Skocz do zawartości
  • 0

MAŁA ILOŚĆ KANAŁÓW Z ASTRY-Błagam o pomoc


Renata
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Jestem kobietą i do tego zupełnym laikiem. Nie znam się zupełnie na TV SAT.

Kupiłam ostatnio zestaw składający się z:

-konwerter monoblock duńskiej firmy Maximum 0.2 db Astra+Hotbird

nazwa Konwerter V-21

współczynnik szumów 0,2 dB

zakres częstotliwości wejściowych 10,70-11,70 GHz, 11,70-12,75 GHz

zakres częstotliwości wyjściowych 0,95-1,95 GHz, 1,1-2,150 GHz

impedancja wyjściowa 75 Om

złącza F

średnica uchwytu 40mm

 

-odbiornik Ferguson AF 3100 CK

-antena sat. 0.80 m włoskiej firmy TELE SYSTEM[/b]

I mam problem. Z Hot Bird odbieram przeszło 1200 kanałów i jest ok. Jeśli natomiast chodzi o astę to mam ich tylko około 150.

Co mam zrobić, aby odbierać wiecej??? Najgorsze jest to, ze nie mam tych progamów o które najnardziej mi chodziło czyli np. Sat, RTL/

 

Pomóżcie proszę co mogę zrobić?? Czy jestem wogóle wstanie zrobić to sama ?????? Może wystarczy poprawnie ustawić coś w tunerze?? Ale jak to zrobić.

Będę bardzo wdzięczna za kazdą, nawet najmniejszą pomoc.

-odbiornik Ferguson AF 3100 CK

 

 

I mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Należy uruchomić wyszukiwanie - jest dostępne w Menu Instalacja. Po wejściu w polu satelita trzeba wybrać Astra 1, DiSEqC powinien być #2 (ale nie musi tak być - proszę zostawić obecne ustawienie i go nie zmieniać). Pozycjoner powinien być wyłączony, w Ustawieniu Anteny nie powinno być konieczności ruszania czegokolwiek. Należy uruchomić opcję Wyszukiwanie (nie wielokrotne - to wyżej). W nowym oknie, które się pojawi w polu tryb tylko FTA, pozostałe bez zmian. Po wyszukaniu na końcu listy powinny zostać dopisane niekodowane kanały z Astry (o ile instalacja jest wykonana poprawnie, a odbiornik dobrze skonfigurowany).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0