślesz to też nic się nie stanie, Na pewno nie będziesz musiał płacić tej ulgi co ci udzielili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 16 godzin temu, Adson1111 napisał: Witam. Proszę o pomoc. Niedługo kończy mi się umowa na internet z CP dokładnie 17.09.21. Nie mam zamiaru przedłużać z nimi umowy. Potrzebuje informacji co zrobić i kiedy aby sami nie przedłużyli mi umowy. Dodam tylko że podczas podpisania umowy udzielono mi rabatu gdyż posiadałem abonament telefoniczny w sieci plus. Czy będę musiał płacić jakieś kary jesli zwyczajnie nie chce dalej korzystać z ich usług?Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Witam, obowiązuje miesięczne wypowiedzenie umowy liczone od pierwszego dnia cyklu po wysłaniu pisma. Wcześniejsza rezygnacja może wiązać się z naliczeniem kary umownej. Jeśli jednak wyślesz wypowiedzenie już dziś, a w treści zawrzesz informację, o tym, żeby kontrakt został rozwiązany z końcem okresu promocji, to kara nie zostanie naliczona. Dlaczego chcesz zrezygnować z usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adson1111 Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 W dniu 26.03.2021 o 09:30, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam, obowiązuje miesięczne wypowiedzenie umowy liczone od pierwszego dnia cyklu po wysłaniu pisma. Wcześniejsza rezygnacja może wiązać się z naliczeniem kary umownej. Jeśli jednak wyślesz wypowiedzenie już dziś, a w treści zawrzesz informację, o tym, żeby kontrakt został rozwiązany z końcem okresu promocji, to kara nie zostanie naliczona. Dlaczego chcesz zrezygnować z usług? Mam słaby zasięg internetu. Przy okazji w tym miesiącu w ciągu 10 dni zużyłem "podobno " 60 GB internetu czyli cały transfer nie pobierając niczego. Zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się że niestety zużyłem cały transfer co jest bzdurą bo oglądam i ściągam tylko w nocy z nocnego transferu. Nie chcę się dłużej z wami użerać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Przykro mi, że chcesz podjąć taką decyzję. Wykorzystanie pakietu możesz na bieżąco weryfikować w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Mam nadzieję jednak, że zmienisz jeszcze zdanie i zostaniesz z nami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Kończy mi się niedługo umowa na internet, której nie zamierzam już niestety przedłużać. Jak wygląda sprawa zwrotu sprzętu? Nie dostałem żadnej informacji... Mam go gdzieś odesłać czy mogę oddać w jakimkolwiek punkcie obsługującym PB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sined Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Osobiście nie wiem jak to jest w Polsacie, ale dla przykładu w Canal Plus mam czas 14 dni na oddanie sprzętu, po rozwiązaniu umowy i mogę osobiście dostarczyć sprzęt. Może warto zadzwonić na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 5 godzin temu, ianus napisał(a): Kończy mi się niedługo umowa na internet, której nie zamierzam już niestety przedłużać. Jak wygląda sprawa zwrotu sprzętu? Nie dostałem żadnej informacji... Mam go gdzieś odesłać czy mogę oddać w jakimkolwiek punkcie obsługującym PB? Masz 30 dni na zwrot w APS lub odsyłasz na Łubinową. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.