Skocz do zawartości

Internet Mobilny CP Pomoc


Adson1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o pomoc. Niedługo kończy mi się umowa na internet z CP dokładnie 17.09.21. Nie mam zamiaru przedłużać z nimi umowy. Potrzebuje informacji co zrobić i kiedy aby sami nie przedłużyli mi umowy. Dodam tylko że podczas podpisania umowy udzielono mi rabatu gdyż posiadałem abonament telefoniczny w sieci plus. Czy będę musiał płacić jakieś kary jesli zwyczajnie nie chce dalej korzystać z ich usług?Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chce się dowiedzieć co i kiedy dokładnie zrobić aby wszystko było dobrze. Bo czytałem też że miesiąc przed ostatnim okresem rozliczeniowym trzeba wysłać wypowiedzenie. Boje się tylko że będę musiał zapłacić im całą ulgę która mi udzielili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Adson1111 napisał:

Witam. Proszę o pomoc. Niedługo kończy mi się umowa na internet z CP dokładnie 17.09.21. Nie mam zamiaru przedłużać z nimi umowy. Potrzebuje informacji co zrobić i kiedy aby sami nie przedłużyli mi umowy. Dodam tylko że podczas podpisania umowy udzielono mi rabatu gdyż posiadałem abonament telefoniczny w sieci plus. Czy będę musiał płacić jakieś kary jesli zwyczajnie nie chce dalej korzystać z ich usług?Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

 

Witam, obowiązuje miesięczne wypowiedzenie umowy liczone od pierwszego dnia cyklu po wysłaniu pisma. Wcześniejsza rezygnacja może wiązać się z naliczeniem kary umownej. Jeśli jednak wyślesz wypowiedzenie już dziś, a w treści zawrzesz informację, o tym, żeby kontrakt został rozwiązany z końcem okresu promocji, to kara nie zostanie naliczona. Dlaczego chcesz zrezygnować z usług? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2021 o 09:30, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam, obowiązuje miesięczne wypowiedzenie umowy liczone od pierwszego dnia cyklu po wysłaniu pisma. Wcześniejsza rezygnacja może wiązać się z naliczeniem kary umownej. Jeśli jednak wyślesz wypowiedzenie już dziś, a w treści zawrzesz informację, o tym, żeby kontrakt został rozwiązany z końcem okresu promocji, to kara nie zostanie naliczona. Dlaczego chcesz zrezygnować z usług? 

Mam słaby zasięg internetu. Przy okazji w tym miesiącu w ciągu 10 dni zużyłem "podobno " 60 GB internetu czyli cały transfer nie pobierając niczego. Zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się że niestety zużyłem cały transfer co jest bzdurą bo oglądam i ściągam tylko w nocy z nocnego transferu. Nie chcę się dłużej z wami użerać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...